Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת הונדה ג'אז 2003


omrynet
שימו לב! השרשור הזה בן 1907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ROEY B

אכן קנינו את הרכב במכירות חיסול בסוף שנה אבל לא השנה אלא בשנה שעברה בסוף שנת 2007 (יותר נכון תחילת שנת 2008). ..

ונחדד עוד משהו.. המחיר המקורי של גירסת הבסיס היה 169K ולא 180K כמו שאמרת.

הרכב שנת 2007 ועלה לכביש בתחילת 2008.

מכירות חיסול בהונדה יש כל שנה בגלל המחירים ההזויים ההתחלתיים הם נישארים עם מלאים שחייבים להפטר מהם.

 

ואני יודעת בוודאות שהיו גם כאלה שרכשו את הרכב הזה במכירות חיסול בסוף שנת 2008 אפילו במחירים של 125K (בגלל החוק החדש)

 

מחיר הטסט? זה החיסרון היחיד ברכב הזה והוא בערך 2000 ש"ח כ-500 ש"ח הפרש בין רכב בקבוצה 3 (שזה המחיר שהוא נרכש)

ולגבי הביטוח, הביטוח זול מאוד. כרגע מבוטחים זוג נהגים במחיר של 2500 ש"ח (מקיף)

 

והשאנטז שאתה טוען זה לא מידע שמסרו בארץ. כתוב את זה בכל מיני אתרים בחו"ל שבהנודה יש מפעל שנסגר זמנית בבריטניה |(שם מיוצרת ה-5 דלתות) עקב המיתון ולכן יש מחסור בכירסא הבסיסית.\

ולמה את הגירסא היקרה יש? כי אני מעריכה שחטפו את הרכבים האלה המחיר הזה. הסיוויק 5 דלתות נמכרת במחיר של סיוויק 4 דלתות והיא הרבה יותר מיוחדת, מאובזרת, יפה (לטעמי) ונוחה.

 

ושוב לגבי ירידת הערך. ככל שמחירו ההתחלתי של הרכב גבוה יותר כך ירידת הערך גבוהה יותר. כמו שאמרתי ירידת הערך ההזויה נכונה למי שקנה את הרכב במחיר מלא |(אני בספק אם יש כאלה)

 

ולשאלתך אם הרכב אחרי הרכב הנוכחי יהיה רובוטי?? כבר כתבתי לך שמאוד רציתי לקנות את הג'אז החדשה והיא רובוטית בדיוק כמו הסיוויק...נסעתי עליה ומאוד נהנתי. מסיבה אחת לא קניתי אותה מחירה 133K וכיוון שרק הגיעה לארץ יש עליה כ-5K הנחה ואני בטוחה שלקראת סוף שנה יהיו עליה הנחות של כ-15K-20K אם לא יותר כי כרגע הן בקושי נמכרות. (כמו שהיה עם הדגם הישן כמו וכמו שקורה עם הסיוויק הייבריד). ולא רציתי להרגיש את מה שאאלה שקנו את ה-5 דלתול המחיר מלא מרגישים.

בסוף קניתי את הסיוויק ההיברידית מאותה הסיבה שאבא שלי קנה את ה-5 דלתות. את הירידת ערך של הסיוויק בשנה הראשונה אפשר להגיד היא על חשבון הונדה.. אני קניתי את הרכב במחיר של סיוויק היברידית משומשת שנת 2008.

 

ואני משווה עכשיו את הסיוויק ההיברידית שלי ל-5 דלתות של אבא שלי ואין מה להשוות , ה-5 דלתות נוחה יותר (המושבים הרבה יותר נוחים וגם תא המטען) היא יפה יותר ומיוחדת יותר. גם חווית הנהיגה שונה, ה-5 דלתות יציבה יותר.

 

צריך להכיר את הרכב בשביל לדבר עליו. אני מאוהבת בה. הטסט הוא החיסרון היחיד בה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אחלה שרשור,

פרוטי יקירתי, אני בטוח שההונדה ג'אז היא רכב נפלא, נוח ונעים. לגבי מחיר והתנהלות של יבואן כזה או אחר, זה עניין אחד.

אבל לצערי, לא תשני את העובדה שהגיר הרובוטי הוא כשלון מהדהד. הוא נולד בדיוק מהסיבות שציינו כאן לפני, של "צריכת דלק ידנית עם גיר אוטומטי". זה היה הפתרון הקל והזול עבור היצרנים, רק שהתפקוד של גיר כזה לוקה בחסר בלשון המעטה.

לא מכיר את הגיר של הג'אז, אבל טויוטה חטפה ממנו בומבה רצינית, והורידה את היבואן על ארבע פה בארץ. העתיד שייך לתיבות כפולות המצמדים כמו הDSG המצויינת של פולקסווגן, וזה יהיה הכיוון של רוב היצרנים.

הגיר הרובוטי הוא אפיזודה חולפת.

 

לגבי המחיר של ג'אז חדשה שמעתי וכמעט נפלתי מהכסא - 133 אש"ח? אין ספק שהיבואן התחרפן , אם אם יש מי שקונה אז למה לא בעצם:wink:.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן כן... זהו המחיר לעצרי... ואני, כמו הרבה אנשים, לא קניתי אותה רק בגלל המחיר.

אין ספק שהג'אז החדשה היא שדרוג רציני לישנה.. מבחינת הביצועים, העיצוב, האבזור, הנוחות ואפילו צריכת הדלק השתפרה אבל לא היית מוכנה לשלם את המחיר הזה בשביל הרכב הזה למרות שמאוד אהבתי אותו. וקניתי את ההייבריד כמעט באותו מחיר.

 

יש על הג'אז כמה אלפי שקלים הנחה אבל עדין לא מצדיקים את המחיר.

 

ובתור אחת שנסעה על הסיוויק ה-5 דלתות ועל הג'אז החדשה- נסיעת מבחן. הגיר של הג'אז הרבה יותר משופר. יש לו מערכת עזר לזינוק בעליה והעברות ההילוכים פחות מורגשים.

 

כשלון הוא מבחינת המכירות שלו . לא בגלל שיש לו תקלות . הציבור לא אוהב אותו ולא רגיל אליו.

יכול להיות שאתה צודק וזה יחלוף.

הרכב אצלנו שנה וחצי כבר, אין תקלות (טפו טפו טפו) ואת החיסכון בדלק רואים ומרגישים..

 

אני לא אקנה רכב רק בגלל שהוא רובוטי אבל אני לא אוותר על רכב כי יש לו גיר רובוטי (אני מקווה שמישהו הבין)

אם הסיוויק 5 דלתות היתה מוצעת בגירסא היברידית עם גיר רציף אין ספק שהייתי הולכת עליה .

אבל אם היו נותנים לי לבחור בין הסיוויק ה-5 דלתות עם גיר רובוטי או אוטומט? הייתי בוחרת ברובוטי (רק בגלל צריכת הדלק שלו כיוון שזהו פרמטר חשוב בקניית רכב , מבחינתי בכל אופן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים כי הרכישה של סיוויק 5 דלתות הקודמת בהנחה של 35 K הייתה עיסקה טובה מאוד. אך אינני בטוח כי 5 דלתות נוחה יותר מ-4 דלתות וההייבריד בין היתר, כי הכיסאות בכל הדגמים מאוד דומים. למען האמת, לא נהגתי ב-5 דלתות, אך קשה לי להאמין שיש הבדל משמעותי גם ביציבות. ל-4 דלתות יש בסיס גלגלים גדול יותר, והיא גם רחבה יותר. מה שכן הייתי מאמין - ש-5 דלתות זריזה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ד"ר פוליצ'וק.

 

שלשום קיבלתי את ההיברידית שלי. והשוונו אני ואבא שלי בין הכסאות של ה-5 דלתות וההיברידית שלי, הכסאות מאוד דומים, אפילו למראית עין הם זהים אך כשאתה יושב בכסא של ה-5 דלתות כאילו "מחבק" אותך. בנוסף לכך הישיבה ב-5 דלתות גבוהה יותר.

לסיוויק 5 דלתות יש צמיגים רחבים יותר ולכן כתבתי שהיא יציבה יותר . ומבחינת בידוד הרעשים, בסיוויק 5 דלתות יש תחושה שקטה יותר בנהיגה.

 

החסרון של הסיוויק ה-5 דלתות לעומת ההיברידית זה שהמיתלים שלה קשיחים יותר וכל במפר התחושה פחות נעימה.

 

ואגב היום בכביש החוף הגעתי לצריכת דלק של 4.5 ליטר ל-100 ק"מ. (בהיברידית כמובן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הזמן זה עוד ירד ל-4. השיפור המשמעותי יהיה לאחר הטיפול הראשון. אגב, אוקטן 98 יביא את הצריכה בשיוט מתחת ל-4, אבל כלכלית זה לא משתלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים לבדם אינם מקנים יציבות משופרת .

 

מעניין לדעת באיזה מהירות בשיוט אתם מגיעים לתצרוכת של 4.5 ל 100 ק"מ, תוכלו להבהיר ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי במהירות עד 90 קמ"ש כיוון שהרכב בן יומיים ואני עושה לו קצת הרצה...נסעתי עם בקרת השיוט.

נסיעה עם מזגן בבוקר, מכיוון צפון לתל אביב והכביש לא היה פנוי לגמרי. היה קטעים פקוקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלוהים ישמור, זה עונש לנהוג במהירות כזו..

לצערי עשיתי זאת על כביש הערבה לפני כשנה במהירות ממוצעת של 100 קמ"ש עם הילדים מטען ומשפחה והגעתי לצריכה ממוצעת של כ 6.4 ל 100..

 

אבל איזה עונש..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתכוונת לנסוע במהירות כזאת כל הזמן, זה רק לתקופה ראשונה של כ-2000 ק"מ.

אבל אני מאמינה שאני אשתדל גם לא לנסוע 120 קמ"ש כי המטרה שלי כשקניתי את הרכב היתה לחסוך בעלויות הדלק בשביל לא לינסוע ברכבת יותר.

 

אני אסע בין 95-105 ואז אעדכן את צריכת הדלק.

לפי מה שהבנתי צריכת הדלק אמורה להשתפר עם הזמן ככל שהרכב יעבור יותר קילומטרים.

 

עם הסיוויק 5 דלתות היית מגיעה באותם שעות ובאותה נסיעה לצריכה של 5.2-5.4 אבל נסעתי בין 110-120 קמ"ש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לעשות.. אלו המהירויות המותרות ברוב הכבישים. לבי לבי עם מי שחושב כי מדובר על עונש... יותר נכון עם מי שחוטף דוחות על המהירות המפורזת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתכוונת לנסוע במהירות כזאת כל הזמן, זה רק לתקופה ראשונה של כ-2000 ק"מ.

אבל אני מאמינה שאני אשתדל גם לא לנסוע 120 קמ"ש כי המטרה שלי כשקניתי את הרכב היתה לחסוך בעלויות הדלק בשביל לא לינסוע ברכבת יותר.

 

אני אסע בין 95-105 ואז אעדכן את צריכת הדלק.

לפי מה שהבנתי צריכת הדלק אמורה להשתפר עם הזמן ככל שהרכב יעבור יותר קילומטרים.

 

עם הסיוויק 5 דלתות היית מגיעה באותם שעות ובאותה נסיעה לצריכה של 5.2-5.4 אבל נסעתי בין 110-120 קמ"ש

 

אני לא חושב שצריכת דלק היא רק נגזרת של מהירות. יש עוד פרמטרים, כמו תצואה (לחיצה על דוושת הגז והצמדתה במקום העלאת מהירות מדורגת), נסיעה בשטח הררי, נסיעה ברכב כבד (הכוונה לא למשקלו נטו, אלא לכמה אנשים ברכב+ציוד וכו'), מזגן ולדעתי גם נפח מנוע (למשל, ברכב X נסיעה במהירות 105 קמ"ש דורש 3,800 סל"ד ואילו ברכב Y זה ב-2,500 סל"ד, ואינני מתכוון דווקא להשוואה בין קורסה 1.2 לA-6 עם 3.2 ל' מנוע)

 

כמו כן, יש לא מעט אנשים שחושבים הפוך ממך לעניין הזמן והדלק - קרי, ככל שחולף הזמן ועוברות השנים, הרכב מזדקן, הק"מ עולה, וצריכת הדלק אפעס כבר לא מה שהיה בשנה הראשונה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי צריכת הדלק אמורה להשתפר עם הזמן ככל שהרכב יעבור יותר קילומטרים.

 

עם הסיוויק 5 דלתות היית מגיעה באותם שעות ובאותה נסיעה לצריכה של 5.2-5.4 אבל נסעתי בין 110-120 קמ"ש

 

בכאלה מהירויות חוששני כי לא יהיה הבדל בין 5 דלתות להייבריד. יתכן אף כי ל-5 דלתות יהיה היתרון, כי כאשר המנוע הקיקיוני של ההייבריד מגיע לסל"ד מעל 3500 הצליל לא ממש נעים. אומנם בהדרגה ניתן להגיע למהירוחות אסורות בלי להקפיץ את הסל"ד.. אבל בכל מקרה הייבריד הוא לא הרכב הנכון לדברים האלה.

 

וצריכת הדלק אכן תשתפר לאחר 5000 קמ הראשונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-110 קמ"ש הסלד הוא 3500????

עוד לא ניסיתי להגיע למהירות כזאת אבל עוד מעט אני אנסה, נשמע ממש גבוהה... דווקא הסל"ד של הרכב נמוך יחסית ל-5 דלתות ב-90 קמ"ש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...