Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת הונדה ג'אז 2003


omrynet
שימו לב! השרשור הזה בן 1907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בכמויות..., גם 10 יחידות זו כמות..

 

אז תרשי לי להעיר אותך, מאזדה 2 נמכרת בכמויות, פאביה נמכרת לאחרונה בכמויות , גטס נמכרת בכמויות.. , גאז לא נמכרת בכמויות..

ולגבי הגיר הרובוטי, טויוטה לא הוציאו לגיר הזה שם הרע, הגיר הוא פשוט מפגר ורע, בדיוק כמו בסיביק אשר השנה הופסק יבוא הרכב עם הגיר הזה והוא היום מגיע עם תיבה פלניטרית רגילה.

 

 

ולסיום, כי את כנרה מרגישה צורך בלתי נשלט להגן על רכב בינוני ותו לא, מי שמוכן לשלם מעל מחירון ( שהוא בבסיסו מופקע) שיהיה בריא , האידיוט שישלם על גאז 133K על גאז רובוטית.., אין לי מה להגיד לו מלבד שזה מגיע לו !!

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בכמויות..., גם 10 יחידות זו כמות..

 

אז תרשי לי להעיר אותך, מאזדה 2 נמכרת בכמויות, פאביה נמכרת לאחרונה בכמויות , גטס נמכרת בכמויות.. , גאז לא נמכרת בכמויות..

ולגבי הגיר הרובוטי, טויוטה לא הוציאו לגיר הזה שם הרע, הגיר הוא פשוט מפגר ורע, בדיוק כמו בסיביק אשר השנה הופסק יבוא הרכב עם הגיר הזה והוא היום מגיע עם תיבה פלניטרית רגילה.

 

 

ולסיום, כי את כנרה מרגישה צורך בלתי נשלט להגן על רכב בינוני ותו לא, מי שמוכן לשלם מעל מחירון ( שהוא בבסיסו מופקע) שיהיה בריא , האידיוט שישלם על גאז 133K על גאז רובוטית.., אין לי מה להגיד לו מלבד שזה מגיע לו !!

 

מאזדה 2 וגטס נמכרות בכמויות לשוק הליסינג בעיקר. וזהו.

והג'אז רק לשוק הפרטי.

פעם הבאה שיוצא לך לנהוג תפתח את העיניים ותאמין לי שתראה המון ג'אז בדיוק כמו שאני רואה.

 

ואל תשמיץ גיר רובוטי כיוון שאתה לא מכיר אותו. יש לאבא שלי את הסיוויק ה-5 דלות עם הגיר הרובוטי (זאת שאתה מדבר עליה)

והרכב הזה פשוט חלוווווום! השנה הופסק היבוא רק בגלל שהעם הישראלי לא אוהב רובוטי נקודה. הביא אוטומט גיר 5 הילוכים פשוט והצריכת דלק שלו כמעט הוכפלה רק בגלל הגיר.

 

גיר רובוטי הוא גיר רגיל לכל דבר רק ללא קלאץ' (הקלאץ' קיים והמחשב הוא זה שמנהל אותו במקום הנהג).

נכון זה לא כמו גיר אוטומט כיוון שזה לא גיר אוטומט. העברת ההילוכים מורגשות וצריך לדעת לנהוג. ונכון שהוא מתדרדר בעליה כמו גיר רגיל בדיוק. וכיום יש מערכת ומנגנוים שעושים השהיה לזינוק בעליה. (גם בג'אז החדשה).

 

רק בזכות הגיר הצריכת דלק של הרכב הזה שהוא 140 כ"ס מנוע 1800 סמ"ק, כמו של הג'אז ומחוץ לעיר אפילו טובה יותר.

 

אז אל תשמיץ אם אתה לא יודע. (אני לעומתך לא אמרתי שה-C4 חרא של רכב, רק אמרתי שהרכב עם שוק מעפן ומחירון הזוי וצריכת דלק גבוהה) אבל חרא??? ממש לא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

133K עולה ג'אז החדשה מנוע 1.4 ליטר רובוטית.

מחיר מוגזם אבל לקראת סוף שנה יהיו עליה הנחות גדולות ואז תראה על הכביש גם את החדשות.

 

ועוד משהו.

היאריס החדשה עולה 102,500K ולא נמצאים לה קונים כיוון שהיא בדיוק כמו הקורולה עם גיר רובוטי.

 

חוששני כי גם לג'ז החדשה לא יהיהו קונים רבים אפילו במחירי סוף העונה בגלל בדיוק אותה הסיבה :-(

 

ועוד משהו... סיטרואן C4 דיזל ידני יהיה לבטח חיסכוני יותר מג'ז, ואף יותר מסיוויק הייבריד בתנאים מסויימים (נהיגה חמת מזג, עליות תלולות וכו'). ההבדל באיכות בין C4 לג'ז כמו שמיים וארץ. אני מסכים כי רכישת C4 מהסוכנות אולי לא הרעיון המבריק ביותר, אבל בתור משומש - זה יכול להיות מאוד מוצלח וכדאי. לערכתי C4 2006 וג'ז 2003 יאבדו מחיר באופן די דומה, אלה שהקונה החכם של C4 יהנה מהרכב הנוח ביותר בקטגוריה ואילו הקונה הפראייר של הג'ז יטולטל, יוקפץ ויתכן אף יסבול מקלאוסטרופוביה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל לא כולם אוהבים ידני וגם דיזל.

ו-C4 ידנית דיזל עולה בחברה 132K , הפראייר הוא זה שיקנה אותה במחיר כזה מהחברה ושא"חכ היא תאבד עשרות אחוזים מהמחירון.

16.7צריכת דלק בעיר25צריכת דלק בין עירונית21.3צריכת דלק ממוצעתצריכת הדלק נמוכה רק מחוץ לעיר ומשמעותית. ואילו בעיר ממש כמו הג'אז.

רק שהיא ידנית ויקרה מאוד ומאבדת מערכה הרבה יותר מהג'אז.

ולמי שקונה חדש אם כבר הולכים על רכב במחיר כזה אז יש הרבה רכבים אחרים במחיר כזה משתלמים יותר וטובים יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב... כמובן שלא דיברתי על רכישת C4 חדשה בחברה. התכוונתי לזאת של 2006 בפחות מחצי המחיר של החדשה (60 מול 132). הגיר הידני דווקא אמור להיות יותר חיסכוני בעיר (לא צריך להסכל בנתוני היצרן, הם לרוב מופרחים)... אלה מה... הסולר יקר מהבנזין.

 

ועוד משהו... רוב רוכשי הסיטרואן (באירופה כמובן) מעוניינים דווקא בדיזל ידני. לכן גירסה זו היא המושקעת והמוצלחת ביותר. אומנם יש לה רק 2 כריות אוויר, אבל למרות זאת 5 כוכבי בטיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 2 וגטס נמכרות בכמויות לשוק הליסינג בעיקר. וזהו.

והג'אז רק לשוק הפרטי.

פעם הבאה שיוצא לך לנהוג תפתח את העיניים ותאמין לי שתראה המון ג'אז בדיוק כמו שאני רואה.

 

כנראה שאנחנו לא מסתובבים באותם מקומות, באיזור חיפה אפשר לספור על יד אחת את הגאז ברחובות.

 

ואל תשמיץ גיר רובוטי כיוון שאתה לא מכיר אותו. יש לאבא שלי את הסיוויק ה-5 דלות עם הגיר הרובוטי (זאת שאתה מדבר עליה)

והרכב הזה פשוט חלוווווום! השנה הופסק היבוא רק בגלל שהעם הישראלי לא אוהב רובוטי נקודה. הביא אוטומט גיר 5 הילוכים פשוט והצריכת דלק שלו כמעט הוכפלה רק בגלל הגיר.

 

אני לא משמיץ אלא מביע את דעתי ואת דעת הרוב של האנשים אשר נהגו על גיר רובוטי, והוא שמדובר על גיר נחות עם התנהגות בעיתית, היתרון היחידי הוא צריכת הדלק מול אוטומט רגיל, שגם זה כבר לא יתרון כיוון שה DSG משיג צריכה זהה עם העברת הילוכים טובה עשרות מונים.

היבוא הופסק כיוון שלא הייתה דרישה לרכב המצויד בגיר מפגר עם תיפקוד לקוי, וגם עקב תמחיר בעייתי וגבוהה לסיביק 5 דלתות.

גיר רובוטי הוא גיר רגיל לכל דבר רק ללא קלאץ' (הקלאץ' קיים והמחשב הוא זה שמנהל אותו במקום הנהג).

נכון זה לא כמו גיר אוטומט כיוון שזה לא גיר אוטומט. העברת ההילוכים מורגשות וצריך לדעת לנהוג. ונכון שהוא מתדרדר בעליה כמו גיר רגיל בדיוק. וכיום יש מערכת ומנגנוים שעושים השהיה לזינוק בעליה. (גם בג'אז החדשה).

 

תודה על השיעור על הגיר הרובוטי , התאוריה נכונה , ההתנהגות בפועל מחפירה, ישנה יוצאת מהכלל המשווקת בארץ בה הגיר פועל לא רע בכלל והיא ה C4 פיקאסו..

צריך לדעת לנהוג.. , כן מי שיודע לנהוג מתרחק מהגיר הרובוטי ומחפש רכב אשר מתאים לו כנהג, ולא שהוא צריך להתאים את עצמו לרכב..

 

רק בזכות הגיר הצריכת דלק של הרכב הזה שהוא 140 כ"ס מנוע 1800 סמ"ק, כמו של הג'אז ומחוץ לעיר אפילו טובה יותר.

 

מכירה את השיר אשליות ?

 

אז אל תשמיץ אם אתה לא יודע. (אני לעומתך לא אמרתי שה-C4 חרא של רכב, רק אמרתי שהרכב עם שוק מעפן ומחירון הזוי וצריכת דלק גבוהה) אבל חרא??? ממש לא...

 

אין לך מושג קלוש על ה C4, מעולם לא רכשת רכב כזה , מעולם לא נהגת בו , אך את קובעת בידענות שלרכב יש שוק מעפאן, מחירון הזוי , וצריכת דלק גבוהה...

בקיצור, ישראלית טיפוסית, מוזנת מדעות קדומות ללא התנסות כלל ברכב, אבל יודעת את הדברים ולא נותנת לעובדות לבלבל אותה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ולגבי הגיר הרובוטי, טויוטה לא הוציאו לגיר הזה שם הרע, הגיר הוא פשוט מפגר ורע, בדיוק כמו בסיביק אשר השנה הופסק יבוא הרכב עם הגיר הזה והוא היום מגיע עם תיבה פלניטרית רגילה."

 

מישהו דיבר פה על דיעות קדומות???

כנראה שאתה ישראלי טיפוסי ממש כמוני :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ולגבי הגיר הרובוטי, טויוטה לא הוציאו לגיר הזה שם הרע, הגיר הוא פשוט מפגר ורע, בדיוק כמו בסיביק אשר השנה הופסק יבוא הרכב עם הגיר הזה והוא היום מגיע עם תיבה פלניטרית רגילה."

 

מישהו דיבר פה על דיעות קדומות???

כנראה שאתה ישראלי טיפוסי ממש כמוני :roll:

 

בניגוד לך, אני כותב מנסיון עם הגירים הללו, וזמנם של הגירים הרובוטים עומד לפוג עקב הכנסת תיבות רובוטיות כפולות מצמדים..

גיר רובוטי עם מצמד בודד הינו אילוץ תמחירי ותו לא, מגרעותיו ידועות , הוא מפגר טכנולוגית ומתפקד רע.

 

זה לא דעות קדומות אלא עובדות.

 

ישראלי טיפוסי הוא זה שמטיף מקטלוג ללא התנסות , אשר מעולם לא נהג על רכב מסוים, אבל בעל דעות מגובשות על טיבו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הרובוטי, ברובן המוחלט של המכוניות בהן הוא מותקן, פועל רע, הוא נולד בשל הרצון לאפשר נוחות של גיר אוטומטי עם צריכת דלק של מכונית ידנית.

ברגע שה DSG יתחיל לחלחל למכוניות עממיות וזולות יותר, והאיביזה החדשה היא דוגמא מצויינת, הגיר הרובוטי פשוט יעלם מהעולם.

ובקשר לג'אז - הג'אז היא הסופר מיני היחידה שיכולה בנקל, לפחות מבחינת מרווח פנימי ותא מטען, להחליף מכונית קומפקטית בקלות.

יש לה מנוע טוב שמחובר לגיר רציף מצויין, וגם בשאר הפרמטרים למעט נוחות הנסיעה, היא מכונית טובה.

בנוסף, הג'אז נהנת מתדמית טובה שמגובה באמינות ברמה גבוהה ושרות טוב של היבואן.

וסתם הערה - שמזכירים את המילה "נוחות" לא ממש כדאי לחבר אליה את ה C4, שנוחות נסיעה, בייחוד עירונית, ממנה והלאה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, מסכימה איתך , פרט לדבר אחד.

הגיר הרובוטי לא פועל רע, הוא פועל כמו שגיר רובוטי אמור לפעול, יש פחות טובים ויש יותר טובים.

נסעתי בג'אז החדשה והוא מורגש יותר טוב מאשר בסיוויק ה-5 דלתות שלנו , יש שיפור.

אבל אני מאוד אוהבת גם את ה-5 דלתות שלנו , זה גיר שצריך להתרגל אליו, שצריך לפעמים בהחלפת הילוך להרים טיפה את הרגל מהגז. הגיר הרובוטוי לא נועד לנסיעות ספורטיביות אלא לנסיעות רגועות יותר שאז לא תרגיש את החלפת ההילוכים כמעט ובנוסף לכך תהנה מצריכת דלק נמוכה מאוד!

ואם תשווה אותו לידני ולא לאוטומט (כי הוא לא אוטומטת זה ידני וקלאץ' חשמלי) הגיר הרובוטי הרבה יותר נוח את התעסקות עם קלאץ' והרכב לא נכבה.

תלוי איך מסתכלים על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

WOW

איזה שרשור!

אני מודה שכבעלים גאה של הונדה ג'אז ידני 2002 הויכוח כאן גורם לי לתהיות ולמחשבות.

חשבתי לגוון ולמכור בקרוב את הרכב אחרי 7 שנים, היי - אפילו ביררתי על הלוואת גישור לטובת רכב אחר, אבל עם כאלה קומפלימנטים אולי כדאי להשאיר?! שמרתי על הרכב (גם אחרי סיום האחריות טופל רק במוסך הונדה מורשה) ואיך אמר לי כאן מישהו לפני כמה ימים: "כלל אצבע - יותר קל למכור רכב טוב מאשר לקנות אחד כזה".

 

נושא הדלק בהחלט משמעותי עבורי שכן לאחרונה אני נוסע כ-80 ק"מ ביום (מודיעין-ירושלים) ובערך 20K ק"מ בשנה. והחשש הוא לקנות רכב אחר שיהיה זול יותר לרכישה, או לאחזקה, אבל ההבדל יקוזז עם הדלק ואצא ושכרי בהפסדי!

 

בכל מקרה - לפותח השרשור - כמו שאתה מבין, אני לא אובייקטיבי.

הג'אז מכונית נהדרת, אמינה מאד, חסכונית, מרווחת וכמו שאמרו לפני, יכולה בנקל להחליף משפחתית קומפקטית.

הדגם שהבאת לדוגמה נשמע טוב על פניו, יד 1 ק"מ נמוך ושמור. האם תקבל גם אחריות מהטרייד-אין של "מאיר"?

לגבי המחיר, זה שילוב של מר לוי יצחק וכוחות השוק. כל אחד יעשה את החשבון הטוב לו עצמו ואינני מתכוון להיכנס לכיס או לעו"ש של אף אחד. אם המחיר סביר עבורך, ונראה לך שהרכב הזה ספציפית מצדיק זאת - תלך על זה (ומהר כי טוענים כאן שהג'אז נחטפת מהר מסתבר). כי הרכב עצמו נהדר, זו רק שאלה של מחיר והאם הוא מוצדק לטעמך וזה אינדיבידואלי לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואל תשמיץ גיר רובוטי כיוון שאתה לא מכיר אותו. יש לאבא שלי את הסיוויק ה-5 דלות עם הגיר הרובוטי (זאת שאתה מדבר עליה)

והרכב הזה פשוט חלוווווום! השנה הופסק היבוא רק בגלל שהעם הישראלי לא אוהב רובוטי נקודה. הביא אוטומט גיר 5 הילוכים פשוט והצריכת דלק שלו כמעט הוכפלה רק בגלל הגיר.

(אני לעומתך לא אמרתי שה-C4 חרא של רכב, רק אמרתי שהרכב עם שוק מעפן ומחירון הזוי וצריכת דלק גבוהה) אבל חרא??? ממש לא...

מה שמצחיק שאת מנסה להשיג טיעונים רציונאלים בנושא שמירת הערך וביקוש כיד שנייה, אולם אביך בחר את ההונדה (בטח חשב שהוא שכיר, זה הונדה לא?) וקיבל אולי את הבומבה הכי גדולה שניתן לקבל מרכב בהקשרים הללו. ליבי ליבי על הלקוחות התמימים שרכשו את הרכב (רק בגלל הסמל והמראה הערסי) שילמו עליו 180,000 ש"ח (כן זו לא טעות) ובסוף השנה ראו את הונדה מפרסמת את הרכב בעשרות אלפי שקלים פחות, תגידי, מה זה לדעתך עשה לשמירת הערך של הרכב? בשנייה אחת הוריד היבואן את המחירון של הרכב.

 

מספר חודשים אחרי, המשיך היבואן לזלז באינטילגנציה של לקוחותיו ובחר לשווק רכב שיהיה נחשק יותר כיד 2 (הגיר האוטומט הפלנטרי) ובמחיר נמוך מהמחיר של הרכב הרובוטי (לאחר ההנחה !), מה זה עשה לדעתך לאטרקטיביות של הרכב של אביך לאחר הבומבה השנייה?

 

המצחיק שדרך השימור הלקוחות הנהדרת של הונדה נראית לך הגיונית ומסתבר שהיא ממשיכה לזלזל בלקוחות שלה-עובדה שהיא עושה זאת גם עם הג'אז.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וממה אתה מסיק שאבא שלי קיבל את הבומבה הכי גדולה???

אז בוא נחדד לך כמה דברים:

1. מעטים האנשים שרכשו את הרכב הזה בסכום המלא.

2. אבא שלי הוא לא מהמעטים, הרכב שלנו נרכש במחיר נמוך יותר ממה שעולה עכשיו הרכב אחרי שהיבואן הוריד לו את המחיר באופן רשמי . (אז אם המחיר הרשמי היום הוא 139K ואמרתי פחות, תחשוב כמה עלה לנו הרכב... הרבה פחות מה-180 שחשבת)

3. אומנם הונדה הורידו את המחיר ל-139K אך לא קיים אף רכב בחברה שאפשר להזמין בגירסא הבסיסית והזולה.

למה? כיוון שכל המלאי בעולם נגמר והמפעל? סגור בגל המיתון. אז מי שירצה את הרכב במחיר הנ"ל יצטרך להמתין והרבה. או לרכוש את הגירסא היקרה (בהרבה)

אתה עדין רואה בומבה באופק?

 

הבומבה היחידה שיקבלו זה אלה שיקנו את האוטומט ובמה? בצריכת הדלק..

כבר רשמתי קודם מה נתוני צריכת הדלק שהרובוטית שלנו עושה. נתונים שהאוטומטית רחוקה מהם אפילו על הנייר.

 

הדבר היחיד שאבא שי חושב הוא "איזה מזל שקניתי את הרכב בזמן כשהיה במלאי והיה עדין רובוטי ובמחיר פיצוץ".

מעבר לכך הדגם החדש פשוט יותר מבחינת לוח השעונים והריפוד ובנוסף לכך שינו לו את החזית (לדעתי האישית היה הרבה יותר יפה)

 

לא לכולם גיר רובוטי מתאים. כמו שיש כאלה שיעדיפו ידני.

לי אישית הגיר לא מפריע בכלל.

מי שרוצה חיסכון בדלק ילך או על רכב היברדי או על רובוטי או ידני.. אבל לא אוטומט.

ולגבי שמירת הערך של הרכב? שנה וחצי נסענו ברכב ללא ירידת ערך.

 

היה שרשור קודם שהתלבטתי ורציתי לקנות הג'אז החדשה והסיבה היחידה שלא רכשתי אותה הוא המחיר הגבוה וידעתי שבסוף שנה הוא ירד ובהרבה ויהיו הנחות כי היום אין רוכשים.

לכן החלטתי ללכת על הסיוויק היברידית רק בגלל שהיתה עליה הנחה גדולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וממה אתה מסיק שאבא שלי קיבל את הבומבה הכי גדולה???

אז בוא נחדד לך כמה דברים:

1. מעטים האנשים שרכשו את הרכב הזה בסכום המלא. עדיין יש עשרות לקוחות ששילמו מחירון מלא ולא קיבלו מחירי "חיסול" של מעל 50,000 ש"ח (לפי הטענה שלך). ירידת הערך שלהם מהירה יותר מתאוצה של בוגאטי ווירון. השנתון החדש מתומחר ב 139K וכמעט אף אחד מהם (חוץ ממך) לא ישקול לרכוש את הגיר הפרמיבטיבי הזה בשנית.

2. אבא שלי הוא לא מהמעטים, הרכב שלנו נרכש במחיר נמוך יותר ממה שעולה עכשיו הרכב אחרי שהיבואן הוריד לו את המחיר באופן רשמי . (אז אם המחיר הרשמי היום הוא 139K ואמרתי פחות, תחשוב כמה עלה לנו הרכב... הרבה פחות מה-180 שחשבת) אני בטוח שכשהוא ירצה למכור את הרכב לא יקפצו הרבה לקוחות פוטנציאלים, בעיקר בגלל שיש חלופה טובה יותר (גיר אוטומט) אגב, ישנם עלויות נוספות שאביך משלם בגלל המחירון ההזוי (ההתחלתי שלו) כמו עלויות טסט, ביטוח וכו'

3. אומנם הונדה הורידו את המחיר ל-139K אך לא קיים אף רכב בחברה שאפשר להזמין בגירסא הבסיסית והזולה.

למה? כיוון שכל המלאי בעולם נגמר והמפעל? סגור בגל המיתון. אז מי שירצה את הרכב במחיר הנ"ל יצטרך להמתין והרבה. או לרכוש את הגירסא היקרה (בהרבה) הבנתי הונדה רק השיקו את השאטנז הזה, (שאטנז מאחר ובאירופה כמעט ולא משווקת הגרסה האוטומטית וגם במדינות האירופאיות שהיא כן נמכרת, רוב הלקוחות מעדיפים גיר ידני), הם השיקו את הרכב לשוק של מיתון עולמי וכבר נגמר להם המלאי? מוזר, בגרסה היקרה יותר לא נגמר להם המלאי. התשובה שלי, "מאיר" בקושי הצליחו למכור את הדגם היקר, אבל כן מהדגם הזול והם לא מייבאים רכבים (כמו כמעט כל הענף) עד להורדת המלאים האדירים שלהם. בשוק כמו היום טענות על אי יכולת לעמוד בתפוקת היצור נשמעים קצת מגוחכים.

אתה עדין רואה בומבה באופק?

 

הבומבה היחידה שיקבלו זה אלה שיקנו את האוטומט ובמה? בצריכת הדלק..

כבר רשמתי קודם מה נתוני צריכת הדלק שהרובוטית שלנו עושה. נתונים שהאוטומטית רחוקה מהם אפילו על הנייר.

אני שמח על תהליך הדיסוננס הקוגנטיבי שלך, את עלות החיסכון בזכות התיבה יש לקזז עם עלויות הטסט הגבוהות יותר, יש לערבב זאת עם ירידת הערך וחוסר הביקוש לגרסה הזו למול הגרסה האוטומטית (סתם לדוגמא נניח והפער במחירון בין הגרסה האוטומטי לרובוטית יהיה 8,000 ש"ח אף אחד לא ישקול לרכוש את הרכב הרובוטי-בעיקר שמדובר על גרסת שאינה משווקת יותר)

 

הדבר היחיד שאבא שי חושב הוא "איזה מזל שקניתי את הרכב בזמן כשהיה במלאי והיה עדין רובוטי ובמחיר פיצוץ".

מעבר לכך הדגם החדש פשוט יותר מבחינת לוח השעונים והריפוד ובנוסף לכך שינו לו את החזית (לדעתי האישית היה הרבה יותר יפה) תהליך השיכנוע העצמי שלך פשוט מדהים, מעניין עם גם הרכב שיבוא אחרי הרכב הנוכחי שלו יהיה רובוטי?

 

לא לכולם גיר רובוטי מתאים. כמו שיש כאלה שיעדיפו ידני.

לי אישית הגיר לא מפריע בכלל. אף אחד לא אמר שהוא מפריע.

מי שרוצה חיסכון בדלק ילך או על רכב היברדי או על רובוטי או ידני.. אבל לא אוטומט. לא, מי שבאמת רוצה לחסוך בעלויות הדלק יעבור לגרסת דיזל או חשמליות מלאות (או אפילו גז)

ולגבי שמירת הערך של הרכב? שנה וחצי נסענו ברכב ללא ירידת ערך.

איך בדיוק לרכב לא ירד הערך בשנה וחצי האחרונות, אגב נקודת ההתחלה הייתה 180K, שוב ליבי ליבי לאותם לקוחות שרכשו את הרכב במחירון המלא, גם הם לא ספגו ירידת ערך? אגב, אם הם יערכו השוואה לסיטרואן C4 הם די יבכו על ירידת הערך שלהם.

אגב, חשבתי שאביך רכש את הרכב במכירות החיסול לקראת סוף השנה

היה שרשור קודם שהתלבטתי ורציתי לקנות הג'אז החדשה והסיבה היחידה שלא רכשתי אותה הוא המחיר הגבוה וידעתי שבסוף שנה הוא ירד ובהרבה ויהיו הנחות כי היום אין רוכשים.

לכן החלטתי ללכת על הסיוויק היברידית רק בגלל שהיתה עליה הנחה גדולה.

12345

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה מתווכח איתה ?

 

אף יבואן לא ייתן הנחה של 30% על רכב חדש לחלוטין מהנילון, אולי המקסימום 10% ואו שווה ערך לכך.

העובדה היא שכל רכב אשר מצויד בגיר רובוטי צונח במחירו בצורה חדה , וסחירותו כמשומש אינו גבהה במיוחד בלשון עדינה.

לא נורא, אל תתן למציאות לקפוח על פניה, היא תגלה זאת לבד, במוקדם ואו במאוחר..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1907 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...