Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני שוקל לרכוש גולף V5, וברוב המועדות ביד 2, קיים פער עצום במחירים המבוקשים בין השנתונים הנ"ל

 

שנתון 2002 - 58,000 - 62,000 ש"ח

שנתון 2001 - 41,000 - 45,000 ש"ח

 

האם יש סיבה בגללה הפער כ"כ גדול?

האם המנועים שונים לחלוטין? מה מומלץ?

 

תודה רבה,

פורסם

אני לא מבין על מה התמיהה.

כל מוכר דורש סכום מסויים, אני מניח שחלק רוצים מעל וחלק רוצים מתחת -בדוק בלוי יצחק מה המחירון הבסיסי וזוהי נקודת המוצא שלך.

קח בחשבון שV5 לא כאלה דרושות שמקבלים עליהן מעל המחירון, רוב הסיכויים שתרכוש אחת במחירון מינוס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כי ב2002 היה שדרוג רציני ובתוכו העלאת ההספק ל170 כ"ס, גיר טיפרוניק וכדומה.

מצחיק איך הטכנולוגיה השתנתה מאז. היום מ- 1400 סמ"ק (+2 מגדשים) מוציאים 160 כ"ס, שממילא ניתנים לשדרוג ל- 200 די בקלות, עם מומנט עדיף וצריכת דלק טובה יותר...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זה לא קשור לטכנולוגיה, במקרה הנ"ל פשוט רצו לחסוך בפיתוח ובעליות הייצור.

לקחו מנוע מאוד מיושן (עוד מימי הVR6) הוציאו ממנו בוכנה, שמו במקומה משקולת ויאללה בוא נמכור לעם ישראל הפראייר.

 

גם המנוע 2.0 ליטר של הגולף דור 4 מוציא 115 כ"ס בעוד שיש (וגם שווק ב99) המנוע המפורסם 1.8 125 כ"ס רק שהוא יקר יותר לייצור ואחרי שנה של שיווק בארץ צמפיון הבינו שאפשר לחלוב את מר ישראלי גם עם כל מיני רמות גימור מצ'וקמקות ומנועים מיושנים שקונים בפחות כסף אבל מוכרים באותו יוקר. :?

 

את הבקליות של גרסת הג'נריישן אתה תראה על כל גולף הכי זולה באירופה. רק בארץ הן סימנו רמת גימור "מפוארת" עלק :lol:

פורסם

ESP לא יכול להיות מיושם במנוע עם מצערת רגילה, כי אי אפשר לשלוט על מצערת רגילה בעמצעות פיקוד ממוחשב.

 

ESP בזמן פעולתו "מרסן" את כוח המנוע על ידי סגירה חלקית של המצערת.

 

בגיצור, אם שי ESP, יש גם מצערת אלקטרונית, הם לא יכולים לבוא בנפרד.

 

 

פורסם
זה לא קשור לטכנולוגיה, במקרה הנ"ל פשוט רצו לחסוך בפיתוח ובעליות הייצור.

לקחו מנוע מאוד מיושן (עוד מימי הVR6) הוציאו ממנו בוכנה, שמו במקומה משקולת ויאללה בוא נמכור לעם ישראל הפראייר.

 

גם המנוע 2.0 ליטר של הגולף דור 4 מוציא 115 כ"ס בעוד שיש (וגם שווק ב99) המנוע המפורסם 1.8 125 כ"ס רק שהוא יקר יותר לייצור ואחרי שנה של שיווק בארץ צמפיון הבינו שאפשר לחלוב את מר ישראלי גם עם כל מיני רמות גימור מצ'וקמקות ומנועים מיושנים שקונים בפחות כסף אבל מוכרים באותו יוקר. :?

 

את הבקליות של גרסת הג'נריישן אתה תראה על כל גולף הכי זולה באירופה. רק בארץ הן סימנו רמת גימור "מפוארת" עלק :lol:

עדיין לא הבנתי מכל השיטוט פה בפורום,איזה מנוע עדיף יותר,ה 1800 125 כ"ס,או ה 2 ליטר.הבנתי שה 1800 יותר חזק בסלד גבוה,לעומת זאת ה2000 חזק בסלד נמוך,אבל איזה מנוע טוב יותר?מבחינת אמינות וכו?לי יש את ה 1800,והרכב מרגיש יחסית חזק בתחילת נסיעה.ברור שהכל באופן יחסי,לעומת למשל טויוטה קורולה 06 שיצא לי לנהוג,ומציבושי לנסר .

פורסם
ESP לא יכול להיות מיושם במנוע עם מצערת רגילה, כי אי אפשר לשלוט על מצערת רגילה בעמצעות פיקוד ממוחשב.
אבל אפשר להזריק פחות דלק, לא?
פורסם

אם זה היה נכון, המצערת הייתה תמיד במצב קבוע, ודוושת הגז הייתה שולטת רק על כמות הדלק המוזרק.

 

 

פורסם
זה לא קשור לטכנולוגיה, במקרה הנ"ל פשוט רצו לחסוך בפיתוח ובעליות הייצור.

לקחו מנוע מאוד מיושן (עוד מימי הVR6) הוציאו ממנו בוכנה, שמו במקומה משקולת ויאללה בוא נמכור לעם ישראל הפראייר.

 

גם המנוע 2.0 ליטר של הגולף דור 4 מוציא 115 כ"ס בעוד שיש (וגם שווק ב99) המנוע המפורסם 1.8 125 כ"ס רק שהוא יקר יותר לייצור ואחרי שנה של שיווק בארץ צמפיון הבינו שאפשר לחלוב את מר ישראלי גם עם כל מיני רמות גימור מצ'וקמקות ומנועים מיושנים שקונים בפחות כסף אבל מוכרים באותו יוקר. :?

 

את הבקליות של גרסת הג'נריישן אתה תראה על כל גולף הכי זולה באירופה. רק בארץ הן סימנו רמת גימור "מפוארת" עלק :lol:

לא בטוח שאתה צודק, מנוע 2 ליטר של VAG אינו מיוחד לשוק הישראלי בדיוק כפי שמנוע 2.3 ליטר או V5, אם תרצה, אינו כזה. העובדה שלראשון 115 כ"ס אינה הופכת אותו לנחות מול ה 1.8. שיא המומנט שלו מושג בסיבובי מנוע נמוכים יותר ולכן הוא מתאים יותר לגולף ולכן החליף את המנוע הקטן יותר ושוב, לא רק פה.

פורסם

הסיבה שבגללה הקפיצה הגדולה במחיר בשנתונים הללו היא מכיוון שישנו שינוי בדגם של 02 שמתבטא במנוע שמפיק 170 כ"ס ותיבת הילוכים טיפטרוניק.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

×
×
  • תוכן חדש...