Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר אישית 2 מקרים של חברים שקיבלו את המייל דומה לזה, אחד הוזהר, והשני לא והפסיד 3000$. :x

עכשיו זה גם מגיע מארופה, שעושה את כל הענין עוד יותר קשה לאיתור.

פשוט אם העסק נראה טוב מידי :!: תחשבו :roll:

 

Bike-buying Scams Involving Fake Cashier's Checks And Western Union Migrate From A Claimed Origin In Nigeria To Europe

 

COPYRIGHT 2004, ROADRACING WORLD PUBLISHING, Inc.

 

FIRST PERSON/OPINION

 

Via e-mail

 

Thank you for the recent articles regarding internet bike-buying scams w/bogus cashier's checks.

 

Friends of mine have been contacted by these a**holes abroad and I have recently been contacted by two people (see below) with similar scams when I posted a bike for sale in the local paper.

 

Is there a place where I can report these people to or is it because they are abroad, there is nothing we can do?

 

Please let me know as this problem appears to have become rampant and I hate to just dismiss it without doing anthing about it.

 

The thought of others falling prey to this pisses me off to no end.

 

John Chen

WSMC/WERA 73

AMA737

Foothill Ranch, California

 

 

 

From: Richard Winston

Date: 2004/02/02 Mon PM 05:30:15 EST

To: [email protected]

Subject: 2002 GSXR750 Frame & motor w/swingarm,injectors ..., $975.00

Hi,

I am a used auto spares trader from Italy with clients all over Italy. I have offices in most Italian Cities. I have a client who's interested in your equipment. Although I'm ok with your price and Inrespect of payment i have a client in U.S.A who is owing me $=5,500. All i need to do to make payment easier and faster is to instruct him to raise a cashier's check in your name, mail it to me and i'll mail to you personally on the address and name you want on the check and you know that you can cash it easily. But i would want to know if i can trust you to send my balance to me via Western union money transfer money transfer to enable me prepay the shipping company here so that they can instruct their office closer to you to come and pick the item from your location.

 

Please mail me asap to enable me arrange payment .

Awaiting your urgent response.

 

Thank you

Richard.

 

 

 

From: "dimmy vest"

Date: 2004/02/02 Mon PM 04:55:23 EST

To: [email protected]

Subject: payment & shipping .......trust

thanks for the mail,i really appreciate your speedy response and all the details.as for the payment the payment,there is an associate of mine in U.S who is owing me the sum of $4,000,he did promise to pay me after the xmas celebration by issuing me a cashier's check of $4,000 since this is the case i will not like to delay you, i will instruct him to issue out the payment that he is owning me to you so that you can deduct your amount of your item and send the remining to my shipping agent that will settle the shipping company for the pick up.please i am entrusting the balance to you after you have deducted your own money and any other charges. please i do not intend to send any fund to my shipper for picking up.this mean without any delay in the shipping, once the payment is in your possession i will like you to send the balance of the money to my shipping agent via WESTERN UNION MONEY TRANSFER ASAP.for the picking i am doing this to hesten the shipping.if this p is okay by you i will like you to forward me your contact adress where the check will be sent to or your account information immediatly,so as to send it to my associate immediatly to issue you the payment as soon as possible, as follow

NAME...........

STREET........

STATE.......

CITY........

ZIPCODE....

CELL PHONE......

PHONE NO...........

i will be greatful if the recent pics will be forwarded if there is one in your next mail,Your immediat respose will be highly be appreciated

פורסם

מה שחבל מאוד בכל הסיפור, שמי שנפגע זה כל אלו שרוצים לקנות דברים בארה"ב, ואיבדו אמון, רק בגלל שהם לא אמריקקים...

 

אבל מי שמאמין, ומוכר להם דברים ל בסיס צ'ק שלא נפרע?

אתה יודע למה חמור אוכל קש, נכון?

 

בוקר

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם
מה שחבל מאוד בכל הסיפור, שמי שנפגע זה כל אלו שרוצים לקנות דברים בארה"ב, ואיבדו אמון, רק בגלל שהם לא אמריקקים...

 

אבל מי שמאמין, ומוכר להם דברים ל בסיס צ'ק שלא נפרע?

אתה יודע למה חמור אוכל קש, נכון?

 

בוקר

 

 

הצק דווקא נפרע, וזאת בדיוק הבעיה :cry:

 

שאחרי יומים שלוש הבנק שלך מתקשר שהצק היה מזויף והוא לוקח את הכסף חזרה :2gunfire:

פורסם

שעד היום אני לא מבין אותו.

 

אם הבנק פורע את הצ'ק, דהיינו הכסף הועבר (הועבר, לא סתם נרשם בחשבון כזכות שלא ניתנת למשיכה), אז איך הם יכולים לקחת אותו בחזרה בכלל?

 

אלא אם המוכר שלח את סחורתו, עוד בתוך תקופת הזמן של היומיים-שלושה, שלוקח לעשות "ניקוי" (CLEARANCE), והכסף מופיע בחשבון, אך לא ניתן למשיכה...

 

אם כך הדבר, אז מה לעשות, והוא נכנס לקטגוריית ה"חמור" והקש...

 

בוקר

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם
שעד היום אני לא מבין אותו.

 

אם הבנק פורע את הצ'ק, דהיינו הכסף הועבר (הועבר, לא סתם נרשם בחשבון כזכות שלא ניתנת למשיכה), אז איך הם יכולים לקחת אותו בחזרה בכלל?

 

אלא אם המוכר שלח את סחורתו, עוד בתוך תקופת הזמן של היומיים-שלושה, שלוקח לעשות "ניקוי" (CLEARANCE), והכסף מופיע בחשבון, אך לא ניתן למשיכה...

 

אם כך הדבר, אז מה לעשות, והוא נכנס לקטגוריית ה"חמור" והקש...

 

בוקר

 

מדובר בצק בנקאי - שהוא נחשב לאמין מאוד בארה"ב

הבנקים בארה"ב קצת שונים פה עוד עובדים עם צקים בכל מקום :mad:

 

אתה יכול לקבל כסף עבור הצק, הצק נפרע ע"י הבנק ונזקף לזכותך (כמובן לשיקול הבנק)

בדרך כלל יש בדיקה מהירה של הצק, ומכיוון שזהו צק בנקאי יש אישור מהיר, אם יש לך "קרדיט" בבנק הבנק יאשר את הצק מייד, וגם ללא ה"קרדיט" (יכול לקחת עוד יום) יאשרו את הצק ויזכו את חשבון הבנק,

ברגע שמסתבר לבנק שהצק היה מזויף, הם מושכים את הכסף מחשבונך :evil:

להם מותר לעשות את זה גם לאחר חודש.

 

ולגבי החמור - אני גם מכרתי את ה929 באינטרנט לבחור בסן-דיאגו, ללא בעיות.

המחירה כללה צק שנשלח אלי, הופקד, אושר, ואופנוע שנשלח בתמורה.

סיכון - לשני הצדדים אבל היה שווה במקרה שלי :wink:

פורסם
שעד היום אני לא מבין אותו.

 

אם הבנק פורע את הצ'ק, דהיינו הכסף הועבר (הועבר, לא סתם נרשם בחשבון כזכות שלא ניתנת למשיכה), אז איך הם יכולים לקחת אותו בחזרה בכלל?

 

אלא אם המוכר שלח את סחורתו, עוד בתוך תקופת הזמן של היומיים-שלושה, שלוקח לעשות "ניקוי" (CLEARANCE), והכסף מופיע בחשבון, אך לא ניתן למשיכה...

 

אם כך הדבר, אז מה לעשות, והוא נכנס לקטגוריית ה"חמור" והקש...

 

בוקר

 

מדובר בצק בנקאי - שהוא נחשב לאמין מאוד בארה"ב

הבנקים בארה"ב קצת שונים פה עוד עובדים עם צקים בכל מקום :mad:

 

אתה יכול לקבל כסף עבור הצק, הצק נפרע ע"י הבנק ונזקף לזכותך (כמובן לשיקול הבנק)

בדרך כלל יש בדיקה מהירה של הצק, ומכיוון שזהו צק בנקאי יש אישור מהיר, אם יש לך "קרדיט" בבנק הבנק יאשר את הצק מייד, וגם ללא ה"קרדיט" (יכול לקחת עוד יום) יאשרו את הצק ויזכו את חשבון הבנק,

ברגע שמסתבר לבנק שהצק היה מזויף, הם מושכים את הכסף מחשבונך :evil:

להם מותר לעשות את זה גם לאחר חודש.

 

ולגבי החמור - אני גם מכרתי את ה929 באינטרנט לבחור בסן-דיאגו, ללא בעיות.

המחירה כללה צק שנשלח אלי, הופקד, אושר, ואופנוע שנשלח בתמורה.

סיכון - לשני הצדדים אבל היה שווה במקרה שלי :wink:

 

העברה בנקאית.

PAYPAL אפילו.

 

אני מכיר את הבנקים בארה"ב ואת הונאות הצ'קים (זו אגב עבירה פדראלית דרך אגב).

 

אשראי בלבד, העברת סניף או מזומן.

Next Customer please

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...