Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

DRIVE, אתה במאה ה-21, תתעורר.

היום לא אומרים "אני חושב". בזמן שנדרש לחשוב על משהו

אפשר באותה מידה לחפש אותו באינטרנט. משקאות אנרגיה מעולם לא נאסרו בגרמניה.

היתרון של האינטרנט הוא שבאותה מהירות שבה מפיצים שמועות מטופשות אפשר גם להזים אותן.

 

קפאין מגביר את קצב הלב, זה ידוע. לכן נותנים אותו לתינוקות ולפגים עם קשיי נשימה או דופק,

וזה מסדר אותם. איך אני יודע? בדוק באינטרנט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא כולם מחוברים לאינטרנט בוריד פשוט איזה רופאה אמרה לי את זה באירוע פרטי וכנראה סתם אמרה את זה .

וכל משקאות האנרגיה לדעתי לא בריאים ואסור להתקרב אליהם .

פורסם
לא כולם מחוברים לאינטרנט בוריד.

פה אתה צודק, אני מכור קשות...:oops:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אם אתה מאלו שלא מעשנים בגלל מה שרשום על הקופסאת סיגריות אז גם אל תשתה את המשקה הזה עם אלכוהול

 

אחרת תשתה חופשי

 

זה ממש לא קשור.

פשוט שתיתי את המשקה ובמקרה ראיתי את הכיתוב "לא לערבב עם אלכוהול" ועיניין

אותי לדעת מה עומד מאחורי משפט זה.

תודה רבה לעונים, כנראה שזה באמת משהו מופרח ולא מוכח.

אם למישהו יש הוכחה אחרת או משהו כזה אני ישמח לקרוא.

תודה רבה לעונים.

פורסם

אסור לערבב וודקה עם רדבול, אסור לעשן, אסור לעשות סמים, אסור לאכול בשר אדום ועוד כל מיני איסורים. עוד מעט יאסרו גם משחקי סנוקר וכולנו נישאר לשבת בבית ונכתוב כל היום הודעות בפורום :roll:

 

 

אנשים הפכו ללא נורמלים עם טרנד הבריאות הזה.

ביום שישי האחרון פגשתי כמה חברים בדאנס-בר נחשב. אחלה מוזיקה, אחלה אלכוהול (במחירים מופקעים, אבל שיהיה), אחלה בחורות. מזל שהיתה עלי מצלמה כדי לצלם את המחדל - שלושה גברים מסוקסים יושבים על הבר ומזמינים סוג מוזר של אפונה בתור נשנוש :nono:

 

attachment.php?attachmentid=154585&stc=1&d=1240770857

Image3.jpg

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הייייי עדדדד ל"אפונה"!!!!!

עד שלא תטעם לא תבין.

תנסה עם בירה מומלץ בטירוף.

(ד"א יש לזה שם אני פשוט לא זוכר אותו עכשיו)

פורסם

"אדממה"

ADAMAME..

טעים מאוד, מגישים חם עם מלח גס.. עדיף מבייגלה שיושב חודש בצלוחיות ושממחזרים את זה כל ערב.

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם

לא סובל וודרה עם רדבול...איחס...

אם כבר אז ייגר עם רדבול.

ואגב,ל"אפונה" קוראים אדממה,וזה אחד הדברים !!

פורסם

לגבי עיניין הבריאות שבדבר, לאחר חיפוש של 5 דק' ללא העמקה כלל במאמר (http://www.beegs.com/?p=588)

יש הגיון מאוד נכון בנאמר.

שהערבוב גורם לאנשים לשתות כמות גדולה יותר ולהרבה יותר זמן.

 

בנוסף יש הסיכוי למוות יותר גדול ולאו דווקא מן השתייה עצמה, אלא מהתוצאות: וודקה משכרת אותך, הרד בול מעיר אותך.. ככה שאתה יכול לחשוב שאתה יכול לנהוג, או לעשות דברים שדורשים ממך פיכחות מוחלטת!

לכן מצידי, גם ללקוחות הכי סטלנים שלי, שמתים רק "לדפוק את הראש" אני לא ממליץ אף פעם על הקוקטייל הזה!.

מה גם שבתור ברמן ב3 שנים האחרונות, אני לא יכול לסבול ריח של משקה אנרגיה כלשהו.

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם
אם כבר אז ייגר עם רדבול.

איזו סיבה יש לערבב יגר עם משהו? הוא טעים בפני עצמו.

ועוד עם רדבול?! זה כמו לשים קטשופ על סטייק. לא חבל?

פורסם

נכנסתם לזה חזק מידיי עם כל המחקרים האלה

העניין פה הוא מדע נורא פשוט, אלכוהול: כל אלכוהול (לטובת המקרה הזה נגיד וודקה) מרחיבה את העורקים והווריקים, בגלל זה מרגישים חום כששותים וודקה (החום הזה דרך אגב הוא מזוייף לחלוטין, אם מישהו ירצה הסבר אשמח לתת). לעומת זאת כששותים רד-בול או כל משקה ממריץ אחר (שמכיל כמויות מסחריות של קפאין ושאר ירקות כימיים, שלא עושים טוב לכשעצמם בכלל) הלב מקבל בוסט של אנרגיה ומתחיל לפעום מהר, מהר מאוד, ומתחיל להמריץ את הדם במהירות הרבה יותר גבוהה, מה שקורה כשמשלבים בין השניים הוא שהלב מתחיל לפעום במהירות אבל כל העורקים והוורידים התרחבו, אז הלב מתחיל לפעום עוד יותר מהר כי הוא צריך להזיז את הדם מהר, וכך הלאה, מה שיכול בסופו של דבר, אם נגזים (או למי שיש בעיות לב גם אם לא יגזים) הוא פשוט שהלב נכנס לOVERDRIVE (התקף לב)

עכשיו, חוץ מהנזקים הרגילים של אלכוהול (שאוכל את הכבד) או משקאות האנרגיה למיניהם לא ידוע לי שיש נזק לטווח ארוך, כמובן מצד שני זה דיי חדש כל הרד-בולים האלה, אז לא יודע אולי בעוד 20 שנה למישהו באמת יגדלו כנפיים

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אסור לערבב וודקה עם רדבול, אסור לעשן, אסור לעשות סמים, אסור לאכול בשר אדום ועוד כל מיני איסורים.

 

ומזמינים סוג מוזר של אפונה בתור נשנוש

 

ווהאפונה הזו = אדממה = פולי סויה

 

סויה מכילה חומרים שחוסמים את העיכול והספיגה של חומרים מזינים.

החומרים שגורמים לכך הם לקטין וחומרים מעקבי פרוטאז.

הוכח שלקטין הוא גורם למספר גדול של בעיות כמו נזק למעי שזה רציני ביותר

מעכבי הפרוטאז שבסויה ללא ספק מפריעים לפעולות הפרוטאז בגוף ובנוסף מפריעים המעכבים גם לאינזמי עיכול נוספים,סויה מכילה תרכובות של אסטרוגן כגון גאניסטאין ודיאדזאין,

עליה ברמת האסטרוגן לגברים לא מועילה ואף מסוגלת להזיק.

בקיצור- אסור לנשום!

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
נכנסתם לזה חזק מידיי עם כל המחקרים האלה

הסבר יפה אבל אין לו שום קשר למציאות, ככה לא מתפקדת מערכת הדם, אפילו לא בערך. עזוב.

בשביל שיהיה קשר למציאות יש מחקרים.

אף אחד לא מחייב אותך לקרוא היום מחקרים שלמים,

ראשי הפרקים (ז"א, השורה התחתונה) מצויים בשפע ברשת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
איזו סיבה יש לערבב יגר עם משהו? הוא טעים בפני עצמו.

ועוד עם רדבול?! זה כמו לשים קטשופ על סטייק. לא חבל?

 

נכון,ייגר טעים בפני עצמו,אבל גיוון לא מזיק לפעמים.

תנסה חבובו :wink:


×
×
  • תוכן חדש...