Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ההבדלים בין A3 2001 דגם 150 כ"ס ל 180 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה מחפש A3 2001 טורבו ידנית.

 

הבנתי שיש בשוק את הדגם של ה 150 כ"ס ואת הגדם של ה 180 כ"ס (T אדום).

ממה שהבנתי זה בדיוק אותו מנוע רק בדגם של ה 180 כ"ס ישנה תוכנת ניהול מנוע שונה שסוחטת מהרכב עוד 30 כ"ס (בעיקר הזרמת יותר דלק למנוע).

כמו כן ממה שקראתי ראיתי שאנשים מחפשים בנרות את הדגם האדום דווקא.

 

שאלותי הם:

האם ישנם הבדלי אבזור בין הדגמים הללו בשנת 2001?

האם הרכב בשנת 2001 מגיע עם בקרת יציבות ESP?

האם הצ'יפ שיתווסף ל 150 כ"ס יהפוך אותו לרכב 180 כ"ס הזהה לזה שנמכר בחברה עם T אדום (מלבד הפוזה של האדום...)?

האם ישנם הבדלים מהותיים בנסיעה בין שני הדגמים?

 

אני מכיר את המנוע עם ה 150 כ"ס מנסיעה על פסאט 2002 טיפטרוניק. המנוע מטיס את הפסאט, כך שאני נוטה להאמין שהוא מתמודד בכבוד גם עם הבודי של ה A3 גם ללא התוספת של 30 כ"ס הנוספים... אני טועה ?

פורסם

ההבדלים בין שתי הגרסאות של a3t הם:

ב-150 כ"ס:

טורבו k03

אינטרקולר צידי

קיים בגירסא ידנית/אוטמט 4 הילוכים.

ל-150 קימות כמה גרסאות:agu מצערת מכנית, ראש מנוע בעל מעברים גדולים טוב ביותר

למי שמתכוון להפיק הספק גבוהה.ויש את הגרסא בעלת מצערת אלקרונית.

ב-180 כ"ס:

טורבו k03s

איטרקולר חזית

קיים בגירסא ידנית/טיפטרוניק בלבד.

 

לגבי אבזור:בשניהם מגיע הרכב מאובזר ברמה גבוהה כגון: מושבי ספורט אם תמיכה צידית,הגה עבה מעור+ידית ההילוכים

מזגן+בקרת אקלים,מחשב דרך,גאנטים מגנזיום במידה 195.65 r15 או 205.60 r15

יש אופציה לחבילת ספורט שכוללת:צמיגים במידה 205.55r16 מושבי עור וכ"ו..

 

העלאת הספק:

בגירסא של ה-150 כ"ס ציפ יתן את התמורה הכי טובה ביחס לשקל רק הציפ עצמו יספק תוספת של 42 כ"ס

וכ-7כג"מ במומנט בערך,משנה את הרכב לגמרי

בגירסא של ה-180 הציפ יוסיף בערך כ-30 כ"ס ו4 קג"מ בערך.

×
×
  • תוכן חדש...