Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה המערת יושבת בטויוטה קורולה ובנויה מהרכיבים הבאים:

רדיו דיסק אלפיין 9856

קומפוננט 6.5 מקדימה של אוריון.

מגבר SPL 4ערוצים.

סאב דראגסטר10" 250RMS

אני מרוצה מאוד מהמערכת

עד אתמול כשקניתי רמקולים 6X9 של קנווד הסידרה היקרה שלהם של ה500וואט

חיברתי אותם למגבר והם לא נשמעים טוב גם בווליום גבוהה גם בנמוך הרמקול צרוד

כאילו מדובר ברמקול ענתיקה.מה נראת לכם הבעיה? יכל להיות הרמקול?

בכל מיקרה דיברתי עם המוכר{בחור שמוכר סטריאו בבית שלו}

והוא לא שאל אפילו ואמר שאם אני לא מרוצה הוא יכל להביא לי אחד מהרמקולים הבאים:

או קנווד6X9350 וואט{סידרה שחורה או משהו כזה}.JBL לא זוכר דגם נראה לי 300וואט.

פיוניר 250 וואט ואמר שיש גם אינפיניטי ואני צריך להוסיף עוד 450 שקל.

מה אתם אומרים מה כדאי לקחת?

bmw-530i 3.0L

פורסם

היו לי את 2 הדגמים של ה- 6X9 של jbl ( גם הדגם הישן וגם החדש ) ושניהם נשמעים מצוין - עם מגבר ובלי מגבר.

מהרשימה הזו? רק jbl. מבטיח לך שתצא מרוצה.

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם

לגבי הקנווד

אני עם אלה שאצלי בחתימה, אצלי כבר איזה 3 שנים+, לא היתה שום בעיה עד היום. סאונד מהנה,בס די חזק, וזה ללא הגברה.

יכול להיות שהחיבורים לא היו טובים או שהרמקול שמכרו לך הוא לא הכי קנווד/ חדש.... או שפגום בכלל

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

פורסם

החלפתי בסוף לקנווד 350 וואט הדגם השחור שלהם אחלה רמקולים אך לא מוציאים באס כמעט.

מזל שיש סאב שמפצה על זה.

למי ששאל על הרמקולים הקודמים שקניתי ממנו לפי מה שהבנתי ממנו אחרי בירור קטן דובר ברמקולים מחודשים או משהו כזה

ולכן לא אמר מילה על להחליף.

 

תודה בכל מיקרה ושבוע טוב.

bmw-530i 3.0L

×
×
  • תוכן חדש...