Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלכולם , לפני שבוע נדלקה לי המנורה הכתומה של המים (אומר שחסר) ,

 

מיליתי נוזל קירור ואחרי שלושה ימים שוב נדלקה הנורה ואין מיים

 

אחרי שמיליתי חבר שלי הדליק את הרכב וראיתי שהאגזוז התיז מים ??

 

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?

 

 

חג שמח עומר

 

אגב הרכב הוא מרצדס A

פורסם

אם אין נזילות נראות לעין יש לבצע בדיקה בלחץ בעזרת פומפה. יש לבדוק מפלס שמן מנוע ועשן לבן מהאגזוז בעת פעולת המנוע.

להבא יש לרשום את דגם הרכב בכותרת לשם קריאה נוחה יותר.

פורסם

החשד הראשוני, על פי מה שהעלית - הוא אטם ראש.

עם זאת - לא צריך לרוץ לפתוח מנוע, אלא לגשת לבדיקה במוסך/מכון רדיאטורים לפי מה שהוצע לך ע"י רוברט.

 

אל תדחה את הבדיקה - דליפה של נוזל קירור לתוך חלל הצילינדר עלולה - במקרים מסויימים - לגרום לנעילה הידרוסטטית של הבוכנה ולהרס מנוע.

 

אגב, מילאת, לא מילית ונוזל הקירור, לא הנוזל קירור.

×
×
  • תוכן חדש...