Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צביקה.. נגעתי בצינור התחתון ביותר היוצא מכיוון הרדיאטור והוא מבחינת חום דיי שווה ערך לצינור העליון. :\ אני כבר אובד עצות..

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צביקה.. נגעתי בצינור התחתון ביותר היוצא מכיוון הרדיאטור והוא מבחינת חום דיי שווה ערך לצינור העליון. :\ אני כבר אובד עצות..

 

כשהמנוע קר, אתה צריך להתניע אותו,

ואז לבצע את הבדיקה הנ"ל

 

צינור אחד צריך להיות קר לגמרי, והצינור השני

מתחמם לאט לאט, ואז במכה אחת,

הצינור הקר הופך להיות חם.

 

אם זה מה שקורה,

אז הטרמוסטט עובד בצורה תקינה.

פורסם
צביקה.. נגעתי בצינור התחתון ביותר היוצא מכיוון הרדיאטור והוא מבחינת חום דיי שווה ערך לצינור העליון. :\ אני כבר אובד עצות..

 

שלום רב !

בבדיקה הזאת, ביצעת בדיקת תפקוד תרמוסטט, באם הוא נפתח, הבדיקה היתה מיותרת במקרה שלך, משום שאין לי ספק שהוא נפתח, אחרת מנוע היה מתחמם ורותח גם בנסיעה,ולא היית מסוגל לנסוע עם הרכב במצב שכזה,ללא נזק מיידי למנוע.

בעייתך קשורה להתחממות בסרק בלבד, לכן החשד הוא בסירקולציית קירור לקוייה של משאבת המיםו/או רדיאטור סתום בחלקו התחתון, באזור מיקום יוניט המאוורר(תרמו סוויץ).

בדיקת תפקוד תרמוסטט יש לבצע תחילה במנוע קר, לפי הסברו של פולו גולף.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בקיצור אני דיי משתגע מהעיניין. יש לך מישהו באזור אשדוד אמין שיכול לתת לי מענה לגביי העיניין הנ"ל?

פורסם
[/b]

 

לכן החשד הוא בסירקולציית קירור לקוייה של משאבת המיםו/או רדיאטור סתום בחלקו התחתון, באזור מיקום יוניט המאוורר(תרמו סוויץ).

בדיקת תפקוד תרמוסטט יש לבצע תחילה במנוע קר, לפי הסברו של פולו גולף.

בברכה

צביקה

 

אהלן צביקה ברכב הנ"ל מיקום יוניט המאוורר (תרמו סוויץ), הוא בחלקו העליון של הרדיאטור בסמוך לחיבור הזרנוק מים.

 

על כן, כנראה שמשאבת המים שלך תקולה ולא מצליחה לספק אז הספיקה הדרושה.

 

כשהחלפת נוזל קרור, האם המים שיצאו לך מהאוטו היו חלודים או נקיים?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

לא קשור למצבר חלש מדי, המשאבת מים שלך היא מכנית לחלוטין ומופעלת בעזרת רצועת האביזרים (הדקה יותר זאת שיותר קרובה לכנף הרכב)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

משאבת מים באזור ה200 ש"ח.

 

הקטע זה העבודה, אל תצפה לפחות מ300 ש"ח עבודה במקרה הטוב.

 

ברכב שלך זה לא סיפור כזה גדול למען האמת, כל מה שאתה צריך לעשות זה להוריד את הרצועות אביזרים.

 

לאחר מכן לשלוף את האלטרנטור החוצה, ואת המדחס של המזגן.

 

לאחר שתשלוף את כל זה אתה תראה תראה את הבית של המשאבת מים, זה 4 ברגים להוציא אותו. המשאבת מים נמצאת בתוך הבית הזה. קבל תמונה מצורפת.

 

מתי עשו פעם אחרונה טיימינג ברכב?

בית משאבת מים.jpg

משאבת מים.jpg

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

האמת שאין לי מושג. איך זה מתקשר לסיפור שלי?

לגבי המשאבה.. רוב הסיכויים שאני לא אעשה את זה בעצמי. אני לא מוכן לטעות ואפילו במקצת וזה יהרוס לי משהו אחר. אז אתה אומר ש300 ש"ח כולל עבודה? האם המשאבה חליפית או מקורית?

פורסם

קרא טוב מה שכתב טוסטוס, 200 שקל מחיר המשאבה, בתוספת עלות משוערת של 300 שקל עבודה, לא כולל מע"מ.\ יש לבדוק תחילה את סירקולציית המשאבה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כי אם לא עשית טיימינג הרבה זמן או אף פעם, אז על הדרך כבר נהוג לעשות טיימינג.

 

זה לא סיפור גדול להחליף טיימינג ,שכבר כל האביזרים מנותקים.

 

לא מאמין שיקחו לך על זה עוד כסף על עלות העבודה.

 

יש לצרף רק את עלות הרצועה משהו כמו 70 ש"ח.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

ייתכן שיוניט מאוורר לא נכנס לפעולה

בטמפרטורה המדוייקת.

לדעתי יותר קל ויותר זול לבדוק את זה למשל לקחת ולהתקין יוניט מאוורר עם 2 מהירויות בטמפרורה

של 92 ו99 מעלות בהתאמתה.מומלץ לבדוק מתי המאוורירם נכנסים לפעולה כאשר הרכב עומד

והמנוע מופעל.ממתין לתשובה-חיים.


×
×
  • תוכן חדש...