Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

TOSTOS , תהיה מדוייק.

 

הנוהג הרווח להחליף משאבת מים בעת החפלת רצועת טיימיניג (וכמובן להיפך) הונהג בעיקר למכוניות בהן משאבת המים מונעת ע"י רצועת הטיימינג. ברכב הנדון , כמו בשלך (וגם בשלי) , אין קשר ישיר בין משאבת המים לבין רצועת תזמון. ניתן להחליף אחד מהם, גם בלי לגעת כלל בשני. הרעיון לשלב את ההחלפה של שניהם נועד לחסוך כסף בעבודה, וכאן אין את השיקול הנ"ל.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
TOSTOS , תהיה מדוייק.

 

הנוהג הרווח להחליף משאבת מים בעת החפלת רצועת טיימיניג (וכמובן להיפך) הונהג בעיקר למכוניות בהן משאבת המים מונעת ע"י רצועת הטיימינג. ברכב הנדון , כמו בשלך (וגם בשלי) , אין קשר ישיר בין משאבת המים לבין רצועת תזמון. ניתן להחליף אחד מהם, גם בלי לגעת כלל בשני. הרעיון לשלב את ההחלפה של שניהם נועד לחסוך כסף בעבודה, וכאן אין את השיקול הנ"ל.

 

אהלן ארז הרבה זמן לא שמעתי ממך:wink: בכל אופן, בשום מקום בשרשור לא הזכרתי שהמשאבת מים מונעת במאצעות חגורת הטיימינג.

נהפוכו הזכרתי שהמשאבה מונעת בעזרת רצועת אביזרים דקה.

 

לא קשור למצבר חלש מדי, המשאבת מים שלך היא מכנית לחלוטין ומופעלת בעזרת רצועת האביזרים (הדקה יותר זאת שיותר קרובה לכנף הרכב)

 

ברגע שכל הרצועת +( המותחן) ממפורקים מהמנוע ובו בזמן משאבת המים בחוץ, שליפת הטיימינג נעשת פעולה פשוטה מאוד. נדרש רק פירוק כיסוי הפלסטיק של הטיימינג+פירוק הפולי שעל הקראנק (4 ברגי הלן).

 

על כן המלצתי לבחור לעשות על הדרך טימינג, על מנת לחסוך את עלות העבודה.

 

בברכה אופיר

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

הבנתי אותך נכון , וכנ"ל אתה אותי , וזו בדיוק הנקודה שלי!

הוא יכול להחליף טיימינג , בלי לגעת במשאבת המים. הוא סה"כ מוריד פולי מנוע תחתון וזהו.

אם מורידים את רצועת האביזרים ממשאבת המים, זה לא גורר שיאללה , על הדרך מחליפים משאבה (להוריד את הרצועה זה 2 דקות גג). הורדת רצועה זו היא כלום לעומת העבודה שצריך להשקיע בטיימיניג , ושוב, שתיהן כלל לא קשורות אחת לשניה במנועים המדוברים.

 

ראה כאן , החלפתי רצועת תזמון , וכלל לא נגעתי במשאבת המים.

 

אולי אתה מתכוון, שאם כבר מורידים כיסוי פלסטיק תחתון והטיימינג חשוף , אז על הדרך להוריד פולי ולעשות טיימיניג? זה לא כזה טריויאלי , ולדעתי בכלל לא "על הדרך" (הפולי יכול לעשות סרטים יופי), אבל אולי זו רק דעתי.

 

נ.ב. - איך תשמע ממני? אתה כבר המון זמן לא בפורום , יש חברה חדשה? :wink:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

חח:)) היית חברה עכשיו אני ערירי.. פשש ארז אתה צריך ללמוד מדעי התנהגות לא אלק'.:-D

 

ארז הכל טוב ויפה ,כי אנחנו עושים את העבודות הללו בכוחות עצמנו.

 

לפי ההודעות האחרונות של פותח השרושר, ניתן להניח שהרבה השקעה הרכב לא קיבל.

 

אני מניח שהרצועת טיימינג שלו, לא במצבה האידאלי.

 

על כן שאלתי את הבחור, מתי הוא עשה את ההחלפה בפעם האחרונה.

מתי עשו פעם אחרונה טיימינג ברכב?

 

ברגע שאתה הולך למוסך, ומחליפים לך את המשאבת מים ברכב הנ"ל, אני חושב שזאת לא תיהיה חוצפה להחליף על הדרך גם את רצועת הטיימינג ללא תוספת תשלום.

שלבי ההחלפה במקרה של החלפת משאבת מים בלבד, יוצרים את מרחב העבודה אל רצועת הטיימינג.

 

רצוני היה לחסוך לבחור את עלות העבודה לעתיד, של החלפת רצועת טיימינג. במקרה והבחור ירצה להחליף טיימניג בעתיד (שוב במקרה שלנו סביר להניח שמדובר, כנראה בזמן הקרוב מאוד). רוב מחיר העבודה ילקח על יצירת מרחב העבודה וההגעה לרצועה עצמה. עלות ההרכבה של הרצועה לפולים היא כנראה אפסית, במחיר העבודה הכולל.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

נראה לי שאני אלך על החלפת טיימינג גם.

ביררתי מחירים. 170 למשאבת מים חברה יפנית כלשהי. ועוד 75 רצועה. נשאר לברר על העבודה (אני משער שרוב הכסף)

אגב.. האוטו קיבל את כל ההשקעה הנדרשת. בעל הרכב הקודם היה מוסכניק ואשתו נהגה עליו. אני מקווה מאוד שהוא אהב אותה :\ חחח

פורסם

עצור

למה אתה לא בודק יוניט מאוורר?

זה זול והבדיקה מאד מהירה.

שים יוניט חדשה עם טמפרטורה שתואמת לרכב שלך עד כמה שידוע לי 90 מעלות מהירות ראשונה

ו99 מעלות מהירות שניה.

תנסה את זה לפני שאתה מוציא כסף גדול.

אשמח לקבל ממך תשובה אם זה עזר.

פורסם

אני אקפוץ למוסך בלי להגיד כלום חוץ מהתקלה שאני מכיר. נראה מה הם יגידו. אחרי זה אני אתחיל להציע רעיונות של מה יכול להיות דפוק ובטח שגם נבדוק את היוניט. כשתהיה תשובה אני אעלה אותה לפה.. :)

פורסם

devilon, שלום רב!

אני קראתי את כל השרשור מתחילתו ועד סופו ועלו לי השאלות הבאות, כמה זמן לוקח בבוקר לרכב שלך להתחמם? (הערכה בדקות)

האם רצועת משאבת המים מתוחה כראוי?

לגבי הצינור המגושר, הסר ספק, זו לא הבעיה ברכב.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בצער רב וביגון אני מודיע על פטירת ראש המנוע שלי כתוצאה מהתחממות... :\

מים חדרו לי לראש. המוסכניק מעריך כ2500 ש"ח חמדמדים על ביצוע התיקון. כולל כל הדברים מסביב (גומיות, טרמוסטט וכדומה..)

היום בבוקר נסעתי.. התחמם לי המנוע כי לא נפתח הטרמוסטט עצרתי בצד.. נתתי לו להתקרר... מסתבר שלא עזר... טסתי למוסך (מרחק של 5 ק"מ אווירי) ועצרתי פעמיים בדרך לקרר ת'מנוע, גם לא עזר מסתבר. זהו..יש למישהו משהו להוסיף? ו... דיי, אל תבאסו אותי.


×
×
  • תוכן חדש...