Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני רוצה לרשוך מוט גישור עליון לרכב שלי מאחר ולא מצאתי כלום בארץ.

מצאתי את זה באי ביי

http://cgi.ebay.com/PEUGEOT-306-STRUT-TOWER-STRESS-BRACE-BAR-NEW_W0QQitemZ170314925354QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item170314925354&_trksid=p3286.m63.l1177

 

רציתי לדעת מה כרוך בהבאת החלק הזה לארץ?

תשלום מכס?

אישורים מסויימים?

 

 

אשמח לעזרה.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בעיקרון צריך גם אישורים.

אבל ממש לא תמיד דורשים אותם.

מיסים זה כ-50%.

משלוח מבלגיה בטח יהיה לא זול.

תסכם הכל לפני סגירת העיסקה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני דווקא מסתכל פה על עניין אחר - אני לא שמעתי על החברה הזאת,

 

ואולי כדאי שתבדוק עליהם לפני שאתה רוכש מוצר שיש לו פוטנציאל לנזק לרכב שלך - ע"ע הקליאו ספורט שהוזכרה פה באחד השרשורים לא מזמן, אשר בסיבוב תחת עומס המוט שהותקן שם כשל ועשה חור בכנף :|

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

איזה חברות מומלצות בנושא הזה?

 

יש חנות מסויימת שיש לה במלאי? או שיכולה להזמין לי?

אשמח לקבל כמה טלפונים של סדנאות וכאלו שאני אוכל לברר את זה.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

יש סדנא שדרכה אני יכול להזמין לרכב שלי את המוט גישור?

בלי להתעסק בכל הכאב ראש של אי ביי , מכס ומה שמסביב?

 

 

זה של OMP

http://cgi.ebay.com/OMP-Upper-Lower-Strut-Braces-PEUGEOT-306-GTi-6-RALLYE_W0QQitemZ260352458878QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item260352458878&_trksid=p3286.m63.l1177

זה מגיע מוט גישור עליון + תחתון?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

לפי דעתי שווה.

 

אני היום קיבלתי ספוליר של MGZR שהזמנתי מאנגליה, הספוילר עלה לי 45 פאונד והמשלוח 70 פאונד.

מסתבר שהחבילה עברה מהמכס ישר לדואר אצלי והם ביקשו 518 ש"ח רק מכס, על פריט שעלה לי 680 ש"ח.

ב-ז-י-ו-ן, מסתבר שהם קובעים מחיר משלהם למוצר ומהמחיר הזה, הם לוקחים לך 50%.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

רציתי לדעת, האם יש משהו מיוחד בברזל הזה? אי אפשר לבנות אותו לבד וזהו?

יש לי דוד רתח , אני יכול ללכת למפעל שהוא עובד בו ושהוא יכין לי משהו טוב.

 

השאלה מה ההבדלים בין מוט של OMP או כל חברה אחרת, למוט שאפשר לבנות לבד.

 

נתקלתי בשרשור הזה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=79557

שהוביל לזה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=127172&highlight=%D7%9E%D7%95%D7%98+%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%91

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

עד היום הזמנתי כ 14 מוטות מייצבים לרכבים שונים, מתוכם 4 מותקנים אצלי ברכב, קדמי עליון, תחתון. אחורי עליון, תחתון. מעולם לא נעצרו במכס,

זו סה"כ חתיכת מתכת שלרוב אינה שוקלת המון, כך שהמשלוח זול. וזהו.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אני לא מבין באיי ביי בכלל

כמה יעלה לי להביא את זה לארץ?

מה המחיר למשלוח + מחיר לחלק?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

×
×
  • תוכן חדש...