Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוראות להגעלת מחשב:

בצע גיבוי.

נתק המחשב מרשת החשמל.

הכן תנור נקי וכשר לפסח והפעל על חום גבוה.

הכן דוד עם מים רותחים.

כשהמים מבעבעים הכנס המחשב לתוך הדוד.

המתן שהמים יבעבעו מחדש.

הוצא המחשב ושים בתנור חם ליבוש.

קנה מחשב חדש :loco:.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
מתעלק על השרשור:

 

האם מישהו מהחברים יכול להציע לי איך להגעיל את המחשב הנייד? :shock:

 

נלקח מנושא אחר.

 

תחפש בגוגל תמונה של עכברה ממש, אבל ממש מכוערת. משהו קיצוני, ורצוי בשמלת כלה.

תדפיס כמה תמונות, ותתלה בבית. זה בטוח יעזור.

יואב

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

שניר,

 

מגבונים לחים (אלה שמשמשים לתינוקות) מנקים מצויין את המחשב שלי (מקלדת/מסך).

אם במקרה המגבונים רוויים מידי, 5 דקות בחוץ והוא מתאים לשימוש.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
הוראות להגעלת מחשב:

בצע גיבוי.

נתק המחשב מרשת החשמל.

הכן תנור נקי וכשר לפסח והפעל על חום גבוה.

הכן דוד עם מים רותחים.

כשהמים מבעבעים הכנס המחשב לתוך הדוד.

המתן שהמים יבעבעו מחדש.

הוצא המחשב ושים בתנור חם ליבוש.

קנה מחשב חדש :loco:.

.

 

אמיר, לצערי ההצעה שלך לוקה בחוסר סבירות קיצונית:

מי מבטיח לי שהמחשב החדש יהיה 'כשר לפסח'? אתה בטוח שישנם משגיחי כשרות במפעלי 'לנובו' שבסין? :roll:

פורסם
מתעלק על השרשור:

 

האם מישהו מהחברים יכול להציע לי איך להגעיל את המחשב הנייד? :shock:

 

תחבר למחשב מצלמה. איך שהוא יראה אותך הוא יגעל והכל יבוא על מקומו בשלום.

 

:wink:

 

שניר,

 

מגבונים לחים (אלה שמשמשים לתינוקות) מנקים מצויין את המחשב שלי (מקלדת/מסך).

.

 

הבעיה של המגבונים היא שיש להם חומר שנמרח על המסך ומשאיר שכבה בהירה דביקה.

זה טוב למקלדת וכל מה שמסביב אבל לא למסך או למשהו שקוף.

פורסם
תחבר למחשב מצלמה. איך שהוא יראה אותך הוא יגעל והכל יבוא על מקומו בשלום.

 

:wink:

 

 

 

הבעיה של המגבונים היא שיש להם חומר שנמרח על המסך ומשאיר שכבה בהירה דביקה.

זה טוב למקלדת וכל מה שמסביב אבל לא למסך או למשהו שקוף.

מגבונים גורמים לקצר המעגלים חשמליים, היות והסבון שלהם מוליך.

יש מגבונים מיוחדים לניקוי מסכים ומחשב, שיש להם טיפה אלכוהול ולא סבון

×
×
  • תוכן חדש...