Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השעון עלה לי כולל משלוח +- 800 דולר.

הוא שעון משומש ויש לי את כל פרטי המכרז און ליין.

באתר המכס מופיע רק מע"מ בגובה של 15.5%.

ממה ה-15.5 אחוז נלקחים ? מהמחיר שלו בחנות ? (הוא גם דגם ישן והוא גם משומש) או מאיזה קטלוג מונפץ שיש למכס או בכלל מהמחיר של המכרז ?

אם הקנס גבוה מידי, יש לי אפשרות להחזיר את השעון למוכר ללא תשלום המכס ?

תודה רבה לעונים.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

מי אמר שתשלם מכס?

לא תמיד משלמים, העובדים שם יודעים שגם ככה המשכורת נכנסת, למה לעבוד.

ואם בודקים אז רוצים שתגיע לשם ותציג מספר מכירה באי באי. לפעמים הם פשוט רושמים סכום, שולחים אליך הבית ותעשה עם זה מה שאתה רוצה.

 

חכה לחבילה, תהיה לך הפתעה :wink:

פורסם

אם לא רשמו לך על הזימון למכס כמה אתה צריך לשלם,

אז כאשר תגיע לשם יפתחו את החבילה בנוכחותך ובמידה ולא תהיה בפנים קבלה - אתה תדרש להמציא קבלה שמציגה כמה שילמת עבור המוצר.

לפי קבלה זו יחייבו אותך במע"מ (15.5 אחוז).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם אתה מתכוון להצהיר על המחיר האמיתי - אז הדפסת הקבלה של PAYPAL יחד עם מספר המכירה בeBay יעשו את העבודה בצורה מושלמת.

 

אם אתה מתכוון "לייפות" את הדברים, תנסה לבקש מהמוכר שישלח לך קבלה על המחיר שאתה רוצה להצהיר.

 

 

אפשרות נוספת לנסות להתחמק מהמיסוי היא להגיד שמדובר בשעון שנשלח לתיקון (משומש, לא? ;)).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חבל שלא ביקשת מהמוכר לשנות את העלות של השעון לסכום נמוך יותר, אני קניתי שעון לפני חודשיים ב-650$ ולא שילמתי עליו מיסים, המוכר ציין בחשבונית מחיר של 50$.

יש המון שעונים מזוייפים והמכס מודע לזה, בגלל זה הם לא בודקים את העיניין לעומק וקל מאוד להתחמק ממוצרים שיש להם זיופים כמו שעונים/משקפיים וכ'ו..

 

אתה תשלם מע"מ של 15.5% שהוא כולל את מחיר המשלוח, אם העלות הכוללת היא 800$,

תצטרך לשלם בערך 550 ש"ח מע"מ + אגרות שחרור/דואר.

פורסם
המוכר ציין בחשבונית מחיר של 50$

 

לפי הבנתי, אם יאבד המוצר בשילוח זה הסכום שתקבל כפיצוי אם החבילה מבוטחת.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

×
×
  • תוכן חדש...