Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחבריי הפורום.

אשמח לקבל את פרושכם לתמרור הבא והתייעצות לגבי אופן פעולה.

 

לפני כשנה חניתי ברחוב אבן גבירול ביום שבת בשעה 9 בערב סמוך לתמרור שאותו צילמתי.

על פי התמרור הבנתי שמותרת החנייה בזמן שבו החנתי את רכבי, בבקשה תקנו אותי אם הבנת הנקרא שלי של התמרור אינה תקינה.

בכל מקרה ערערתי לעירית תל אביב והערעור נדחה ועכשיו כעבור שנה קיבלתי את הדו"ח הביתה.

האם זה משהו שכדאי ללכת להשפט עליו?

 

תודה מראש על תגובתכם. מתי.

29-03-08_2043.jpg

פורסם

אחרי התמרור, עם כוון התועה.

הנימוק:

מערות פקח החניה על גבי הדו"ח עולה, כי הרכבה חנה בניגוד לתמרור "אין עצירה". חניה זו מהווה עבירה, הן עפ"י חוק העזר העירוני והן עפ"י תקנות התעבורה. היות שלך גרסה שונה, באפשרותך לבקש להשפט ולהעלות טיעוניך בבית המשפט, מאחר שרק לשופט הסמכות להעדיף גרסה אחת על פני השניה."

פורסם
שלום לחבריי הפורום.

אשמח לקבל את פרושכם לתמרור הבא והתייעצות לגבי אופן פעולה.

 

לפני כשנה חניתי ברחוב אבן גבירול ביום שבת בשעה 9 בערב סמוך לתמרור שאותו צילמתי.

על פי התמרור הבנתי שמותרת החנייה בזמן שבו החנתי את רכבי, בבקשה תקנו אותי אם הבנת הנקרא שלי של התמרור אינה תקינה.

בכל מקרה ערערתי לעירית תל אביב והערעור נדחה ועכשיו כעבור שנה קיבלתי את הדו"ח הביתה.

האם זה משהו שכדאי ללכת להשפט עליו?

 

תודה מראש על תגובתכם. מתי.

 

אחרי התמרור, עם כוון התועה.

הנימוק:

מערות פקח החניה על גבי הדו"ח עולה, כי הרכבה חנה בניגוד לתמרור "אין עצירה". חניה זו מהווה עבירה, הן עפ"י חוק העזר העירוני והן עפ"י תקנות התעבורה. היות שלך גרסה שונה, באפשרותך לבקש להשפט ולהעלות טיעוניך בבית המשפט, מאחר שרק לשופט הסמכות להעדיף גרסה אחת על פני השניה."

 

אענה לך בשתיים וההחלטה כמובן בידך.

 

מבחינה משפטית חנית כחוק כיון שהשלט מתיר חניה מיום ו' בשעה 1600 ועד ליום א' בשעה 0900.

אני הייתי פונה בשנית לעיריה ומבקש את הסברם לפירוש השלט, ומבקש לבטל את הדו"ח שאם לא כן אני הולך למשפט ואבקש כי יטילו עליכם הוצאות לדוגמה גבוהות על טרטור האזרח הקטן. אין כאן עניין של גירסה מול גירסה אלא לפרשנות של השלט. הרי אתה לא טוען שלא חנית , אלא טענתך היא כי חנית כאשר השלט מתיר חניה בזמן הזה וזה בניגוד לתמרור עצמו. התמרור חל כל הזמן ,פרט לזמן שהשלט מתיר הפוך .

 

ודרך אגב תמרור זה + שילוט כזה הושמו ברחובות רבים בעיר כדי להקל על מצוקת החניה בשעות הלילה. למיטב זכרוני חפש בגוגל היה מאמר על זה מטעם העיריה מתי שהוא.

 

אם תקבל תשובה שלילית תשקול אם ללכת למשפט ומכאן לתשובה השניה. ללכת למשפט זה זמן. זמן זה כסף, ולכן תעמיד את זה מול גובה הקנס שקיבלת + הסיכון שהשופט לא יקבל את גירסתך ( לדעתי סיכון קטן אבל עדיין קיים ) ותחליט.

 

ישראל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין כאן עניין של פרשנות.

השלט מתיר לחנות בשעות מסויימות, ולמעשה מבטל את תמרור ה"אין חנייה" בשעות הנקובות.

מציע לכתוב מכתב נוסף למח' החנייה, תוך שימת לב שאינך עובר את הזמן הקבוע בחוק כדי לבקש להישפט.

כמו שישה ציין, הוסף במכתב שורה בדבר זכותך לתבוע החזרי הוצאות אם וכאשר תזוכה, עקב בזבוז זמנך וכו'.

 

ודא שאכן התאריך והשעה בדו"ח תואמים לשעות המותרות בשלט, צלם אותו היטב, ואם אין ברירה, לך למשפט.

פורסם

לפני כשנה חניתי ברחוב אבן גבירול ביום שבת בשעה 9 בערב סמוך לתמרור שאותו צילמתי.

תודה מראש על תגובתכם. מתי.

לפי התמרור נראה כי החניה מותרת מיום שישי משעה 16:00 עד השעה 9:00 בבוקר ביום שבת. לתשומת ליבך.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

ולמטה כתוב למחרת השבת \ החג

 

זאת אומרת מותר משישי בשעה 16:00 עד 9:00 של יום ראשון (שזה אומרת למחרת השבת, יום אחרי שבת), מותר להחנות שם כל השבת כי אין פריקת סחורה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שלום לחבריי הפורום.

אשמח לקבל את פרושכם לתמרור הבא והתייעצות לגבי אופן פעולה.

 

לפני כשנה חניתי ברחוב אבן גבירול ביום שבת בשעה 9 בערב סמוך לתמרור שאותו צילמתי.

על פי התמרור הבנתי שמותרת החנייה בזמן שבו החנתי את רכבי, בבקשה תקנו אותי אם הבנת הנקרא שלי של התמרור אינה תקינה.

בכל מקרה ערערתי לעירית תל אביב והערעור נדחה ועכשיו כעבור שנה קיבלתי את הדו"ח הביתה.

האם זה משהו שכדאי ללכת להשפט עליו?

 

תודה מראש על תגובתכם. מתי.

 

אחרי התמרור, עם כוון התועה.

הנימוק:

מערות פקח החניה על גבי הדו"ח עולה, כי הרכבה חנה בניגוד לתמרור "אין עצירה". חניה זו מהווה עבירה, הן עפ"י חוק העזר העירוני והן עפ"י תקנות התעבורה. היות שלך גרסה שונה, באפשרותך לבקש להשפט ולהעלות טיעוניך בבית המשפט, מאחר שרק לשופט הסמכות להעדיף גרסה אחת על פני השניה."

 

לפי התמרור נראה כי החניה מותרת מיום שישי משעה 16:00 עד השעה 9:00 בבוקר ביום שבת. לתשומת ליבך.

 

טעות בידך כתוב במפורש למחרת השבת שזה יום א' לפחות בלוח השנה אצלי

 

ישראל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...