Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

קיבלתי ממקום עבודתי רכב קבוצה 2.

מלבד שווי השימוש ברכב איני משלם עליו.

לדברי המעביד, אני יכול לנסוע ע"ח העבודה עד 600 ק"מ בחודש (נסיעות פרטיות), ומעבר לכך ינוכה ממשכורתי סכום של 1.5 ש"ח לק"מ.

 

אשמח לחוות דעתכם לגבי הפן החוקי בענין, העלות של הק"מ העודפים, רישום נסיעות - לדברי המעביד הרישום הוא חובה.

 

סך הכל הסיפור די מציק, ועושה חשק להחזיר את הרכב..

 

(אני נוסע כ1300 ק"מ פרטיים בחודש)

 

תודה, צביקי

פורסם

בוודאי שהמעביד יכול להגביל לך את הק"מ החודשי, סה"כ הוא נותן לך הטבה בדמות רכב צמוד... מה שאתה יכול לעשות זה לנסות ולהגדיל עד כמה שניתן את הק"מ שאתה עושה לצרכי עבודה (מבחינת הסיכום בינך לבין המעביד) וכך אולי תשלם פחות על הקילומטרים הנוספים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מבחינה חוקית- ברור שניתן להגבילך.

הרי הרכב אינו מיועד לכך שכל סופ"ש הוא יירד לאילת נכון?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כן, אבל על ההטבה הזו אני משלם שווי מס, כך שבכל מקרה אני אמור לקבל אי אלו ק"מ לשימושי, לא?

ולא הבנתי איך אם אני מגדיל את הוצאת המעביד על ק"מ עבודה, זה יחסוך לי בק"מ הנוסף?

כל סופ"ש לאילת? אני גר בפריפריה. 600 ק"מ זה כלום.

רק לעבודה וחזרה אני נוסע בין 50 ל100 ביום.

פורסם

אהלן,

 

אני חושב ש600 ק"מ זה באמת מספר מאוד מאוד נמוך,

שמעתי על מקומות שהגבילו אבל לא כל כך.

שוה לעשות בדיקה במקום העבודה האם זה באמת משהו שהוגבלו בו כלל העובדים,

המידה ולא שווה אולי לדבר עם הבוס שלך,

במידה וזה המצב שווה לך לנסות ולחשב מה היה יוצא לך יותר זול להחזיק רכב פרטי או שמא רכב מהעבודה,

 

בברכה,

 

ינון

פורסם

לדברי המעביד, אני יכול לנסוע ע"ח העבודה עד 600 ק"מ בחודש (נסיעות פרטיות), ומעבר לכך ינוכה ממשכורתי סכום של 1.5 ש"ח לק"מ.

 

אצלנו בעבודה ובעוד כמה מקומות עבודה שאני מכיר הגבלת הק"מ אינה כוללת נסיעות יומיות לעבודה ונסיעות שקשורות לעבודה.

 

אתה צריך לחשב מה המרחק למקום עבודתך להכפיל במספר ימי העבודה שאתה עובד בחודש, להוסיף לזה 600 ק"מ וזו

ההגבלה החודשית שלך.

בנוסף, נסיעות שקשורות לעבודה (ללקוחות, ספקים וכו) צריכות להירשם על ידך ולהתקזז בחישוב החודשי.

 

מקווה שעזרתי.

Alpine 9855| Morel Dotech Ovation + MT23| Alpine MRV F540| Hifonics HFI12D4

פורסם

תודה, 600 ק"מ זה לנסיעות פרטיות לחלוטין, ועדיין לי זה נראה מאוד נמוך.

 

שלא לדבר על כך שלשלם 1.5 ש"ח לק"מ חורג זה נראה לי המון.

פורסם
תודה, 600 ק"מ זה לנסיעות פרטיות לחלוטין, ועדיין לי זה נראה מאוד נמוך.

 

שלא לדבר על כך שלשלם 1.5 ש"ח לק"מ חורג זה נראה לי המון.

 

מהגבלות שאני מכיר אצלי ואצל חברים ומשפחה, זה נע בין 600 ל 850 ק"מ בחודש.

1.5 ש"ח לק"מ זה באמת הרבה, אצלנו זה 0.75 ש"ח לק"מ.

 

 

במקומות שנוהגים להגביל ק"מ, רכבי הליסינג נוטים להתקלקל בתדירות גבוהה יותר (הק"מ ברכב חלופי לא נספר עליך) :-P

Alpine 9855| Morel Dotech Ovation + MT23| Alpine MRV F540| Hifonics HFI12D4

פורסם
אז סע ברכבך הפרטי, מה הבעיה?

 

שמכרתי אותו...

אין לי יכולת כלכלית להחזיק אותו בנוסף לרכב מהעבודה.

 

הרכב אינו ליסינג, אלא שייך למקום העבודה.

מה שבעיקר מוזר לי, זה שהם טוענים שיש עליהם חובה להגביל את הנסיעות, וחובה לרשום כל נסיעה. (מלכ"ר.)

פורסם

מבין את כאבך ואת כעסך, אצלי בעבודה בוצע מהלך דומה ואף יותר קשוח מהנתונים שאתה הצגת.

שב לך בנחת עם דף ותעשה חישוב מה עלות הרכב שאתה מקבל מהעבודה: המס על השווי רכב, תוספת הכסף שתצטרך לשלם על החריגה וכיו"ב.

שלב שני תחשב לך כמה יעלה לך להחזיק רכב: החל משלב הקניה, צפי פחת משוער, ביטוחים, דלק, טיפולים וכיו"ב.

ואז תחליט אם אתה רוצה להשאר עם הרכב חברה או להחזיר אותו, כמובן שאם אתה מחזיר אותו תוכל לבקש מהמעסיק שלך שייתן לך X תוספת שכר.

 

רק לפני שאתה ממהר, תחשוב על כל צעד בנחת ולא מתוך כעס.

פורסם

אף אחד לא מצמיד לך אקדח לרכה, אתה לא חייב לקחת את ההטבה הזו אם היא לא משתלמת לך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מדובר על רכב עבודה. לא על רכב ת"ש.

השאלה היא האם המעביד חייב לאפשר לי לבחור בין הוצאות נסיעה או החזקת רכב, לבין קבלת רכב.

פורסם

זכותו של המעסיק היא להחליט על סוג ההטבה שהוא מעניק לך.

אתה יכול לשפר את מצבך על ידי מו"מ מול המעסיק שלך, אך הוא אינו חייב לך דבר.

 

אתה יכול להשאיר את הרכב במקום העבודה לאחר שעות העבודה ולהתנייד הביתה ברכב פרטי, ובכך למנוע את ההוצאות והתשלומים על הרכב לחלוטין, ולהפנות את הכסף לרכישת רכב פרטי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מהגבלות שאני מכיר אצלי ואצל חברים ומשפחה, זה נע בין 600 ל 850 ק"מ בחודש.

1.5 ש"ח לק"מ זה באמת הרבה, אצלנו זה 0.75 ש"ח לק"מ.

 

 

במקומות שנוהגים להגביל ק"מ, רכבי הליסינג נוטים להתקלקל בתדירות גבוהה יותר (הק"מ ברכב חלופי לא נספר עליך) :-P

 

מקומות עבודה סופרים ק"מ של הרכבים שלהם באמצעות מעקב אחרי הוצאות הדלק (הרי זה ת'כלס מה שעולה להם), כך שרכב חליפי לא ממש פיתרון במקרה כזה.

נגד ההגבלה הדרקונית של ק"מ לנסיעות פרטיות אין הרבה מה לעשות, אבל העלות לכל ק"מ חריגה גבוהה. בכלל לא ברור לי למה מקום העבודה מגביל לפי ק"מ ולא לפי הוצאות דלק, מה אכפת למעסיק אם תמלא דלק מכספך הפרטי ותנהג באוטו? הוצאות הביטוח ואגרת הרישוי השנתית לא עולות והוצאות הטיפולים לא אמורות להפריע כשמדובר ברכב ליסינג (אלא אם כן מקום עבודך רוכש את הרכבים ישירות מהיבואן).

 

אף אחד לא מצמיד לך אקדח לרכה, אתה לא חייב לקחת את ההטבה הזו אם היא לא משתלמת לך.

 

כמו שהוא אמר, מדובר ברכב שהוא חייב לצורך עבודתו.

זה לא רכב שנוסע כל יום הלוך וחזור למקום העבודה ובשאר היום עומד בחניון, זה רכב עבודה ולא רכב ממקום העבודה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...