Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני בקרוב מסיים את העבודה המועדפת שלי.

אני רוצה ללכת ללמוד מקצוע בתחום המחשבים.

 

רציתי לדעת את ההבדלים ומה דרוש יותר בשוק העבודה היום?

1. MCSE

2. MCITP

 

תודה מראש על העזרה אור.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בלי ניסיון ?

אף אחד.

 

עדיף כבר לעשות תואר כמו בן אדם.

ההכשרות האלו נחמדות בתור תוספת למשהו עם ניסיון או במשרות SYS ADMIN בתור בונוס , על סמך זה לא ממש תקבל עבודה רצינית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש לי הצעת עבודה במעבדת מחשבים , אני יכול להתחיל לעבוד שם ובדרך ללמוד MCSE

אז את הניסיון אני ארכוש שם , הזמן שאני רוכש את התעודה.

 

כרגע בתור בחור ללא תעודת בגרות מלאה מה יותר מומלץ? בלי ללכת לעשות מכינה ולהשלים את החסר.

איזה תואר הוא קשור לניהול רשתות ועבודה מול סרברים?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

ללמוד למיקצוע מנהל רשת זה יכול להיות מעניין. יש מאט מנהלי רשת טובים באמת (היום לשחק עם GPO כימעט כל ילד יודע).

מנהל רשת טוב מקבל שכר נאה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עדיף כבר הסמכות DBA אורקל וכו'

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
יש לי הצעת עבודה במעבדת מחשבים , אני יכול להתחיל לעבוד שם ובדרך ללמוד MCSE

אז את הניסיון אני ארכוש שם , הזמן שאני רוכש את התעודה.

 

כרגע בתור בחור ללא תעודת בגרות מלאה מה יותר מומלץ? בלי ללכת לעשות מכינה ולהשלים את החסר.

איזה תואר הוא קשור לניהול רשתות ועבודה מול סרברים?

 

1. תשלים בגרות

2. תעשה פסיכומטרי

3. לך ללמוד תואר במחשבים במוסד שמכבד את עצמו

 

טכנאי PC /רשתות זה משהו טוב כדי להתחיל להבין מי נגד מי וכעבודה מהצד , לא כמקור פרנסה לחיים. (עבדתי בתחום הזה מספר שנים)

MCSE וכל השאר זה לא דבר רציני שאפשר לבנות עליו קריירה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
1. תשלים בגרות

2. תעשה פסיכומטרי

3. לך ללמוד תואר במחשבים במוסד שמכבד את עצמו

 

טכנאי PC /רשתות זה משהו טוב כדי להתחיל להבין מי נגד מי וכעבודה מהצד , לא כמקור פרנסה לחיים. (עבדתי בתחום הזה מספר שנים)

MCSE וכל השאר זה לא דבר רציני שאפשר לבנות עליו קריירה.

כדי להיות מנהל רשת טוב אתה לא חייב בגרות, פסיכומטרי או תואר.

כל מה שאתה צריך זה ניסיון וכמובן, להיות בן אדם טוב (וכמובן איש שיווק טוב ;))

 

אם ללמוד משהו מהתחלה אז ללמוד משהו שלא הרבה יודעים. ניהול רשת סיסקו למשל, או כמו שאמרו כאן DBA (מנהל מסדי נתונים).

קורס סיסקו מורכב מכמה דברים, הכי חשוב זה הבנת הרשת. חוץ מזה העבודה לא "קלה" כמו $M כי אין "ממשק נוח וגראפי". דבר שמרחיק הרבה אנשים שניתקלו במוצרים האילו כמו מאש משום מה...

 

ניהול שרתי לינוקס/יוניקס הוא גם מקצוע טוב, סביר להניח הם ילוו אותנו עוד שנים רבות (אלא אם תהיה מלחמה גלובאלית והאנושות תמחק כמעט כליל). הבסיס הוא אותו בסיס. במייקרוסופט כל כמה שנים משנים "טכנולוגיה".

זה לא אומר שיוניקס או לינוקס לא מתחדשים פשוט הבסיס נישאר אותו בסיס. ומי שטוב ומבין את הבסיס נחשב "אחד שיודע".

זה נכון שיש כאילו אנשי מייקרוסופט שמבינים את הקרביים של המערכות הללו, אבל הם נדירים, ובדרך כלל כדי ללמוד מהם צריך

1) להיות חברים קרובים ולעבוד איתם, לגרום להם לא להרגיש מאויימים וכו'.

2) להיות חברים קרובים ולעבוד איתם, להיות נשוי לו/ה...

 

בקיצור ולעניין, אם אתה מחפש ללמוד מקצוע שיהיה מבוקש, אתה בן אדם עם יכולת למידה עצמית גבוהה והרבה סבלנות, אני הייתי ממליץ לך על סיסקו ודומיו או ללכת על לינוקס (שזה הרבה יותר ריאלי בסביבה בייתית מבחינת התקנה, ניסיונות וכו')

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

לגבי ללמוד ניהול מוצרי סיסקו אני לא ממש מסכים עם זה שזה כדאי.

 

אחרי ההסמכה אותה יוצא אחד שמבין מה קורה שם ב IOS, אבל כדי לעבוד בזה אתה צריך להיות אחד שממש "לועס" את החומר

זה לא רמה שתוכל להגיע אליהה בתירגול בבית אלא רק מעבודה וזה מחזיר אותנו לאותה סיבה למה לא לעשות את ההסמכה הזו כמו ההסמכות האחרות שלא הומלצו.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש לי את האפשרות לעבוד במעבדת מחשבים בעיר שלי ובמקביל ללמוד MSCE או MCITP , אני עדיין מתלבט מה עדיף בשבילי.

 

אני אלמד גם מבעלי המקצוע שנמצאים בחנות,, וגם בקורסים ככה כל אחד יעזור לי מכל כיוון.

 

מה עדיף? MCSE או MCITP ?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
לגבי ללמוד ניהול מוצרי סיסקו אני לא ממש מסכים עם זה שזה כדאי.

 

אחרי ההסמכה אותה יוצא אחד שמבין מה קורה שם ב IOS, אבל כדי לעבוד בזה אתה צריך להיות אחד שממש "לועס" את החומר

זה לא רמה שתוכל להגיע אליהה בתירגול בבית אלא רק מעבודה וזה מחזיר אותנו לאותה סיבה למה לא לעשות את ההסמכה הזו כמו ההסמכות האחרות שלא הומלצו.

אני מכיר מספר חברים שלמדו סיסקו, השתלבו בחברות שחיפשו "בשר טרי" ואחרי שנתיים הפכו ל"תותחים", קודמו או שמצאו מקומות אחרים.

קורס בתקשורת נותן לך הבנה עמוקה של "מה שקורה שם בתוך החוטים" דבר שאין לאנשים אחרי שקוראים לעצמם "מנהלי רשתות"

זה דבר חשוב מאוד, אבני יסוד.

 

חוץ מזה, עכשיו יש משבר, זה טוב... מחירי הקורסים רק ירדו, ואחרי שהשוק יתעורר מחדש תהיה פריחה.

יש לי את האפשרות לעבוד במעבדת מחשבים בעיר שלי ובמקביל ללמוד MSCE או MCITP , אני עדיין מתלבט מה עדיף בשבילי.

 

אני אלמד גם מבעלי המקצוע שנמצאים בחנות,, וגם בקורסים ככה כל אחד יעזור לי מכל כיוון.

 

מה עדיף? MCSE או MCITP ?

לא זה ולא זה...

תתחיל לעבוד בחונות ותראה לאן זה לוקח אותך.

יכול להיות שאתה איש שאוהב להרכיב מחשבים כל היום, יכול להיות שאתה אוהב לפתור תקלות, יכול להיות שאתה אוהב למכור...

תתחיל לעבוד ותיראה למה אתה הכי מתחבר.

 

אני יכול להגיד לך שהתגלגלתי לא מעט עד שמצאתי את מה שאני אוהב.

למדתי בבית ספר מיקצועי של חיל האוויר אחרי שעזבתי בית ספר חקלאי, הייתי מכונאי במשך חצי שנה או יותר וחשבתי שבזה אעסוק הלאה, התגייסתי - עסקתי בתחומים רבים אבל בעיקר חומרי חבלה ונשק קל, אחרי 6 שנים השתחררתי, הכרתי בחור שהיה חבלן במשטרה וחשבתי ללכת על זה. מיונים, מבדקים, ראיינתי חבלני משטרה ואנשים שעבדו בתחום. בסוף הלכתי ללמוד איזה קורס בסלע :lol:. במקביל התקבלתי לעבודה כאיש תמיכה למוצר מסויים. כשסיימתי את הקורס (אחרי שנה ו9 חודשים) כבר הייתי מנהל הרשת באותו מקום.

מאז אני עוסק בתחום הזה של ניהול, הקמה, תמיכה ויעוץ לארגונים בנושאי קוד פתוח ואינטגרציה למערכות אחרות.

* כיום אני ואישתי שוקלים שינוי כיוון של 180 מעולת באורח החיים שלנו...

 

שום דבר בחיים אינו מובן מאילו, אל תתכנן תוכניות ארוכות יותר מידי...:roll:

פעם אמרו "נולד איכר - ימות איכר". זה היה נכון עד לתקופתינו. כיום אתה יכול להנות מחופש הבחירה שסביר להניח שלא היה להורים שלך או להורים שלהם.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
מחליפה את MCSA לא MCSE.

 

אתה טועה ומטעה.

 

MCSA זו סה"כ תעודה קטנה - בעצם "חצי" מ MCSE. אינה כוללת בעצם את EXCHANGE ואת רוב הלימוד של AD וכו'

 

MCTIP כוללת הכל. בדיוק כמו MCSE רק שבמקום 2003, מדובר על 2008 ו 2007 ל EXCHANGE.

 

שניהן גם כוללות הסמכה של צ'קפוינט.

 

אז בבקשה בלי לרשום שטויות.

פורסם

אני כרגע עובד בתור מנהל רשת בחברת תרופות, תוך כדי שלחו אותי ללמוד MCSE , אני חייב לציין שזה אחד הדברים המשעממים, מה שלא תעשה אל תלך ללמוד במכללת נס, הקורס פשוט ביזיון, מתוך 19 תלמידים היום מגיעים 6 -8 תלמידים,

אם אתה רוצה את התעודה, יש אתרים שאומרים לך איזה גרסא כרגע נבחנים עליה, אתה מוריד קובץ שאלות, לומד בעל פה וניגש.

לדעתי ללמוד רק מנסיון, הקורס הזה מבייש...

Audi A3 2.0TFSI 2006

פורסם
אתה טועה ומטעה.

 

MCSA זו סה"כ תעודה קטנה - בעצם "חצי" מ MCSE. אינה כוללת בעצם את EXCHANGE ואת רוב הלימוד של AD וכו'

 

MCTIP כוללת הכל. בדיוק כמו MCSE רק שבמקום 2003, מדובר על 2008 ו 2007 ל EXCHANGE.

 

שניהן גם כוללות הסמכה של צ'קפוינט.

 

אז בבקשה בלי לרשום שטויות.

 

 

"במקרה" אני לומד כרגע MCSA (עוד כשקראו לזה כך) אז אולי יש לי "קצת" מושג מי נגד מי.

שטויות אני ממש לא רושם.

×
×
  • תוכן חדש...