Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממליץ לך ללכת להשלים בגרויות, וללמוד לתואר. אני לא רוצה לזלזל בנושא ניהול הרשתות כי אני גם למדתי, אבל מבחינתי זה סתם. רק מעטים באמת מצליחים להשתלב בחברות רציניות וזה אחרי שהם כבר תותחים בתחום. היום זה לא מה שהיה לפני 10-12 שנים, כשכל טכנאי זוטר התחיל עם משכורות יפות והדרישה הייתה גבוהה אפילו לאנשים ללא ניסיון.

 

אני במזל גדול מאוד התקבלתי לפני מס. חודשים למחלקת תקשורת במקום עבודה מכובד מאוד (אני בכוונה לא רושם את השם) וכיום אני עושה מכינה שתכין אותי ללימודים אקדמאים. אז אם אתה רוצה בעתיד טוב יותר עם סיכוי גדול יותר, לך תעשה מכינה, תשלים בגרויות ותתחיל ללמוד. אולי זה מפחיד בהתחלה, אבל שטויות, תתגבר על זה.

 

בהצלחה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אתה טועה ומטעה.

 

MCSA זו סה"כ תעודה קטנה - בעצם "חצי" מ MCSE. אינה כוללת בעצם את EXCHANGE ואת רוב הלימוד של AD וכו'

 

MCTIP כוללת הכל. בדיוק כמו MCSE רק שבמקום 2003, מדובר על 2008 ו 2007 ל EXCHANGE.

 

שניהן גם כוללות הסמכה של צ'קפוינט.

 

אז בבקשה בלי לרשום שטויות.

 

"במקרה" אני לומד כרגע MCSA (עוד כשקראו לזה כך) אז אולי יש לי "קצת" מושג מי נגד מי.

שטויות אני ממש לא רושם.

 

שניכם צודקים,

יש 2 וריאציות לMCITP.

MCITP - ניהול רשתות

MCITP - System Admin

 

על כל מקרה ההבדל בין MCITP לMCSE זה שMCSE הוא לווינדוס 2003 (וכן XCH03) וMCITP הוא ל-2008.

 

נ.ב

MCITP הוא תואר שלא קל כ"כ להשיג בלי ניסיון קודם.

והוא לא מבטיח עבודה (בהנחה ויש לך את התואר בלי ניסיון).

 

נ.ב 2

אני לומד כרגע CISSP.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

אני לומד כרגע MCITP שזה אומר Microsoft Certified Information Technology Professional, ויש לזה כמה משמעויות, יש קורס טכנאי PC וMCSE, שניהם זה MCITP.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
אני כרגע עובד בתור מנהל רשת בחברת תרופות, תוך כדי שלחו אותי ללמוד MCSE , אני חייב לציין שזה אחד הדברים המשעממים, מה שלא תעשה אל תלך ללמוד במכללת נס, הקורס פשוט ביזיון, מתוך 19 תלמידים היום מגיעים 6 -8 תלמידים,

אם אתה רוצה את התעודה, יש אתרים שאומרים לך איזה גרסא כרגע נבחנים עליה, אתה מוריד קובץ שאלות, לומד בעל פה וניגש.

לדעתי ללמוד רק מנסיון, הקורס הזה מבייש...

 

 

איפה אני מוצא את האתר הזה?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

פנה למכללת סלע בבני ברק, נס ברמת החייל (קריית עתידים) יש בירושלים גם, בבאר שבע, כל מקום שמעביר את הקורס ניתן גם להיבחן שם.

Audi A3 2.0TFSI 2006

×
×
  • תוכן חדש...