Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זקוק לייעוץ ברכישת יונדאי אקסנט.

ברשותי כ-50000 ש"ח לאחר ניסיונות נואשים למצוא רכב מסוג טויוטה או מאזדה או פורד פוקוס

אבקש לברר על יונדאי למשפחה בת 5 נפשות. חשובה לי הבטיחות, האמינות ערך השוק

ראיתי כי יש בשוק המוני מכוניות מסוג זה (יד ראשונה וק"מ נמוך) ואף בחברות הליסינג מוצעות מכוניות אלו במחירים סבירים.

מה דעתכם ? המכוניות מבחינת מרווח ואמינות ובטיחות למה דומה (לסוזוקי ליאנה ? טויוטה ? מאזדה ?...)

תודה

פורסם

איפה אתה גר?

אם אתה מחפש ניסן אז יש לי קרוב משפחה מוסכניק של ניסן ורנו, שם להם שמה גם רכבים למכירה.

רחוק משפחה שלי פנה אליו במטרה למצוא רכב והוא סידר לו אוטו מעולה

קובי

פורסם

תודה רבה

פניתי למוסך של חיים לוי . היו להם רכבים חדשים יחסית מעל התקציב שלי בהרבה.

ע"פ הידוע לי אמור להיכנס אליהם ניסאן אלמרה 2006 אך המחירון גבוה.

מצ'יטוט בפורום אני מבין כי הניסאן מחוסרת "שוק" ונמכרת מתחת למחירון האם נכון הדבר ?

אשמח לעזרה , תודה על הנכונות.

אודה אם אשמע ממך. המייל שלי : [email protected]

פורסם

קובי , תודה רבה

קצת תמוהה שהטקנה זולה יותר מהפרפקט, למרות שהיא מאובזרת יותר.

נראה כי מצב השוק של הניסאן לא מזהיר . ישנן בעיות מיוחדות ברכב ?

עושה הרושם כי ככל שהרכב יותר מאובזר כך הוא יותר בעייתי- האם ישנן בעיות מיוחדות בטקנה.

 

תודה על ההתיחסות

פורסם

אז ככה בנוגע למחיר המחירון אני גם מחפש כרגע רכב ולפי מה שאני ראיתי כולם מוכרים מתחת למחירון, וזה גם הגיוני במצב בכלכלי במשק עכשיו גורם להרבה אנשים לשמור על הכסף שלהם ולא להוציא אותו. כולם מעדיפים לחסוך אין מה לעשות וכתוצאה מכך מחיר המכוניות ירד

 

אם אתה מאיזור השרון אני יפנה אותך לדוד שלי שהוא מנהל מוסך מורשה במשך שנים של רנו וניסן ולמיטב זכרוני יש שם גם מכוניות למכירה.

קובי

פורסם

קובי תודה

אני מירושלים ,אשמח לשוחח עם הדוד שלך טלפונית ואם יש משהו מעניין אין כל בעיה להגיע לאזור השרון (יש לי משפחה שם)

תודה

×
×
  • תוכן חדש...