Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול התקנתי את הזוג אודיופילים שלי.:-P

אני חייב להגיד שכול מי שחשב שזה סאב חלש טועה בגדול.

 

רק אתמול התקנתי אותם ואני כבר שוקל לעבור לאחד.

הפחידו אותי, שבודד יהיה לי חלש מידי,איזה חלש ואיזה נעלים...:shock:

פשוט מפחיד העוצמה של הזוג האילו.

אני כבר שמעתי בודד והוא באמת הייה קצת חלש,אבל אולי בגלל שהוא הייה מחובר למגבר חלש.

אני עובד איתם עם המיניבלוק של ג'נסיס,הוא פשוט מרים אותם באוויר.

אני מקווה שאני אוכל לרסן אותם, כי נכון לעכשיו אני לא הולך להישאר עם הזוג האילו עם הם אני לא אצלחי לרסן אותם.

אני אוהב באס חלש.

אפילו הIDMAX לא הייה כול כך חזק.

אני מרוצה סה"כ אחרי הכיוניים אני מקווה שהכול הסתדר.

פורסם

אני ממש לא זוכר שברכב של עופר הבאס היה חלש, להפך - הבאס היה כל כך דומיננטי ומדהים - הדבר היחידי שהפריע לי זה היה הטוויטרים אבל עדיין זה היה אחד מתגובות הבאס הכי טובות ששמעתי ברכב עד היום.

 

תתחדש - תהנה

 

ותכוון תכוון תכוון

 

תחליש את הטוויטרים שלך, תגביר את המידים שלך כמעט פי 2 - תבדוק TC ופאזות ותכוון את הסאבים כמו שצריך

 

יש לך מערכת שקשה מאוד להתחרות בה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש על הרכיבים ועל ההתקנה.

נחמד לשמוע אנשים שמרוצים מהרכיבים שלהם.

בקשר לעוצמה של הסאבים,אז אני אישית משתמש בפירלס xxls ''12 ולי אישית הוא גם נשמע מספיק חזק,אבל מצד שני יש אנשים שיגידו שהוא חלש מדי,בסופו של יום אתה צריך להקשיב רק למה שהאוזניים שלך שומעות ומה שהמוח שלך אומר לך ותו לא.

תתחדש.

פורסם

רועי תחדש ידעתי שתחליף משהו מהר. איך שאדי אמר שדרוגפיל. אז מה התכנון הבא שלך? ואל תגיד שאין כי ראינו מה מילה שלך שווה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אני חייב להגיד שכול מי שחשב שזה סאב חלש טועה בגדול.

 

רק אתמול התקנתי אותם ואני כבר שוקל לעבור לאחד.

הפחידו אותי, שבודד יהיה לי חלש מידי,איזה חלש ואיזה נעלים...:shock:

פשוט מפחיד העוצמה של הזוג האילו.

 

אני אוהב באס חלש

מחפש המלצה לפסיכולוג באיזור המרכז ?

 

אתה חייב להגיד שכל מי שחשב(חשב?) שזה סאב חלש טעה בגדול,

תראה מה אתה כתבת בשרשור הזה

 

"האודיופיל נשמע נפלא הוא משתלב עם המוזיקה בצורה נעימה מאוד.

אבל הוא לא מספיק חזק בשבילי.

עם הייתי הולך על אודיופיל אני חושב שהייתי הולך על שלישייה."

 

נסעת לעופר במיוחד, שמעת אצלו חזרת לפורום וטרחת לרשום בעצמך שהוא חלש לך, שאין מספיק עוצמה, ושאם היית רוצה אודיופיל אתה צריך שלישיה,

עכשיו אתה בא ורושם שכל "מי שחשב" שזה בעצם אתה בעצמך אחרי שישבת ושמעת אותם זמן רב !.

 

"הפחידו אותך" ? מי הפחיד, אתה בעצמך ישבת אצל עופר שמעת 2 כאלו טענת שהם חלשים! ושאתה רוצה 3 כאלו! עכשיו שהרכבת אצלך 2 פתאום הם חזקים ואתה רוצה לעבור לאחד ?

 

שמע רועי אתה ורועי השני צריכים להחליט מי מבינכם כותב בפורום וזהו, לא יתכן שכל אחד עם פיצול אישיות יעשה פה מהפכות - מצטער מאוד זה מוגזם !!

 

את האמת רועי בתקופה האחרונה אתה מצטייר (לי בכל אופן) כאדם שמלכלך על ציוד של אחרים, ומשבח ציוד של עצמו, בלי קשר מה הרכיבים, כתבת בשרשור ההוא "שחסרה לך תמונה - כאילו יש אצלך אבל חסר"

 

המערכת שלך לא כוונה מעולם, דברים בסיסיים כמו פאזות לא שינית, טיים קורקשיין בצורה רצינית, שינוי סלופים וכו',

וכאחד שמתיימר לשפוט אימג'ים, וסטייג'ים ומירכוז ובמה ואללה ודוניה, אתה מעלה שאלות של איך מכוונים מערכת, במובן הכי בסיסי

 

פעם מישהו אמר לי משפט חזק,

עדיף שיחשבו שאתה לא מבין מאשר שתדבר ותוכיח את זה !

קח את זה כחומר למחשבה

פורסם

עתיד, שמע...

נכון ששמעתי אצל עופר ובאמת הוא הייה נשמע אצלו קצת חלש לטעמי.

אבל...

כשדיברתי עם עופר אחר כך, הוא אמר לי שהוא לא שם לב, אבל המגבר שלו הייה מסורס(הוא הייה סגור)

עדיין לא הייתי בטוח לגבי הזוג הזה.:roll:

במפגש האחרון באתי שוב לעופר, הפעם כדי לסגור סופית את העניין, וזה אומר או שאני לוקח אותם או שאני מוותר.

הוא השמע לי את אותו טרק ששמעתי לפני(שהמגבר הייה סגור) פשוט נדהמתי.:shock:

הפעם הייה באס טוב ורק לאחר ששמעתי אותם עובדים כמו שצריך החלטתי לקנות אותם.

 

בקשר לזה שאמרתי שלישיה... זה באמת הייה נשמע לי קצת חלש אז זה מה שחשבתי כי באמת אהבתי אותם.

 

ציטוט שלך עתיד:

"את האמת רועי בתקופה האחרונה אתה מצטייר (לי בכל אופן) כאדם שמלכלך על ציוד של אחרים, ומשבח ציוד של עצמו, בלי קשר מה הרכיבים, כתבת בשרשור ההוא "שחסרה לך תמונה - כאילו יש אצלך אבל חסר"

 

שמע אני ממש מצטער אם הבנתה אותי נכון על גבי הפורום.

אני ממש מפרגן למערכות של אנשים,אחרים.

אני די אומר את מה שאני חושב, בזמן האחרון אני שומע המון מערכות ברמה גבוהה, ובכולם שמעו טוב יותר וטוב פחות אצל כול אחד אני הייתי לוקח משהו אחד מהמערכת שלו,ומוסיף אצלי.

פורסם

זאת בדיוק הנקודה, אל תעלב, אבל אם לא מפריע לך לנסוע במערכת לא מכוונת, ספק רב אם יש לך את היכולות המוזיקליים לשפוט מערכות של אחרים

פורסם

רועי תתחדש.

 

סאב כפול תמיד ישמע לך יותר חזק מסאב בודד. (באותו רכב.)

וזה בגלל שיש לך שטח פנים כפול. (של הסאב)

 

עכשיו.

לך תעשה כיוונים. כמו שצריך. (לא כיוונים של 20 דקות)

וזה כי האלמנטים שלך כבר נפתחו. ויש לך את כל הציוד. אז לך תכווון

 

ותאמין לי. הסיכוי שאתה תרצה למכור משהוא אחרי כיונים טובים קטן מעוד.

כי יש לך ציוד מצויין. רכבים מדהימים. ומתקין שנתן לך תשתית מעולה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...