Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

אז ככה התופעה שאני אתאר ראיתי באיזה 3 מאזדות כולל שלי :

מדובר במאזדה 1997 לנטיס 1.8

 

כאשר מדליקים ברכב אורות + מזגן + למשל מערכת והרכב עומד על D או N (לא בנסיעה)

1. הוא מתחיל ממש לרעוד

2. ניתן להבחין שהאור של הפנסים חלש טיפה

3.הטורים נופלים לאזור ה 650 מ 750 בערך

4.בשעת עצירה גם הטורים נופלים ומיתייצבים

 

אני חייב לציין הרכבית לא ניכבים

אצלי לפחות הוחלף אלטרנטור ליפני כ 3 חודש לתקין.

בנסיעה הכל חלק בלי רעידות והרכבים סוחבים נהדר

 

מה יכולה ליהיות הבעיה?

 

תודה מראש

מיכאל

פורסם

גם ב 323 2001 אותו דבר.

כנראה שהאלטרנטור צורך בעוצמה באותו רגע והמחשב מחליט פשוט שאין צורך בהרמת הטורים כדי לחסוך בדלק. ניקוי מצערת ומנוע צעדים עוזר להפחית את הרעידות אבל אני לא בטוח אם זה הפתרון היחיד.

פורסם

במאזדה של חבר הייתה לו בעיה דומה .הוא ניקה באזור של הפילטר אויר יש איזה חיישן עם לחץ אויר וספריי מגעים החזיק לו

 

כמה זמן. ובסוף במוסך עלו על איזה סדק בבית פילטר .אחרי שהחליפו לו נפתרה הבעיה .תנסה לבדוק את הכוון הזה.

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

אכן תקלה אפדמית ומוכרת בדגם רכב זה .

היא נובעת מ"כשל" ברכיב\ים רגישים במע" עם תוצאות הרסניות לממיר בעם "מושכים" עם התיקון.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

חיים ידידי.

לא בטוח שהתקלה נובעת מ"כשל" ברכיב\ים רגישים.

בעיה כזאת בדיוק נעלמה, באותו סוג רכב מודל 96. לאחר שהחלפתי פלגים וכבלי הצתה.

הכבלים היו מסוג BS, החלפתי ל-BERU.

זה טבעי שהאור של הפנסים חלש טיפה, כאשר הטורים יורדים לכ- 600 סל"ד. אותה תופעה היתה גם שם.

 

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום ידידי דווד.

הבחור התלונן על בעיית קירטועים כאשר מופעל עומס על המנוע בסרק , שבעקבותיו כאמור ישנה ירידה טיבעית בסל"ד המנוע.

הבעייה אכן יכולה לנבוע ממה שאתה ציינת וגם ממה שאני ציינתי אך כעיקרון לא אמורה להיות ירידת סל"ד מורגשת לפחות בכול עומס מנוע בסרק עקב הפיצוי מיחידת IAC .

בברכה ידידי.

חיים יוד.

פורסם

לדעתי גם אולי יש צורך בלהיליף פלגים ולנקות מנוע צעדים אשר מאחר בטיפה!

 

תייעצו איך אני אור לאבחן מאיפו מגיע התקלה?

כי איני הולך להפוך את כל הרכב (לא שווה)?

או שעדיף לא לגעת..?????

 

תודה חבריה!

פורסם

תופעה מוכרת במזדה כאשר מופעלים מס' צרכנים העומס על האלטרנטור גדל וגורם לירית טורים והמהום האורות

לכן בתקופה שבה המשטרה הייתה משתמשת ברכבים אלו (323 שנת 97-98 עם מנועי 1800 ו99 -01 עם מנועי 1600)

והיו מתקינים ברכבים צרכנים כמו: מחשב מסוף מערכת כריזה מכשירי קשר וכד' הדבר היחיד והפשוט שהם עשו זה להחליף את כל האלטרנטורים ברכבים האלו מ 80A לאלטרנטור 115A מקורי של מזדה ..

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

לא ניראה לי שזה האלטרנטור אומנם הרכב היה תקין בעבר ......

יש לי תחושה יותר לכיוון המפלג? שאולי בורח ניצוץ? או איזה בריחת אוויר באזור.....שגורם לפיקשוש מייצב הטורים......

 

יש מצב שאני בכיוון ? איך בודקים את המפלג?

פורסם

ננעל.

 

פותח התרד' שים לב בבקשה:

 

לפורום הטכני כללים והנחיות לכתיבה.

 

בין היתר, השימוש בריבוי סימנים כמו "......" ו "!!!!!" אסור ופסול.

 

נא קרא את הכללים וההנחיות בהודעות הדביקות, קישור מהיר נמצא בחתימתי.

 

לאחר שתפנים, תוכל לשוב ולכתוב/להגיב, והפעם, על פי הכללים.

 

אם תמשיך בצורה זו, לא יהיה מנוס משליחת התראה כשלב ראשון.

 

כאמור, ננעל.

 

תודה

דני- ההנהלה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...