Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון צריך:

 

1 ממסר

1 מתג (קטן)

3 מטר חוט דק

2 מטר חוט אדום/חום עבה

2 מטר חוט שחור עבה

 

א-ב-ל

אם כבר קיים ברכב שלך ממסר שמפעיל את המאוורר (שמחובר ליוניט חום ברדיאטור) - כל שעליך לעשות הוא לאתר את הממסר, לחווט חוט דק לתא הנוסעים + להתקין מפסק ולחבר אותו לממסר ע"מ שישלוט עליו ידנית (ולא דרך היוניט).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סתם לידע כללי

 

למה צריך שליטה ידנית על העניין? אני חושב שהאוטו יודע לעשות את זה לבד לא?

tAoS FoReVeR

פורסם
טאוס- באוטו שלי מערכת הקירור פועלת באופן קבוע, ולוקח למנוע זמן רב מדי להגיע לטמפ' עבודה.

 

ירון, החזרת לי תשובה בנוגע למה ששאלתי ?

אם לא ראית, אשאל שוב:

 

האם יש טרמוסטט במנוע שלך או שהוציאו אותו ?

אם אין, חבל על העבודה שלך - תתקין טרמוסטט ובא לציון גואל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא אכפת לי ללחוץ על מתג 2 דקות אחרי ההתנעה.

השאלה מה ההבדל בעלות? אני מכניס את האוטו לפרוייקט גדול בחודש הבא (כמה אלפי ש"ח אצל חזי וכריסי) ואני לא יכול להוציא על זה יותר מדי.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

כמו שהסברתי פעם , הטרמוסטט המדובר הוא רכיב מכני ,והינו למעשה ברז כניסת המים למנוע. אם אין לך טרמוסטט המים יזרמו חופשי לתוך המנוע והוא יגיע לטמפ' העבודה הרבה יותר מאוחר,אם בכלל. מחירו מצחיק , כמה עשרות שקלים - אל תחסוך.

פורסם

לא ,זה רכיב מכני :D

סתם ,תבקש שיארגנו לך טרמוסטט מתאים ,לא צריך להיות קשה מדי .

אל תשכח גם אטמים מתאימים . למה שלא תפתח קודם את הפלנג' ותבדוק אם בכלל יש לך אחד?

פורסם
זה רכיב אוניברסלי?

 

לא ממש.

רוב הטרמוסטטים הינם עגולים או אליפטיים כשטווח הפתיחה שלהם נע באיזור ה 70-90 מעלות, לפי דרישת המנוע (ודרישתך כמובן).

 

מדובר ברכיב שעולה 25-30 ש"ח - כשברוב המקרים מדובר בטרמוסטט תחליפי שאינו נופל מטרמוסטט "מקורי".

 

הנה דוגמאות לטרמוסטטים:

 

termostat1.jpg

Thermostat.gif

thermostat.jpg

 

ככה הוא "יושב" במנוע:

thermostat.jpg

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני אקפוץ ביום מחר למפגש עם הפורד ותראה לי...

 

אני גם צריך לעבוד על כיוונוני קרבורטור באותה הזדמנות...

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

×
×
  • תוכן חדש...