Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בניית מתג למערכת הקירור ברכב שלי


yaron_z
שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעיקרון צריך:

 

1 ממסר

1 מתג (קטן)

3 מטר חוט דק

2 מטר חוט אדום/חום עבה

2 מטר חוט שחור עבה

 

א-ב-ל

אם כבר קיים ברכב שלך ממסר שמפעיל את המאוורר (שמחובר ליוניט חום ברדיאטור) - כל שעליך לעשות הוא לאתר את הממסר, לחווט חוט דק לתא הנוסעים + להתקין מפסק ולחבר אותו לממסר ע"מ שישלוט עליו ידנית (ולא דרך היוניט).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טאוס- באוטו שלי מערכת הקירור פועלת באופן קבוע, ולוקח למנוע זמן רב מדי להגיע לטמפ' עבודה.

 

ירון, החזרת לי תשובה בנוגע למה ששאלתי ?

אם לא ראית, אשאל שוב:

 

האם יש טרמוסטט במנוע שלך או שהוציאו אותו ?

אם אין, חבל על העבודה שלך - תתקין טרמוסטט ובא לציון גואל.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אכפת לי ללחוץ על מתג 2 דקות אחרי ההתנעה.

השאלה מה ההבדל בעלות? אני מכניס את האוטו לפרוייקט גדול בחודש הבא (כמה אלפי ש"ח אצל חזי וכריסי) ואני לא יכול להוציא על זה יותר מדי.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שהסברתי פעם , הטרמוסטט המדובר הוא רכיב מכני ,והינו למעשה ברז כניסת המים למנוע. אם אין לך טרמוסטט המים יזרמו חופשי לתוך המנוע והוא יגיע לטמפ' העבודה הרבה יותר מאוחר,אם בכלל. מחירו מצחיק , כמה עשרות שקלים - אל תחסוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ,זה רכיב מכני :D

סתם ,תבקש שיארגנו לך טרמוסטט מתאים ,לא צריך להיות קשה מדי .

אל תשכח גם אטמים מתאימים . למה שלא תפתח קודם את הפלנג' ותבדוק אם בכלל יש לך אחד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכיב אוניברסלי?

 

לא ממש.

רוב הטרמוסטטים הינם עגולים או אליפטיים כשטווח הפתיחה שלהם נע באיזור ה 70-90 מעלות, לפי דרישת המנוע (ודרישתך כמובן).

 

מדובר ברכיב שעולה 25-30 ש"ח - כשברוב המקרים מדובר בטרמוסטט תחליפי שאינו נופל מטרמוסטט "מקורי".

 

הנה דוגמאות לטרמוסטטים:

 

termostat1.jpg

Thermostat.gif

thermostat.jpg

 

ככה הוא "יושב" במנוע:

thermostat.jpg

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...