Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פג'ו 205 שנת 89.

קיבלתי היום את הטרמוסטט החדש (מקורי).

האם יש פעולות מיוחדות להרכבה והפירוק שלו?

או שפשוט מבריגים החוצה ומבריגים חזרה?

תודה :)

 

עריכה:

כדי לא לפתוח אשכול נוסף, נוסיף את הבעיה פה, אם אפשר לערוך את הכותרת.

 

הרכב זורק לי הצידה.

אני אפרט לכם את כל השלבים כדי שתבינו בדיוק מה קרה, שלב אחרי שלב.

1. לרכב נקנו 4 צמיגים חדשים, עברו 5 חודשים.

2. הרכב עבר תאונה קטנה עם הגלגל ימני קידמי, נכנס במדרכה. הג'אנט הימני התעקם לכן הורכב שם הגלגל הרזרבי.

3. הרכב נתקע בבוץ טובעני, בעקבות ניסיון של מעל שעה לצאת משם ע"י רוורס, הצמיג הקידמי שמאלי כולו השתפשף על קרש. (שנתגלה רק לאחר הוצאת הרכב מהמקום).

4. שופץ מסרק הגה, הוחלפה בנדה למוט מייצב שנשברה, הוחלפה צירייה ימנית שנשברה.

5. נסיעה למכון פרונט (סעדו נתיבות), בדיקה וישנו כיוון 100%

5. היה חשש שזה בגלל שהצמיגים הקידמיים שונים. (גלגל שמאלי הוא הרזרבי, חברה שונה משאר ה3, גלגל ימני כולו משופשף.

6. נקנה ג'אנט ובוצעו החלפות, לקדימה הועברו הצמיגים האחוריים, שהם חדשים, ולאחורה הועבר הצמיג המשופשף והצמיג שהורד מהג'אנט שעבר תאונה והולבש על הג'אנט החדש.

7. הרכב זורק לצד ימין, אבל פחות מקודם. מה נשאר לעשות?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כאחד שהחליף לא מזמן בסיטרואן AX הדגשים שלי הם:

1. יש גומיה מיוחדת שמתלבשת על הטרמוסטט קנה אותה עולה שקלים בודדים. (7 ש"ח)

2. תבדוק את מצב הפלאנג' ,אם אכול תחליף.

 

מבחינת הרכבה אי אפשר לטעות ,רק צד אחד נכנס ויושב טוב. מעבר לגומיה של הטרמוסטט שווה אולי למרוח קצת סיליקון.

 

בכל מקרה בצע חיפוש בפורום יש מספיק שרשורים שמדברים על זה כולל שלי.

פורסם

הגומיה באה עם הטרמוסטת תחליף את הפלאנג' מים גם , תמרח שגבה מאוד דקה של סיליקון על הגומיה .

זה יושב על 2 ברגים אז כשה אתה סוגר, סגור קצת כל פעם כל בורג כך שזה יתהדק בצורה שווה

פורסם

הפלאנצ' הזה הוא כמו כובע שמתחבר למנוע, עם זרבובית שמתחברת לצינור.

 

אם הוא אכול, הוא ייראה לך אכול.

 

בכל מקרה עולה בערך איזה 40-70 ש"ח לרכוש אותו והוא בד"כ נורא קל לפירוק.

 

אם כבר הכל גלוי לעיניך, החלף אותו גם.

פורסם

הפלאנש מים יושב על התרמוסטט, ומהדק אותו לבלוק, ואליו מתחבר צינור המים .

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

זה לדוגמה פלאנג' של סיטרואן ZX מנוע 2000 סמ"ק.

 

זה איפה שהטרמוסטט ממוקם במערכת הקירור.

 

אם אתה לא יודע אפילו מה זה איך אתה רוצה להחליף לבד טרמוסטט?

 

גילעד

524066795990041673vb.png

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
זה לדוגמה פלאנג' של סיטרואן ZX מנוע 2000 סמ"ק.

 

זה איפה שהטרמוסטט ממוקם במערכת הקירור.

 

אם אתה לא יודע אפילו מה זה איך אתה רוצה להחליף לבד טרמוסטט?

 

גילעד

 

גילעד שלום רב !

שיטת העבודה העצמית, היא אני יכול הכל לעשות לבד בעצמי,(אם כי לא כולו אני חייב להדגיש) של ציבור העשה זאת בעצמך, עושה נזק בלתי הפיך ברוב המקרים, ורק אז פונה למוסך.

באידיש קורים לזה" שכר לימוד".

איך קוראים לזה באירלנד?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, תוכל להפנות אותו לפרוייקט המצולם שלי :), אלא אם אתה לא מאשר את דרך העבודה. :cry:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

שכר לימוד!

 

אני לוקח את העברית איתי לכל מקום.

 

תראה, אני מאמין שמטעויות לומדים, אבל לטעמי המינימום הוא להצטייד בספר המתאים וללמוד קצת.

בכל מקרה הפורום נועד ללימודים ואני מעוניין לעזור לבחור.

 

מצד שני הוא רץ בבטחון להחליף, בלי לחשוב על ניקוז אוויר לאחר מכן, או החלפת כל נוזל הקירור למשל.

את זה אני ממש לא מעודד וסיכוי לנזקים הוא גדול.

 

לפותח השירשור: אני מציע לך לבצע קצת חיפוש בפורום לגבי מערכת הקירור ואיך היא בנויה, לפני שאתה רץ לבצע כל מיני פעולות לבדך.

בכל מקרה גם אם תטעה, יש תמיד מי שיתקן, וכל עוד אתה לומד מטעויות, הרווחת את שלך.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
צביקה, תוכל להפנות אותו לפרוייקט המצולם שלי :), אלא אם אתה לא מאשר את דרך העבודה. :cry:

 

ארז וולף ידידי שלום רב!

אני בהחלט מאשר את הפרוייקט שעשית, ואפילו החמאתי לך עליו, בפורום סובארו קלאסיק כזכור לך.

ולבקשתך, אני מעלה קישור לפרייקט שלך, שבו ניתן ללמוד הרבה:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=240592

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...