Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ בקניית מרצדס C-Class 240 '98


Haim_gds
שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

M112 זהו קוד מנוע ה-6 צילינדר, הדגם עצמו הוא W202.

 

עד כמה שזכור לי הדגם הזה נמכר בארץ ברמת גימור קלאסיק (בסיסית, אינטריור שחור), ואלגנס (מפואר יותר, אינטריור צבע בז') כאשר סאנרוף ו/או ריפודי עור (מקוריים כמובן) היו אופציה בתוספת תשלום.

 

לפחות ב98, 240C הגיעו כסטנדרט עם מושבי עור וסאן רוף.

היה מבצע באותה שנה אגב, והם נמכרו כחדשות ב225,000, ובפועל ב210--215 בסוכנות.

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

במחיר של 55 אלף הייתי בודק גם אופציות כדוגמת אאודי A4 ופאסאט, שלא לדבר על מונדאו משנת 2002 ואילך. הן פשוט תהיינה חדישות ובטוחות יותר מאשר המרצדס, אשר יצאה לשוק עוד ב-1993 אם אני זוכר נכון.

 

לגבי הרכב עצמו - בנוי היטב ומוצק, ובהחלט מזדקן בכבוד. האמינות גבוהה (ודאי יחסית לשנתון) אבל האבזור של מרצדס באותן שנים לא היה עשיר במיוחד. לגבי הבטיחות - מבחינתי זהו ערך עליון. הדגם הספציפי ממש לא הצטיין. אם באפשרותך למצוא אחת מ-99 ואילך (הדגם החדש הומודרני יותר) אז לדעתי זו אופציה עדיפה בהרבה.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות ב98, 240C הגיעו כסטנדרט עם מושבי עור וסאן רוף.

היה מבצע באותה שנה אגב, והם נמכרו כחדשות ב225,000, ובפועל ב210--215 בסוכנות.

 

אתה צודק אבל גם אני הטעתי מעט. C240 נמכר רק ברמת גימור אלגנס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צרות, צרות, צרות...

החלטתי לקנות את המרצדס משנת 1998 C-Class 240 120,000 ב 55,000 ש"ח. הכנסתי את הרכב היום לבדיקה במכון "טסט סנטר" ליד מכון הרישוי בת"א. החתמתי את המוכר על מסמך בו הוא מתחייב לפצות אותי בסכום הבדיקה (1200 ש"ח) אם תתגלה תקלה במנוע, תיבה או שסי.

 

בבדיקה התגלו התקלות הבאות:

שלדה:

ליקוים בעלי משמעות גבוה:

1. תיקון תאונה בגוף (בדלת ימין קדימה), החלפת חלקי מערכת מחוברים בברגים.תיקון עמוד צד ימין.

2. תיקון תא אחורי והחלפת רצפת תא מטען.

ליקוים בעלי משמעות נמוכה: תיקון קורת האורך האחורית עד נקודת המתלה

 

מנוע: ניקוי מערכת קירור וראדיטור. (בנוסף, בעל פה נאמר לי מכסה השמן מלוכלך ב"בוץ" כאילו גומיות (?) השסתומים גמורות)

 

בנוסף, כל מיני דברים קטנים שאפשר לצפות מרכב בן 10 שנים (הזעה בקרטר שמן, הספק מקסימלי של 161 במקום 169כ"ס וכו,)

 

לאחר הבדיקה, המוכר החזיר את תשלום הבדיקה שלי מכוון שטענתי כי תוצאות בדיקת השלדה מעידות על פגיעה בשסי אבל אחרי שעה התקשר מהמוסך בו בוצע תיקון התאונה (האחורית) וטען כי המוסכניק שלו לא מגדיר את התקלה כפגיעה בשסי.

 

- האם סעיף 1 מוגדר כפגיעה בשסי?

- האם סעיפים 1,2 אמורים להוריד את ערך הרכב? אם כן, בכמה? (המוכר טוען שלא קיבל פיצוי על ירידת ערך)

- האם יש משהו בעל משמעות בטיחותית או טיפולית בבדיקה?

 

הרכב נראה טוב, הקילומטרז' נמוך משמעותית ותיעוד הטיפולים שלו מראה כי הוא טופל כפי שצריך ב 10 השנים. אולם, לך תדע, האם אני עושה עיסקה גרועה?

 

אשמח לעצה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

140 אלף קלומטר לרכב מסוג מרצדס, יד שניה, נראה לי חשוד במידה מסויימת, מה גם שבדיקה קצרה ביד 2 נתנה ממוצא קלומטרז' גבוה בהרבה לרכבי מרצדס מאותו שנתון. בנוסף תיקון עמוד הינו תיקון משמעותי, וכן פגיעה בקורת אורך עד למיתלה, שזה יותר מ"קצה שילדה". הרכב עבר תאונה משמעותית בחלקו האחורי ובצידו. לדעתי לא הרכב טופל כהלכה אלה ספר הטיפולים "טופל" כהלכה. מנוע של רכב המטופל כהלכה לא אמור לסבול מתופעות כפי שציינת (מנוע: ניקוי מערכת קירור וראדיטור. בנוסף, בעל פה נאמר לי מכסה השמן מלוכלך ב"בוץ" כאילו גומיות (?) השסתומים גמורות . בנוסף, כל מיני דברים קטנים שאפשר לצפות מרכב בן 10 שנים, הזעה בקרטר שמן, הספק מקסימלי של 161 במקום 169כ"ס וכו,) ועוד עם קלומטרז' כל כך נמוך.

המלצתי - לא לגעת!

ארז

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח? אני משלם מחיר מחירון כי יש לרכב יש קלומטרז' נמוך מרכבים מאותו שנתון, הרכב הנוכחי שלי כרגע הוא מזדה 2001 עם 150,000 קלומטרז' (וחלק מהזמן הייתי על רכב ליסינג).

חשובים לי שני דברים:

-האם תיאור המנוע בבדיקה מעלה חשד שהרכב לא טופל בהתאם או שהקלומטרז' "הונמך" או שניהם?

-האם התאונה גרמה נזק שניתן להגדירו כנזק לשסי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין המנוע - לא, הנתונים יותר מסבירים. ואכילת שמן מגומיות שסתומים היא מחלה ידועה של מנועי מרצדס.

לעניין השלדה - לצערי כן, בהחלט אפילו.

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח? אני משלם מחיר מחירון כי יש לרכב יש קלומטרז' נמוך מרכבים מאותו שנתון, הרכב הנוכחי שלי כרגע הוא מזדה 2001 עם 150,000 קלומטרז' (וחלק מהזמן הייתי על רכב ליסינג).

חשובים לי שני דברים:

-האם תיאור המנוע בבדיקה מעלה חשד שהרכב לא טופל בהתאם או שהקלומטרז' "הונמך" או שניהם?

-האם התאונה גרמה נזק שניתן להגדירו כנזק לשסי?

זה מה שאני אומר, הסבירות שאכן מד הקילומטרים מראה את המרחק האמיתי קטן ולראיה רכבים אחרים מאותו שנתון עם כמות רבה יותר של קלומטרים על השעון. מרצדס בדרך כלל לא משמש כרכב שני במשפחה וגם לא כרכב של האישה. אני לא מאמין בצרופי מקרים ששתי הידיים שהוא היה בבעלותם נסעו מתחת לממוצא השנתי שזה כ- 17000 ק"מ בשנה. לגבי התאונות, לפחות לפי איך שהצגת את הנתונים מדובר ללא ספק בתאונות שילדה.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, חיפשתי בפורום והבנתי. זה פוגע בהתנהגות כביש.

-האם זה המצב המותאר בדו"ח הבדיקה?

-האם לוותר על הרכב?

-אם לא, מה המשמעות מבחינת מחיר הקניה? (הרכב נמכר טיפה מעל המחירון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, חיפשתי בפורום והבנתי. זה פוגע בהתנהגות כביש.

-האם זה המצב המותאר בדו"ח הבדיקה?

-האם לוותר על הרכב?

-אם לא, מה המשמעות מבחינת מחיר הקניה? (הרכב נמכר טיפה מעל המחירון)

כן, זה המצב המתואר בדו"ח הבדיקה.

כן, תוותר על הרכב.

האם למחיר הקניה יש איזו שהיא משמעות במידה וחס וחלילה תעשה תאונה בעקבות הפגיעה בשילדה?

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-אם לא, מה המשמעות מבחינת מחיר הקניה? (הרכב נמכר טיפה מעל המחירון)

 

בבואך למכור את הרכב תגלה עד כמה יש לכך השפעה.

הרוב הגדול לא יסכים לקנות את הרכב.

אלו שכן יסכימו (סוחרים לדוג') ידאגו להפחתת מחיר מאוד רצינית.

 

אל תכניס ראש בריא למיטה חולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תודה לכל מי שעזרו לי כאן בפורום.

קניתי את הרכב בסופו של דבר. בנתיים, התנהגות הכביש שלו היא לא פחות ממדהימה, כן נזק לשסי או לא נזק לשסי. נהיגה במרצדס היא חוויה שונה שונה, לטוב ולרע, אני מקווה שעוד כמה חודשים אהייה חכם יותר בנוגע להחלטה שלי.

 

" Haim_gds כתב:

-אם לא, מה המשמעות מבחינת מחיר הקניה? (הרכב נמכר טיפה מעל המחירון)

בבואך למכור את הרכב תגלה עד כמה יש לכך השפעה.

הרוב הגדול לא יסכים לקנות את הרכב.

אלו שכן יסכימו (סוחרים לדוג') ידאגו להפחתת מחיר מאוד רצינית.

 

אל תכניס ראש בריא למיטה חולה."

 

אם ירצה השם ולא יתגלו בעיות קרדינליות, לא אמכור את הרכב ב 10 שנים הקרובות. עם כמות הקילומטרז' השנתי שלי שלי (10K) נראה לי שאצטרף למעדון ה-5 לפני טיפול מנוע/תיבה רציני.

 

ושוב, תודה לכל מי שעזרו לי

 

חיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תודה לכל מי שעזרו לי כאן בפורום.

קניתי את הרכב בסופו של דבר. בנתיים, התנהגות הכביש שלו היא לא פחות ממדהימה, כן נזק לשסי או לא נזק לשסי. נהיגה במרצדס היא חוויה שונה שונה, לטוב ולרע, אני מקווה שעוד כמה חודשים אהייה חכם יותר בנוגע להחלטה שלי.

 

 

חיים

חכם אתה כבר לא תהיה. לפחות תתפלל שיהיה לך מזל.

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...