Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בארה"ב מדובר באחד הסטים המומלצים. ניתן להיכנס כמעט לכל שרשור שיש בו המלצות או דיונים על סטי קומפוננט ולראות אותו מככב שם.

 

חבל שבארץ אנחנו מקבלים רק את הזבל'ה.

 

איתמר.

 

Frequency Response 25hz - 32khz

 

בסדר .......... :roll:

 

פיוניר עם הלהטוטים השיווקיים שלהם , הכל כדי למכור ... איך אפשר להתייחס ברצינות ?

לא לקח את התרופות שלו.

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

א. MT22\23 מאוד דומים בצליל שלהם, והדבר האחרון בערך שאפשר להגיד על ה MT22\23 זה שהם חדים.

ב. מנסיון, המורלים נשמעים זוועה כשהם אחד מול השני. תן להם קצת זווית, אפילו שלא "יסתכלו" עליך ישירות והם כבר יישמעו אחרת. אין שום צורך וסיבה לעבוד עם +4 בקרוס.

 

עוד אופצייה טובה היא הרמקולים של הרץ. ההיי אנרג'י נשמע מעולה ביחס למחירו.

 

diforce, שום נתון יבש הוא לא קדוש, אבל כאן מדובר בסדרה קצת יותר גבוהה של רמקולים ממה שאנחנו מכירים.

פיוניר עם טוויטר silk. כן כן!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הMT23 והMT22 כמעט אותו טוויטר, אם לא אותו טוויטר

ההתנגדות שלהם שונה בגלל הצורך להשתלב עם 2 חלקים נוספים ב3WAY ולכן הMT23 הוא 6 אום מה שאומר שעל הנייר הוא לא מתאים לקרוס שלך.

 

כמו שהבנת חוות דעת נקיה לא תוכל לקבל כי יש פה מלא משתנים מונעים בצורה לא טהורה(ספונסרים של ציוד כזה או אחר שחווים דעה על מוצרים שמעולם לא שמעו:o) הכי טוב שתשמע אתה בעצמך ותאמין רק לאוזניין שלך !

 

חכם תעשה אם תשמע ותחליט לבד במפגש צפון הקרוב, אגב לא רק הקלארוס קיימים יש עוד המון סטים, הבעיה שלדוגמא הרץ נמכים כסט עד כמה שאני זוכר וקשה מאוד להשיג טוויטרים לבד. וכך גם חברות נוספות רבות בטוויטרים בתחום המדובר (יקרים יותר יש בודדים אבל שוב, יקרים יותר)

 

**אדי, בתחילת השרשור המלצתי לבחור על מספר חברות, הוא בעצמו שאל על הקלארוס דווקא וקיבל חוות דעת, חבל שאתה מתוך מניעים כאלו ואחרים מוצא לנכון ללכלך על מוצרים בלי להכיר אותם בכלל, אני לא רואה שמתלכלכים פה על ציוד של אימג' דינאמיק ויש המון מה להגיד (בשבועיים וחצי פגשנו פה כבר 5 סאבים שהתפרקו כתוצאה מאיכות ירודה ופאקים ביצור!-2 סאבים שהתפרקו אצל אדגר, עוד סאב שהתפרק ואתה ספגת את ההחלפה שלו, והID במפגש שהממברנה פשוט התנתקה מהבאסקט! וראו שהיא מודבקת עם מעט מידי דבק, טוב שלא הדביקו אותה עם רוק). אני מציע שתעשה חושבים עם עצמך ותגיב בהתאם לצרכים ולא בהתאם לצרכים הפיננסיים

פורסם

כרגע יש לי אופציה של Hertz Hi energy או הקלארוס (יד שנייה) וכמבון להזיז את הטויטרים הקיימים לזוית אחרת כפי שהומלץ, נשמע במפגש את החלופות ואז נהיה חכמים יותר.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

(Y) מעולה, עם קצת מזל תשמע גם קלארוס וגם הייאנרג'י

שהוא אגב טוויטר מעולה, למרות שחסר לו מעט מהפירוט שיש בקלארוס ובמוראל, אבל זה עיניין של טעם.

 

יכול מאוד שהוא יקלע לטעם שלך כי הוא יותר חד ממוראל ופחות חד מקלארוס,

בקיצור בהצלחה :D

פורסם

DIFORSE

 

הFREQ RESPONSE של 25HZ-32KHZ מתייחס לתווך תדרים של כל הסט ולא של הטוויטרים בלבד :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

נראה לי שהוא יודע את זה

אבל מעניין מאוד איך המידבאסים האלו נשמעים ב- 25HZ.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

טווח תדרים לא אומר שזה גם ישמע טוב, זה רק אומר שהרמקול יכול לקבל את העוצמה המוצהרת בתדר הנ"ל בלי להתפחלץ, אם הוא ישמע טוב או לא בתדר הזה זה כבר סיפור אחר

פורסם

משמיעה שלי הMT22 וה23 דיי כן שונים. ה23 יותר חדים ובהירים מה22 שהם הרבה יותר נגיד... נעימים?

בקשר לטוויטרים ולמה שניר אמר. הבחור חיפש משהו יותר חד ואמר שחסר לו משהו אני הצעתי משהו בכיוון להשוות את הטוויטרים שהצעתי לטוויטרים של מילניום זה לא בדיוק השוואה נכונה, כי מה שאני הצעתי ישיג שיפור וכן ניתן גם להשיג אותו בסופו של דבר. המילניום לא יתן לו כלום.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אם MT23 חדים ובהירים (ראיתי שרשמת בהשוואה ל MT22), אני צריך לזעוק גוועלד. ON AXIS, מחוברים על 0 DB בקרוס והם פשוט חלומיים :-P.

 

מי שאוהב אומצה אומצה - מורל היא לא הבחירה הראשונה שלו.

 

אני מאוד אשמח לשמוע את רשמיו של פותח השרשור לאחר שהוא יתן זווית קטנה ל MT22.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

המידבאסים הנ"ל לא נשמעים ב 25hz , פשוט מאוד , בזמן שרוב החברות היותר רציניות מפרסמים טווח תדרים שהסט מנגן יש חברות טובות פחות שמפרסמים טווח תדרים שהמידבאס אולי מסוגל להגיב אליו במשך 15 שניות לפני שהממברנה עפה לעזעזל וה DUST CAP נכנס למישהו לעין :) .. פשוט מאוד להטוט שיווקי , וזה לא מתאים לקהל היעד שהסט הזה מנסה להשתייך אליו . לזה התכוונתי ... אבל אולי עם 50 RMS זה לא יקרא והמידבאס פשוט יגסוס , לא שמישהו יחתוך אותו קרוב לתדר הזה ... אני מקווה שלא , אבל עדיין להטוט שיווקי

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אם אוהב יותר את ה MT23 האם אני יכול לחבר אותם לקרוס של הייבריד (למרות ההתנגדות) במקום ה MT22?

אולי נצליח לשמוע גם אותם במפגש.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

קראתי את הת'רד בעיון, ואני רוצה להגיב.

 

ראשית, חשוב לי מאד לשמור על קו ענייני - מקצועי, ולא אישי. ולמרות שזה מתבקש בהחלט לאור תגובות מסויימות, אתעלה על עצמי. הגיע הזמן כבר שהתגובות יהיו לגופם של דברים ולא לגופם של דוברים, די נמאס כבר מההתנהלות המזיקה הזו.

 

לא סתם יזמה הנהלת הפורום מפגש צפון-מרכז משולב. המטרה היא לפגוש פנים מול פנים את האנשים שמאחרי הכינויים, ליצור קשר בלתי אמצעי, ללמוד, לראות ולהכיר דברים נוספים או חדשים.

 

לא הרי תגובת אדם וירטואלי לאדם וירטואלי, כהרי אדם לאדם. מי שרוצה להתנגח על מנת להתנגח, יש מספיק פלטפורמות ברשת לספק את מבוקשיו. אמנם המנטליות הישראלית החמה והעצבנית משפיעה, אך בפורום חובבים/מקצוענים שאמור לגבש סביבו קהילה מאוחדת אין מקום לזה.

 

סיפר לי אחד ממנהלי הפורום, שבעבר ניהל פורום סטודנטים באוניברסיטה שלמד, שכשהתחיל לנהל את הפורום, הוציא הנחיה חד-משמעית שהמשתמשים צריכים להזדהות בשמם המלא. בתחילה ההנחיה עוררה גלי התנגדות, כי סה"כ האנונימיות מאפשרת לך ומרשה לך לעשות ככל העולה על רוחך, לו ענית לסטודנט על שאלתו ולא דייקת בה, לא יקרה כלום אם אין לו מושג מי ענה לו. אך אם הוא יודע? אם הוא מכיר אותך? אם מכירים אותך? ברור כשמש שתגיה את תגובתך ותבדוק אותה קודם שתשלח אותה.

 

ולכן, אני חושב שתגובות עוקצניות, אישיות, מעליבות ועוד תגובות שונות על בסיס אישי, ייעלמו כשיש לך קשר בלתי אמצעי עם אותו אדם. לראיה, תגובותיהם של החברים המוכרים והמכירים - זה לזה.

 

מותר לכל אחד, וחובה אפילו, לומר את מה שהוא חושב על הבקשה/ההמלצה ובלבד שתהיה זו תגובה מקצועית ולקונית, מבלי לערב רגשות ועניינים אישיים.

 

למשל, אמיר MR.sUB מגיב על ההמלצה לטוויטרים של קלארוס כי:

הנקודת חיתוך בקלארוס היא לא משהו כמו 5-6 KHZ?! ....

הוא לא יעבוד בחיים טוב על הקרוס של ההיבריד שחותך באיזה 2ומשהוKHZ ומצד שני המיד של הייבריד לא מנגן מספיק גבוה בשביל לעבוד עם הקרוס של הקלארוס...

זוהי תגובה לגיטימית, מקצועית ונכונה. אני מכבד את התגובה ומכבד את אמיר.

לגופה של תגובה זו יש לומר כי אמנם ההמלצה הייתה לשלב את הטוויטרים כולל הקרוסים שלהם, שחותכים אותם בנק' המתאימה להם, אך עדיין המידבאס של ההייבריד לא יעלה כ"כ גבוה. לו היה מדובר בשילוב אלמנט מידריינג', או ברכישת סט קומפלט, הייתה זו מנגינה אחרת [תרתי משמע..]..

 

ולגופם של דברים:

 

פותח הת'רד שואל [נראה ששכחו כבר..]:

היי,

יש לי סט HYBRID OVATION והטוויטרים מאוד מפורטים אך לא חדים מספיק לטעמי (אני מקווה שאני מגדיר את זה נכון), האם יש משהו לעשות בקרוס על מנת לשנות זאת? או לחילופין אני מחליט להחליף אותם לטויטרים אחרים, מה מומלץ לטויטר קצת יותר חד שיכול להשתלב בקרוס (גם גודל הטויטר קצת חשוב כיון שהוא שקוע) וכמובן באותה רמה.

דרך אגב הטויטר מקבל הגברה בנפרד מהמידים אך עדיין עובר דרך הקרוס.

היה לפני זה את הפולס ואהבתי את הטויטר קצת יותר הם יותר חדים או שאני טועה.

 

תודה מראש.

ובכן, אצלי מותקנים MT22, אני יותר ממרוצה מהם. אני חושב שבהנתן הגברה וכוון נכון מדובר בטוויטרים לא פחות ממעולים.

אבל! וזה האבל, MT22 לא מתאימים לכל אחד, ולא כל אחד אוהב אותם.

 

למשל, גורל [עתיד], תיאר בפניי לאחר ששמע אצלי ומאד נהנה ואהב, שיש משהו "מת" ו"מסורס" במורל, משהו פחות חי..

אני יכול לקבל את הדיעה הזו בהחלט, אך לומר שדווקא את ה"מת" הזה, אני אוהב. דווקא את חוסר הדומיננטיות הזו - כפי שמוגדרת ע"י לא-חובבי מורל, את ה"עיגול פינות" של מורל. דווקא את זה אני אוהב.

 

ואם לפותח הת'רד משהו לא מסתדר באוזן עם הMT22, צריך קודם לבדוק את ההגברה והכוון. כוון של חיתוכים וכוון של אקססים. מדוע למשל אתה מגביר דרך הקרוס? אני יכול לומר לך שבחיתוך של 3.2KHZ אתה תתאהב בהם מחדש. מנסיון.

 

נסה לשנות זוויות. איך הם מכוונים כרגע?

 

אתה אומר:

ויש לי קיקר MX350 שנותן ~70 לטויטרים ולמורל טמפו 6X9.

הקיקר הזה הוא 60WX4. כלומר, ההגברה שהטוויטרים מקבלים בסוף, אחרי האיבודים בקרוס המקורי, היא גם לא משהו..

 

לאחר שמיצית את האפשרויות, ועדיין הגעת למסקנה שזה לא זה, יש לך בשוק מגוון טוויטרים בעלי אופי שונה. אם זה הרץ, או פוקאל, או הקלארוס המדובר.

 

אישית, אני יכול לומר לך שהקלארוס הוא סט מעולה, והבחירה בו מצוינת. תוסיף את המחיר הנוח שניתן לרכוש אותו, והרי לך רכישה נבונה. אך שוב, ייתכן כי כמו איתמר אתה תעדיף את המורל על פניו.. מאידך, במידה והמורל "לא מסתדר לך" באוזן כפי שאתה מציג את הדברים, אני בהחלט ממליץ לך על סט מושלם של קלארוס.

פורסם

הי, קודם כל תודה רבה, תגובה מאוד עניינית.

כמה דברים, המגבר ה KICKER שלי טיפה יותר חזק (תעודת לידה, מוציא לידי דיוק 67.7 לערוץ) אבל זה לא רלוונטי.

 

אני פחות מבין מחלקכם בתחום הזה ולכן מה שכתבת לא אומר לי הרבה "ואם לפותח הת'רד משהו לא מסתדר באוזן עם הMT22, צריך קודם לבדוק את ההגברה והכוון. כוון של חיתוכים וכוון של אקססים. מדוע למשל אתה מגביר דרך הקרוס? אני יכול לומר לך שבחיתוך של 3.2KHZ אתה תתאהב בהם מחדש. מנסיון."

 

אני יותר ממוכן לנסות הכל לפני שאני מחליף כמו שינוי זויות ומה שהצעת, אך יש דברים שאני יכול לעשות ויש שלא כתוצאה מחוסר ידע מקצועי, אשמח לקבל עזרה, החלפת הטויטרים היא הצעד האחרון אחרי שמיציתי הכל עם הקיים, בכל אפשרות של ההחלפה (אם תהיה) תכננתי לקחת טויטרים עם הקרוסים שלהם, בין אם זה HERTZ או קלארוס.

 

שורה תחתונה אשמח לקבל עזרה מאלו המבינים יותר, הרי זאת מטרת הפורום בסופו של דבר.

תודה.

 

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2


×
×
  • תוכן חדש...