Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה הקשר ? קרוס זה פונקציה של חיתוך נטו !,

 

לדוגמא מידבאסים של קלארוס,

עם קרוסים וטוויטרים MT22

ישמעו הרבה יותר טוב מהייבריד אוביישן קומפלט

באחריות !

 

הגברה אקטיבית או פסיבית היא לא שם המשחק, אתה בוחר את האלמנטים לפי האופי סאונד וההתאמה בינהם, ואחרי זה אתה צריך למצוא קרוס שחותך בנקודות חיתוך שאתה מעוניין בהם וזהו

פורסם
רק חבל שמשנת 2005 אין לXETEC יבואן בארץ (מאז ימי SOUNDFX) ובנוסף, גם אם היה יבואן זה לא היה משנה כלום כי החברה פשטה רגל כבר לפני למעלה משנתיים (ב1/10/06).

 

זה באמת המלצה רלוונטית..:roll:

 

תודה רבה שאתה מלמד אותי, גאון רציני אתה.

בגלל זה זה אמרת שינסה למצוא, אתה מבין מה זה אומר? שהוא יחפש כנראה יד שנייה...

כי אם היו חדשים מונחים במדף בחנות הוא לא היה צריך לנסות למצוא. פשוט היה.

 

ולפותח הת'רד. אם אתה מעוניין תנסה לחפש באיביי הגרמני כמו שמישהו פה הציע.

טוויטרים פשוט מעולים. בקשר לקרוסים , לי יש אותם סתם מונחים בבית כי אני כרגע עובד איתם אקטיבית.

 

נמאס כבר מהניסיון לנגח פה ולכתוב דברים בצורה כזאת של התנשאות ודיבור פשוט מעליך, "הא, תראה אני יודע יותר טוב, אתה טיפש וממליץ על דברים שאפילו אי אפשר למצוא".

אם אני כותב, אני יודע מה אני אומר. תודה רבה על הדאגה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אמיר מה הסיפור?

 

צריך לבחור את המילים בפינצטה לפני שמגיבים להודעה שלך?

 

למה אתה חושב שכל דבר זה התנשאות?, ממה יש להעלב כל הזמן?

 

החברה פשטה רגל לפני למעלה משנתיים.

אין יבואן בארץ כבר לפחות 4 שנים.

 

גם אם הוא ימצא טוויטרים כאלו ביד שניה הם כנראה כבר עברו איזה 2 או 3 רכבים והם לא יהיו במצב מי יודע מה.

 

ולהזמין כאלו מחו"ל ולשלם עליהם 150 אירו+- לפני משלוח ומיסים זה פשוט לא רלוונטי.

 

יש מספיק חלופות פה בארץ במחירים הגיונים אז מה הבעיה?.

זה שכתבתי שזה לא רלוונטי לא אומר שאתה טיפש, ולא אומר שאני מתנשא עלייך -אלא רק ציינתי עובדה.

under construction..

פורסם
יש לי ברכב רכיבים מ10 חברות שונות אבל זאת הגברה אקטיבית!!!

 

אבל הפיוניר הזה מה זה הורס את הסלט:lol:

** אגב למה אתם ממליצים ומקובעים רק מוצר מסויים אחד יש עוד חברות שאפשר להמליץ לשמוע למשל HERTZ או אותם הטוויטרים שאמיר דיבר אליהם על גבי הפורום ניראה שאתה יותר רוצה ממנו שהוא יתקין קלרוס:lol:

פורסם

התקנתי קלארוס לפני שבוע ברכב ואני יכול להגיד שהסט הזה הוא באמת אחד הטובים למחירו.

לגבי ההשוואה מול ההייבריד, נראה לי שאיתמר יכול להשוות בין השניים בצורה הטובה ביותר.

לגבי החלפת הטוויטר בלבד: אני הייתי משדרג ל- L1-P שיכול לרדת מאוד נמוך, אם אין ברצוני לשדרג את כל הסט, אבל הכל כמובן שאלה של תקציב

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ה"זאת באמת המלצה רלוונטית" היא כן בנימה מתנשאת.

לא צריך לבחור עם פינצטה, צריך לדבר כמו שצריך. ולכתוב בנימה של זלזול ולהוסיף את הסמיילי הזה גם ליד, מביע זלזול.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

כן ,פיונר הזה הוא הדבר הנחות ביותר אצלי. אבל יש לו USB...

 

וכן למה לא HERTZ או PIONEER?

 

 

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

טוויטרים זה הדבר האחרון שהייתי קונה יד שנייה. יש המון חדשים וטובים בכל התקציבים אז אין צורך בטויטר לפני 3 שנים

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

פיוניר? טוויטרים?:|

שומכר,ואיך זה קשור לשיחה שלנו פה? לפעמיים יש דברים שאין אותם חדשים וקנית יד שנייה בא בחשבון גם במחיר וגם במוצר.

פורסם
ה"זאת באמת המלצה רלוונטית" היא כן בנימה מתנשאת.

לא צריך לבחור עם פינצטה, צריך לדבר כמו שצריך. ולכתוב בנימה של זלזול ולהוסיף את הסמיילי הזה גם ליד, מביע זלזול.

אמיר

 

את אותה תגובה בדיוק הייתי כותב גם אם היית ממליץ על קנית טוויטרים של מורל מילניום.

אני לא כותב את זה כדי לזלזל בך, והסברתי זאת מקודם.

 

הסיבה היא שהיא פשוט לא רלוונטית כי יש חלופות מספיק טובות ואף טובות יותר מאשר הTN26 של XETEC מה לעשות, זאת עובדה.

 

 

אבל הפיוניר הזה מה זה הורס את הסלט:lol:

** אגב למה אתם ממליצים ומקובעים רק מוצר מסויים אחד יש עוד חברות שאפשר להמליץ לשמוע למשל HERTZ או אותם הטוויטרים שאמיר דיבר אליהם על גבי הפורום ניראה שאתה יותר רוצה ממנו שהוא יתקין קלרוס:lol:

 

מכיוון שלא ראיתי עוד תגובות אחרי שלהן אתה מתייחס אז אני מבין שאתה מפנה זאת אליי.

 

מלבד העובדה שכבר כתבתי שההמלצה על הטוויטרים של הקלארוס גם היא לא רלוונטית,בגלל העובדה שהקלארוס לא נמכרים בחלקים אלא כסט בלבד.

 

והדבר שהכי מקומם זה העובדה שאתה אדי, בתור ספונסר בפורום שמשלם כסף עבור פרסום פה -נותן חוות דעת וקוטל נמרצות מוצר שאין לך בכלל נסיון איתו ואפילו לא של שמיעה קצרה של 5 דקות- זה פשוט לא מתקבל על הדעת.

אתה הרי לא היית רוצה שספונסרים אחרים בפורום ושאר משתמשים חדשים וותיקים כאחד היו חו"ד שלילית לגבי המוצרים שאתה מוכר וקוטלים אותם וזאת ללא כל נסיון .

 

כמו שנאמר :"מה ששנוא עלייך על תעשה לחבריך".

 

קח את זה כחומר למחשבה.

כבר כתבתי לכל הספקנים ששוללים מבלי שהם בכלל שמעו את המוצרים של HAT שהם מוזמנים למפגש צפון-מרכז בכדי להיווכח כמה הם טועים.

 

ועוד תיקון אחד.

כתבת לפני כן:

שפיקולו לקחו מקום 3 עם 2 חלקים והלגטיה לקחו 1 עם 3 חלקים אממ מעניין איזה מקום היו לוקחים הפיקולו עם ה3 חלקים אממ באמת מעניין..

אתה מבין שהייבריד אודיו קיימת אולי עשירית מהזמן שמורל עובדת בתחום הזה?, ועדיין לאור העובדה הזאת היא עדיין מגיעה לכאלה השגים?

עצרת לשניה לחשוב על הנושא הזה, או שזילזלת מראש בגלל שיש לך סלידה מסויימת ממוצרים שאתה בכלל לא מכיר..:shock:

under construction..

פורסם

 

בארה"ב מדובר באחד הסטים המומלצים. ניתן להיכנס כמעט לכל שרשור שיש בו המלצות או דיונים על סטי קומפוננט ולראות אותו מככב שם.

 

חבל שבארץ אנחנו מקבלים רק את הזבל'ה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נא לא לגרור את השרשור הזה לפסים אישיים, תודה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היי,

קחו בחשבון שיש לי אופציה לקלארוס (טויטר+קורס) ביד שנייה, אז זאת לא הסוגייה (אשמע במפגש ואחליט), שאלה לגבי MT23, האם הם יותר חדים? האם הם ייתנו לי מה שאני מחפש? הטויטרים מורכבים אצלי אחד מול השני ולא מולי (שקועים איפה שיש ידיות בדר"כ לכיוון מראה)? (גם אופציה ליד שנייה).

האם אוכל להוסיף את ה MT23 בתוספת לMT22? האם זה הגיוני או מיותר לחלוטין? אם כן איך לעשות זאת, גם לחבר אותם לקרוס?

 

דרך אגב אחרי שהגברתי את הטויטרים דרך הקרוס ל 4DB במקום 0 יש שיפור משמעותי בסאונד.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2


×
×
  • תוכן חדש...