Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אצל עופר בכלל לא מדובר במערכת 2WAY אלא 3WAY לא מבין מזה קשור, זה לפי מה שהבנתי קשור למיקום של המידים.

המידבאס של ההיבריד לא ינגן עד 5.5KHZ לכן אין אפשרות להשתמש בו ולהתחבר לקרוס של הקלארוס ומצד שני הטוויטרים של הקלארוס לא ירדו ל2KHZ לנקודת החיתוך של המידבאס בקרוס של ההיבריד.

אני ממש לא מבין מה הויכוח פה, ומה קשור שחשבו שטוויטרים עובדים והם לא, והסורס פוינט. הכל בררה ולא קשור.

אליקו, אתה היבואן. לך יש את הפרטים הטכניים של הטוויטר?

 

אמיר

 

מה זה קשור?

 

תקרא את מה שרשמתי שוב... לאט... ל-א-ט... ל--א--ט

 

אבל אני אחסוך לך את הקריאה ואת נסיון ההבנה - רשמתי שעופר כיבה את הטוויטרים - הלו, רק שני חלקים עבדו, בלי טוויטרים - והסט עדיין היה נשמע גבוה.

 

מה זה אומר? שאם מידים שנמצאים בקיקים נשמעים מעל הדשבורד על אחת כמה וכמה אם היית משתמש בטוויטרים בלבד שנמצאים מעל הדשבורד כבר היית מקבל גובה תקין לחלוטין - אם המיד של הייבריד אודיו מסוגל לצייר במה כל כך גבוה מהקיקפאנלים - לטוויטר שלהם, זה מובן מאליו.

 

ההבדלים בין הקלארוס ללגטייה הם אמנם אכן גדולים אבל אני באתי לחדד כאן נקודה אחרת לגמרי.

 

לא נורא, נתמקד בקלארוס - עדיף שבאמת, תשמע אותו מוגבר היטב ואז תיתן חוות דעת נוספת, על בסיס שמיעה אחת של הסט הזה ולפי רכב שהוא היה מותקן בו ללא הגברה וללא כיוונים מושקעים היטב - עדיף שתמנע מלתת דיעה נחרצת כי אתה בעצם לא שמעת את הסט הזה כשהוא עובד נכון.

 

האם היית נותן דעה על פוקל K2P לא מוגבר? או על דוטק לא מוגבר?

 

אפילו על פולס לא מוגבר לא הייתי חורץ דעת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
Scott buwalda doesnt belive that a tweeter should be crossed below 4khz , any tweeter ... I doubt the clarus tweeters sound good at 2khz

 

זה באמת מסביר את העובדה למה הגרסה החדשה של הL1 (בL1V2) מותאם לעבודה בתדרים עוד יותר נמוכים(פחות מ2KHZ).

זה גם מסביר את העובדה שL1PRO מצטיין דווקא בתדרים הללו.

 

והנה ההפך האירוני, מורל תיכננה את הMT-22 וגם את הMT-23 לעבוד בנקודת חיתוך של 1800 HZ שדווקא בנקודה הזאת הם זוועה, והאידיאל שלהם הוא בכלל ב3200-3600HZ.

 

מאוד מעניין..

 

יש למישהו כאן עוד שטות לרשום או שאפשר לסכם את הדיון בעובדה שמישהו שלא שמע מוצר מסויים בתנאי מסויים- שלא יקבע פה דעות נחרצות בלי שום בסיס מאחוריהם?

under construction..

פורסם

יש למישהו כאן עוד שטות לרשום או שאפשר לסכם את הדיון בעובדה שמישהו שלא שמע מוצר מסויים בתנאי מסויים- שלא יקבע פה דעות נחרצות בלי שום בסיס מאחוריהם?

 

עם כל הכבוד לכל הטויטרים שצויינו פה לאף אחד מהם אין את היכולת לעבוד כראוי ב2 קילו הרץ . אין טויטר בלי תא אקוסטי שהוא לא וויד ריינג' שיעבוד בתדר הזה כראוי

 

פה מדובר על הסקן ספיק מורל סופרימו ודומיהם

פורסם

מתן.

 

למרות שדווקא הL1PRO כן בעל REAR CHMBER אבל אני אענה לך על מה שכתבת.

 

אי קשר בין REAR CHAMBER, או WIDE RANGE ליכולת או למעשה האי-יכולת של אלמנט כזה או אחר לנגן תחום מסויים של תדרים.

 

אבל זה ממש אבל ממש לא קשור לתחום ההענות של טוויטרים.

 

אתה כנראה פשוט לא יודע למה עושים את אותם REAR CHAMBER שאתה רגיל לראות בטוויטרים ביתיים.

הסיבה היא ממש לא הנושא של ירידה לתדרים נמוכים או לתחום הענות רחב(ולזה לא הכוונה בWIDE RANGE).

 

בוא נפריד,

WIDE-RANGE TWEETER זה בכל הנושא של תחום רחב של תדרים שהוא לאו דווקא אומר ירידה לתדרים נמוכים אלא להיפך, יכולת עבודה בתדרים גבוהים יותר-למעט הסופרימו של מורל לרוב הWIDE-RANGE מופיע כתצורת מיד-טוויטרים למינהם שלמעשה מדובר על מיד שפשוט יודע לנגן אל מעבר ל10KHZ.

 

בסופרימו, הרעיון הוא שהטוויטר יודע לעלות אל איזור ה30KHZ.

למעשה הוא בין הטוויטרים שיודעים להגיע אוקטבה אחת למעלה.

 

בפעם הקודמת אתה חשבת שWIDE-RANGE זה בעצם העובדה שיש לו תגובה טובה יותר בOFF-AXIS.

 

אגב, מורל ממליצים לחתוך את הסופרימו ב2200HZ בתלילות של 6/DB סלופ.

 

זה קישור לבדיקה שערכו לטוויטר הזה, תוכל להבין טוב יותר על מה מדובר:

http://www.morelhifi.com/media/pdf/reviews/mobile/Supremo/car%20audio%201002.pdf

 

 

ולנושא השני,

 

הREAR CHAMBER של הטוויטרים הוא אינו תיבת תהודה, או כל דבר אחר שתרצה לקרוא לו.

הרעיון מאחורי אותו תא, זה פשוט מאוד מניעת RESONANCE ויציאות הממברנה.

לרוב אותם תאים(CHAMBERS) הם ממולאים בFERROFLUID שנועד להשקיט את התא האחורי וכמובן גם לעזור בקירור המגנט.

זה עיקר המטרה של אותם REAR CHAMBERS.

 

 

בנוסף, רוב הטוויטרים לרכב שמגיעים ממקומות איכותיים מגיעים עם כמה סוגי בתים(מורל בינהם), אותם בתים אמורים לשמש בעצם כREAR CHAMBER ולכן היצרן ממליץ להתקין אותם כך.

זה קיים במורל,DLS,DYNAUDIO ואפילו ברוקפורד.

אבל אין לזה חשיבות לגבי היכולת שלהם להתמודד עם תדרים נמוכים יותר כמו איזור ה2KHZ.

 

למעשה, טוויטר בהגדרה שלו, זה אלמנט שיודע לנגן מ2KHZ ועד 20KHZ (בהתייחס לגבולות העליוניים של האוזן האנושית)

under construction..

פורסם

תוספת קטנה לגבי סופרימו -

 

מורל ממליצים על שתי נקודות חיתוך -

 

2.2K בסלופ 6 דציבל בצורה זו הוא יעמוד בספיגת הספק של עד 200 וואט RMS

 

1.6K בסלופ של 12 דציבל בצורה זו הוא יעמוד בספיגת הספק של עד 120 וואט RMS

 

בעיניי טירוף לתת לטוויטר הזה מעבר ל60 RMS של ערוץ הגברה אבל יש הרבה שיעידו אחרת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ונסיים בזה שיהיה נחמד לראות דף נתונים כדי לראות שאני באמת כ"כ טועה.

 

עריכה:

עזבו, אני שלחתי כבר מייל אני אודיע לכם כשתהיה תשובה.

 

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

והתשובה מיהרה להגיע.

Hello Amir:

The frequency range is 3,500 – 20,000 Hz. I hope this helps! Have a great day!

Best Regards,

cid:image001.jpg@01C96F1E.FE570E70

Scott E. Buwalda

Founder - Hybrid Audio Technologies

משמע ב2KHZ טוב הוא לא יעבוד. ויאבד מהאופי שלו. הטווח תדרים של הטוויטר שלי הוא מ2.6K עד 26KHZH

כשאני חותך אותו ב2KHZ בסלופ 12 אני כבר שומע שהוא מתחיל לאבד את החדות וה"חשמליות" שלו. אני לא מאמין שC1 ישמע כמו שצריך 1500HZ ויותר מתחת לתדר הענות התחתון שלו.

אחרי כל הברברת קיבלתם תשובה לפחות.

בכל מקרה לזכותם המוחלטת של HAT, יש לציין שהתשובה הגיעה מהר מאוד ונכתבה בצורה מאוד אדיבה.

כזה שרות הייתי רוצה לקבל מכל חברה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST


×
×
  • תוכן חדש...