Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

מדובר בקליאו בי 2002 "צורה חדשה".

הותקן ברכב רדיודיסק של קנווד 5141 או משהו כזה, יש לו usb

הותקנו בנוסף שני רמקולים מאחורה של קנווד 400 וואט (או 450) 6 על 9.

מקדימה הותקנו רמקולים 6.5 אינץ. ושני טוויטרים במקומות הייעודיים.

אין מגבר או סאב.

ברכב הקודם (וולקן) היתה "מערכת" גרועה יותר אבל היו תדרים נמוכים ובאסים בעוצמה סבירה.

כרגע עם כל הרמקולים החדשים והרדיודיסק החדש אין בכלל תדרים נמוכים.

פשוט כלום, ואם אני מתחיל להגביר את הווליום, דיסטורשן נכנס מהר מאוד ואין שום באסים.

כשהעברתי לרמקולים האחוריים בלבד, אין עוצמה ואין כלל באסים. ושוב - דיסטורשן מטורף.

אותו דבר עם הקדמיים.

כמובן שלאודנס מופעל, באסים מכוונים גבוה (וגם עם נמוך יותר ניסיתי).

ברור לי שלא מדובר בכיוון צליל, יש פה בעיה אחרת.

שקלתי כמה אפשרויות: וגם שללתי...

1. כבלים דקים מידי, אבל שללתי מ2 סיבות: קודם כל הם פשוט...אאא... לא דקים מידי. ושנית גם הקדמיים לא מוציאים באסים כלל.

2. משהו מהרכיבים אולי נועד לעבוד עם סאב, ולכן אינו מוציא תדרים נמוכים? אולי רמקולים? אולי הרדיו?

3. איכות השירים עצמם ביו אס בי: נשלל כי שמעתי את אותם קבצי אמ פי 3 בכל מקום אחר ויש באסים, בנוסף אני משתמש בקבצים עם 190 קילו לפחות. לא יכול להיות שבהם אין תדרים נמוכים כלל.

4. אקוסטיקה של הרכב? לא קונה את התירוץ הזה, זאת לא הבעיה (מישהו זרק לי את זה, תנחשו מי).

 

רעיונות אחרים לבעיה?

 

תודה.

ארז.

פורסם
נסה להחליף פאזה באחוריים, אחד מהם להחליף בין הכבל פלוס למינוס.

 

תעדכן.

 

 

גם את זה עשיתי, אין תדרים נמוכים, בכלל.

פורסם

תבדוק גם אפשרויות כיוונון ברדיו דיסק - כגון - חיתוכים, SUB WOOFER ON\OFF.

 

עיוותים ברמקולים נורמאליים לא אמורים להגיע מוקדם מדיי, במיוחד בהגברה מה רדיו דיסק. אתה אמור לקבל באסים גם בווליום יותר נמוך.

 

כבה את ה לאודנס כמו שצביקה אמר לך - LOUDNESS מזרז דיסטורשן. כמו כן, תוריד את הבאס והטרבל לאמצע (נייטרלי), תדווח מה שומעים. אתה אמרו לשמוע בס גם במצב כזה.

אין שום צלילים נמוכים מהרמקולים האחוריים? אם יש באס בכל הדבר הזה, זה אמור לבוא מה 6X9 - אני מאמין שהם יכולים לספק באס סביר.

 

איך חוברו הטווטרים, אגב? - מאיפה הם ניזונים?

 

תבדוק עם מוזיקה שחורה או משהו כזה, או טראנסים, שלא יהיו ספקות. משהו עם באסים עמוקים. גם MP3 תופס בוודאי - כלומר פורמט זה לא יכול לגרום להעלמת הבאסים בצורה גורפת.

 

 

אקוסטיקה בוודאי לא קשורה במקרה הזה. אין אקוסטיקה שמסננת תדרים (חיתוך מתחת ל HZ100 למשל).

 

 

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

נסה לשים דיסק רגיל לא MP3,

ואולי יש אופציית אקולייזר?

 

עוד דבר,תן את הדגם של הרדיו דיסק,לא מצאתי את הדגם שנתת.

 

*עריכה*

 

טוב מצאתי קצת פרטים,בדוק שאופציית הHPF כבויה.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

פרט ל הפעלה/כיבוי של סאב שכתבו פה, הכל ניסיתי.

דיסק מקורי, hpf כבוי כמובן אבל בלי קשר ניסיתי לשחק גם עם זה, אחוריים וקדמיים כבוי.

ניסיתי עם לאוודנס כבוי ודלוק. ניסיתי כל מה שקשור לכוונוני צליל.

האם יש אופציה להפעלה/כיבוי יציאת סאב כמו שכתבו פה בדגם הנ"ל?

 

תודה.

פורסם
א. זה תצטרך אתה לבדוק ולנסות,אין לך חוברת?

ב. רכשת חדש? או יד 2 ?

 

חדש, רשום בספר משהו כזה אבל עבדתי לפי ההוראות ולא מצאתי את הפונקציה, אולי זה לא לדגם הזה.

פורסם

יש לקנווד פונקציה, שאתה בוחר את המידה של הרמקולים שלך. ולפי זה הוא חותך תדרים (קרוס.)

תבטל את הפונקציה הזו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הכותרת שלך היא "בעיית באסים קשה מנשוא, הם אינם"

 

אבל אם אין לך באסים - אז איך יש לך בעיה איתם :?::-P

 

מצטער... הייתי חייב :?

 

תנסה עוד משהו - תנתק את הHU מהצמה שלו מאחורה וגם מהכבל אנטנה - תן לו לנוח איזה 15 דקות טובות בלי חשמל שיתאפס לגמרי (כן, מצטער על התחנות רדיו).

 

תחבר אותו בחזרה, אני מקווה שהוא מתאפס כשעושים את זה ותגיד לנו אם פתאום הבעיה נפתרה - זו השיטה הכי קלה בדרך כלל לשלול בעיית הגדרות (במידה והן לא נשמרות באיזה EPROM שלא נמחק כשאין חשמל במכשיר).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש התקדמות,

קודם כל תודה לכם.

מצאתי פונקציה של סאב, היה מכוון על... אאא.... אין סאב.

מצאתי את העניין של מידת הרמקולים, כיביתי.

מסתבר שאחרי שאתה משנה כל אחת מההגדרות האלה, האקולייזר חוזר לפלאט. וזה שיגע אותי.

בעקרון יש באסים כרגע ואפילו עוצמה חזקה יותר, אבל כבר באמת מדובר על הגברה חלשה מהרדיו דיסק.

והשם ישמור, אני שוקל לקנות מגבר.

 

אז תודה לכולכם, כמעט התייאשתי ומכרתי את הרכב :-).

×
×
  • תוכן חדש...