Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צעיר עוד מעט בן 18 ואני הולך לקנות מיצובישי גאלנט -

שנת 98

נפח מנוע 1600

גיר רגיל (הילוכים)

הרכב יד שנייה ובעלי הרכב התחייב לבדיקה במוסך (אם הרכב נכשל בבדיקה, בעל הרכב ישלם על הבדיקה), מה שאומר שהרכב כנראה במצב טוב.

 

רציתי לדעת בבקשה כמה קילומטרים לליטר הרכב יכול לסוע בניסעות מחוץ לעיר ובתוך העיר

וגם כשאומרים אחזקה וטיפולים במה בדיוק מדובר ברכב הזה ומה המחירים?

 

בבקשה זה הרכב הראשון שלי ואני רוצה המלצות ומידע.

 

תודה רבה

פורסם

אני לא יודע מה זה הדגם אזה שאתה מדבר, כי בשנת 98 היו חלק אם הצורה הישנה וחלק עם הצורה החדשה.

לנו יש גאלנט 99 מנוע 2 ליטר. אוטו מאוד מאוד ממולץ.

ללא תקלות, כבר 8 שנים שהאוטו אצלנו, וצוץ מטיפולים כמו: שמנים פילטרים טיימינג וברקסים, האוטו הזה לעולם לא ניכנס אצלנו למוסך.

הנחנו כל לך מרוצים מהרכב שלפני שנה חברה שלי גם קנתה, גאלאט, אותו אוטו בדיוק שנת 99.

וגם הוא מאוד מוצלח.

בקיצור אין תמורה טובה יותר למחיר הזה לדעתי.

ושלא יפחידו אותך לגבי הדלק, היא שוטה הרבה פחות מהגולף 2 ליטר.

חברה שלי שנוסעת בעדינות מגיעה גם ל 1ל-12.

כל זה לגבי הדגם שאני מדבר עלוי, שנת 99 הצורה החדשה עם מנוע 2 ליטר.

 

בתודה

פלג_

×
×
  • תוכן חדש...