Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Race Of Champions וערב הגאלה של ה-FIA.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלא תגידו "לא ידעתי, אכלו לי, שתו לי".

 

האירוע מתקיים מחר (ראשון) וישודר, בשידור חי, ביורוספורט, החל מ-16:45.

 

ערב הגאלה המסורתי של ה-FIA, שנערך במועדון הספורט של מונקו, ישודר אף הוא מאוחר יותר, ב-00:30. מדובר בשידור ערוך- האירוע עצמו התקיים כבר אתמול.

 

 

שבוע טוב

וצפייה מהנה,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

כצפוי, היה קשה לזוז מהכורסה בעת ה-ROC, למעט גיחות למקרר להוצאת עוד בירה צוננת...

 

לא מעט רגעים דרמטיים נרשמו במקצים השונים - וראויה לציון נהיגתו של קולת'ארד, שהגיע למקום השני והמכובד לאחר לואב(אפילו במקצה הגמר התוצאה ביניהם היתה 2:1) - ונלחם כמו אריה.

 

איכזב משהו מייקל שומאכר שציפיתי ממנו לגדולות, אלא שאפילו בראיון הסיכום שלו הציג גישה אדישה משהו. מעניין לראות אם הוא ישתתף באירוע של 2009...

 

הראיונות הקצרים שנתנו הנהגים(לאחר הפסדם במקצה ונשירתם מהתחרות) היו כנים וענייניים. בכלל, עושה רושם שרוח טובה שורה על האירוע - והדבר גם מתבטא בהתנהגותם של הנהגים עצמם.

 

מאידך, חבל על מכוניות הספורט והסופרקארס שנעלמו מהאירוע. אני זוכר מקצים מדהימים עם פרארי(אם איני טועה 360), 911 ואסטון V8. איזה מראה מרהיב, איזה סאונד. במקומן, 500 אבארט החביבה למראה נתנה שואו משמים למדי. אם כבר קטנה חמה, מוטב שהיו משתמשים בקופר S או בקליאו קאפ.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כנראה שלואב הוא באמת תופעת טבע!

ובתפיסה האישית שלי - נצחון מתוק לנהג ראלי על שאר הנהגים מהתחומים האחרים.

מעניין יהיה לראות פעם תחרות משולשת נאמר בין נהגים מכל התחומים - שיתחרו בתחילה בסטייג ראלי (ראלי ספרינט נניח - על רכב ראלי זהה) אח"כ על רכב F1 זהה ואח"כ נניח על רכב מסלול כמו בנאסקאר למשל...

מי הנהגים הטובים בעולם?

F1?

ראלי?

אחר?

 

אלון.

פורסם

זה לא קבוע כבר שנהג הראלי לוקח את התחרות הזאת? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

היה מדהים לראות את זה.

את לואב שככל הנראה דוהר להיות הנהג הטוב ביותר בכל הזמנים, את D.C שנתן פייט, את המכוניות המדהימות כולל ה XBOW שהיבואן של KTM פירסם בגאון שהוא הולך להביא לארץ ואת מכוניות הבאגי המופלאות שנראות כמו רכבים על שלט.

איזה ארוע מדהים, פשוט יופי.

פורסם
זה לא קבוע כבר שנהג הראלי לוקח את התחרות הזאת? :roll:

לא כל כך. כיום כשהמסלול כבר לא במסלול (ההרבה יותר מעניין לדעתי) באיים הקנריים יש תנאים לא רעים לנהגי המסלול לנצח. בשנים האחרונות אני זוכר שניצח קובלאינן והיו איזה שנתיים שמתיאס אקסטרום ניצח. הוא אמנם לא פראייר על מכונית ראלי אבל זו לא הפרנסה שלו.

פורסם

היה תענוג .

 

היה מדהים לראות את שומאכר ופטל לוקחים את האליפות לגרמניה .

 

היה מדהים לראות את הנהיגה המדוייקת של שומאכר ללא החלקות ופשוט דיוק נטו .

 

היה מצחיק לראות את קולטארד מצליח בכל נסיעה לרסק את הרכב שעליו הוא נוהג .

 

היה יותר מצחיק כשבאמצע הראיון לוקחים אותו הצידה כדי להחתים אותו על הרכב שריסק...

 

:lol:

 

 

קצת כאב לי על קולטארד כי רציתי שהוא ייקח את המירוץ האחרון ויהיה לו סיום קריירה ראוי .

 

ולואב פשוט מדהים .

 

 

ותודה מיוחדת לפותח השרשור , בגללו קמתי ב 6 בבוקר לעבודה כדי להספיק הכל מהר כדי להגיע מוקדם הביתה...

 

:wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לואב גם לא הצליח באלוף האלופים בצרפת ובאנגליה. (אף אחד וביחוד לא אני פרשתי אם לואב נהג טוב או לא)

דני

רגע, אז עכשיו ללואב יש כבר גושפנקה של נהג טוב?:lol:

×
×
  • תוכן חדש...