Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3634450,00.html

 

מה אתם אומרים - יישאר אותו דבר \ יירד \ יעלה?

אני אומר שיישאר פחות או יותר אותו דבר.

 

ואגב, תגובה 6 נכונה, הרגע בדקתי.

סיויק LS ידנית עלתה 127, היום 134.

LS אוטומטית עלתה 130, היום 137

ES עלתה 147, היום 154

 

ככה בשושו

פורסם

אתה מדבר על הונדה , אך כדאי שתיקח את כל החברות בשוק.

סובארו מורידה מחירים על ימין ועל שמאל , כנל מאזדה. הונדה איכזבה והתעקשה לא להוריד ואף להעלות במחירים. בגלל זה הרבה מלקחותיה עזבו אותה עקב כך ועברו למאזדה\סובארו.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם
מה אתם אומרים - יישאר אותו דבר \ יירד \ יעלה?

 

מאז חורבן בית המקדש... וגו'.

יש כל כך הרבה פרמטרים מקומיים ועולמיים שבילתי אפשרי בכלל לצפות משהוא.

הכלכלה האמריקאית/עולמית/ישראלית תתאושש?

אם כן, מתי?

ששלושת היצרנים האמריקאים יסגרו את הבאסטה או ישתקמו?

 

גם אם כל הנתונים יהיו מושלמים, פתאום (חו"ח) תיפתח פה אינתיפאדה שלישית וכל הכלכלה הישראלית הולכת לישון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רק מחשבה

אף אחד לא מתכוון לקבוע ( וגם זה לא תלוי בנו \: )

 

אתה מדבר על הונדה , אך כדאי שתיקח את כל החברות בשוק.

 

ציינתי רק את הונדה, לא בדקתי לגבי מאזדה או חברות אחרות.

×
×
  • תוכן חדש...