Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה ההתלבטות היא האם להשאר עם 5.25 או לשמוע איזה אופציות מעבר מעניינות ל6.5.

העדיפות שלי להשאר מקורי ואולי להוסיף איטום.

פה רציתי לשמוע את הדעה שלכם האם כדאי לעבור ל6.5 (זה מצריך בניה של פודים).

מה העלויות של בניה כזאת והאם עדיף כבר במחיר הזה לאטום ולהשאר עם 5.25

כרגע יש לי זוג אלפיין 5.25 שמחוברים לרדיו דיסק ולא להאמין כמה הם איכותיים.

בבית יושב לי מגבר 4 ערוצים חמוד של פיוניר.

הרדיו דיסק שמורכב ברכב פיונייר סדרה 1

אני מעוניין לקבל כמה שיותר איכות (עד כמה שאפשר).

בקרוב אני יקנה גם סאב וקומפוננט השאלה אם לקנות 5.25 או 6.5 שיכלול בניה בדלתות אני לא סגור על זה.

 

 

הנה 2 תמונות שמצאתי ברשת של בניות.

והוספתי גם תמונה של איך זה בא במקור.

תודה על העזרה מראש.

P6160054.jpg

ps12.jpg

338a_1.jpg

פורסם

כמו שיגידו לך הרבה פה אף אחד לא יכול להגיד לך איזה רמקול לקנות כי כול אחד אוהב צליל אחר.

נגיד אצלי ב-205 יש לי קומפוננט של C.D ואני ממש מרוצה מהם

תעשה סבב חנויות תקשיב לרמקולים ותחליט לבד

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם
כמו שיגידו לך הרבה פה אף אחד לא יכול להגיד לך איזה רמקול לקנות כי כול אחד אוהב צליל אחר.

נגיד אצלי ב-205 יש לי קומפוננט של C.D ואני ממש מרוצה מהם

תעשה סבב חנויות תקשיב לרמקולים ותחליט לבד

 

אני לא מעוניין שיגידו לי איזה רמקולים לקנות שמעתי דיי מספיק סטים.

השאלה היא האם לעבור ל 6.5 בכלל? ובכמה מזומנים זה כרוך?

פורסם

אני יודע ה-106 האוטו יחסית קטן לפי דעתי האישית 5.25 מספיק בניה של זוג פודים תעלה בסביבות 200-250 ש"ח, זה מה שציעו לי בזמנו

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

תראה לי מקום שעושה בניות ב200 שקל +\- ואני יעשה בניות גם על הגג :roll:.

ומזה C.D לעזלזל?

 

--

בוא נתחיל מזה שמה הוא התקציב שלך, כולל הסאב\קומפוננט וכו'.

אם הסט הקידמי שאתה הולך להרכיב הוא פשוט,אין שום צורך בבניה.

אטימה תמיד תתרום רבות,במיוחד בדלתות של ה106.

פורסם

הסט שהולך להיות מורכב הוא מורל פולס או טמפו..

לגביי הסאב אני לא סגור עדיין אבל גם משהו צנוע בסביבות ה 150-200 RMS

לגביי ההתקנה לפני שאני יתן תקציב השאלה שלי היא אם יש בכלל טעם לעבור ל 6.5?

פורסם

באופן כללי, רמקול 6.5 יהיה טוב יותר מרמקול 5.25. ובדרך כלל שווה וכדאי לשים 6.5 במקום ה5.25.

 

לפעמים ניתן באמצעות טבעות עץ ועבודה יחסית קטנה, להלביש במיפתח 5.25 רמקול של 6.5. אבל זה לא תמיד אפשרי וזה לא תמיד פשוט.

 

הייתי מציע שתיגש למתקין או שניים שייראו ספציפית וייתנו הצעת מחיר. זה משתנה מאד מרכב לרכב.

פורסם
אני יודע ה-106 האוטו יחסית קטן לפי דעתי האישית 5.25 מספיק בניה של זוג פודים תעלה בסביבות 200-250 ש"ח, זה מה שציעו לי בזמנו

 

תגיד לי, אתה רציני?? מי הציע לך בניית פודים ב250? אולי זוג טבעות עץ עולים כך, בלי שום עבודה. ומה קשור אוטו קטן? יש תדרים שה5.25 לא יוכל לשחזר היטב כמו 6.5, בלי קשר להיכן הוא נמצא. מדובר ביכולת הפיזית של הדרייבר. בדרך כלל אני מדבר.

 

ולא ניתן לזרוק כאן מחירים, מבלי לראות את הרכב, ואת האפשרויות להתקנת 6.5 שם. ניחא אם יבוא בעל 106 שעשה כך ויגיד שזה עלה לו ככה וככה.

 

פנה למתקין שייראה וייתן מחיר.

×
×
  • תוכן חדש...