Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

באוטו של חבר, מערכת נעילה מרכזית לא מזהה את אחד השלטים. אני יודע שבדרך כלל אפשר לגרום למערכת לזהות שלט ע"י כל מיני פעולות כגון סיבוב סביץ' למצב דלוק ומספר לחיצות על השלט הלא מזוהה עד לנעילה וכו'.

השאלה היא מה בדיוק הרצף במקרה הזה אם כמובן זה אפשרי בכלל.

אני לא יודע את הדגם או השם של מערכת נעילה המרכזית, לכן מצרף תמונות של השלט. מצטער מראש על איכות התמונות, אבל מי שמכיר אמור לזהות ללא בעיה.

 

נ.ב. שני השלטים מקוריים.

IM000302.JPG

IM000303.JPG

פורסם
חשבת על האפשרות שהשלט מקולקל?

 

זה מה שחשבתי בהתחלה, ולכן הלכתי לעמדת שיכפול ב-ACE שם הסתבר שהשלט תקין ונאמר לי שעדיף לגרום למערכת לזהות אותו כי בכל זאת הוא מקורי ולא לשכפל. כמובן שאם לא תיהיה ברירה אז השיכפול הוא האופציה.

פורסם
לדעתי מתאים יותר לפורום הטכני.

מועבר לטיפול החאפרים הטכניים :wink:

אני אחד מהם וגאה בכך. :-P

במוח של המערכת יש מנעול, שיש לו מפתח קטן בצרור המפתחות.

כוון את השלט לחוץ ליד המוח, סגור ופתח את המנעול מס פעמים כ-3-4 (יותר פעמים לא מזיק).

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
אני אחד מהם וגאה בכך. :-P

במוח של המערכת יש מנעול, שיש לו מפתח קטן בצרור המפתחות.

כוון את השלט לחוץ ליד המוח, סגור ופתח את המנעול מס פעמים כ-3-4 (יותר פעמים לא מזיק).

דוד.

 

קודם כל תודה רבה על התגובה.

שנית, אתה יודע איפה נמצא המוח או איך הוא נראה?

פורסם

א. כדאי לפרט באיזה רכב מדובר ( במקרה מדובר על סוזוקי?) ובאיזה שנתון.

 

ב.צריך לוודא שהשלט אכן משדר והתדר (MHZ)זהה לשלט התקין.

 

ג. צריך להגיע למוח כדי לזהות את סוג החברה המייצרת,

כמו כן, ניתן לראות אם קיימת אופצייה ע"י גישור ג'אמפר להתאמת השלט ליחידה.

 

בברכה, חיים.

-

פורסם
א. כדאי לפרט באיזה רכב מדובר ( במקרה מדובר על סוזוקי?) ובאיזה שנתון.

 

ב.צריך לוודא שהשלט אכן משדר והתדר (MHZ)זהה לשלט התקין.

 

ג. צריך להגיע למוח כדי לזהות את סוג החברה המייצרת,

כמו כן, ניתן לראות אם קיימת אופצייה ע"י גישור ג'אמפר להתאמת השלט ליחידה.

 

בברכה, חיים.

 

א. מדובר על יונדאי אקסנט 2005

ב. כאמור הייתי בנקודת שיכפול ב-ACE והשלט נמצא תקין ומשדר בתדר זהה לשלט התקין.

ג. אני אנסה למצוא את המוח על מנת לבדוק מה החברה שייצרה אותו.

פורסם

.

 

איזה עוד תדר שלט של רכב יכול לשדר למעט 433MHZ?

שלטי רכב בד"כ על תדר 433.

יש יוצאים מן הכלל בתדר ההפעלה:

 

אזעקת קוברה (דגם קודם)=>326,

אזעקות ריינג'ר =>312

אזעקות סילבר ליין=>315.

אזעקות גארד(חלק מן האזעקות או 433 /325) הרוב 315.

אזעקות דרגון=>305 או 315

 

מבלי להזכיר את כל האזעקות הסיניות שכל קשר בינן לבין תדר 433 הוא מקרי לחלוטין.

 

 

נ.ב

דניאל אתה מתבלבל מכיוון שרובן של האזעקות החדישות, מגיעות עם רולינג-קוד ותדר 434.

באזעקות מדגמים קודמים ו/או ייצור סיני זה ממש לא המצב הקיים.

 

חיים.

 

 

.

-

פורסם

OK, אני את תחום האזעקות לא מכיר הייטב.

שלטים של רכב מקוריים יפעלו תמיד על 433MHZ באיזור אירופה וישראל.

יש מקרים בודדים של שלטים בתדר אחר אך אני לא זוכר אותו כעת.

×
×
  • תוכן חדש...