Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם.

אני מתבלט בין פיגו' 206 לבין פיג'ו 307.

האמת שעד לא מזמן הייתי נעול על ה-206, אבל לא מזמן התחלתי לפזול גם לכיוון ה-307.

מכיוון שאני רשום כבר דיי הרבה זמן לפורום הנהדר הזה,קיבלתי הרבה מידי רלוונטי לגבי שני הרכבים הנ"ל.

רציתי לשאול אתכם, איזה רכב יסחוב יותר,ויהיה פחות "עגלה" מבין שני הרכבים הנ"ל?(בגירסאות המנוע "הרגילות")?

האם ה-307 (1600,אוטומטית)תסחוב טוב יותר מאשר ה-206(1400,אוטומטית)?

האם בכלל בשניהם "כדאי לתרחק" מהגירסאות הללו,ולקנות אותם רק עם מנועים גדולים יותר?

נ.ב העניין דחוף, מאחר ונתנו לי הצעה לרכישה של ה-206 XLINE שנת 2004,ואני צריך לתת תשובה בהקדם.

אציין רק שאני נהג חדש עדיין, ואני בן 22.

תודה רבה

(:

פורסם

בן 22, ותן לי לנחש - בלי אישה וילדים. למה אתה צריך 307? ה-206 מספיק נוחה בטוחה ומרווחת לנהג יחיד בד"כ ועלויות האחזקה תהיינה זולות יותר. שלאלדבר על כך שהשוק שלה טוב משל אחותה הגדולה. ה-307 מושלמת למי שרוצה לשנע גם ילדים והפאן לא בראש מעייניו (אלא אם כן זו ה-XSI ואז אולי יש על מה לדבר!)

 

ולגבי ה-206 - לאשתי היתה כזו ידנית 1600 בגרסת XS עם 110 כ"ס. רכב מהיר, כייפי לחלוטין שנותן הרגשת נהיגה על קארטינג (יחסית ל-C5 שהיתה לי באותו זמן כמובן). ה-307 שיש לה היום מרגישה הרבה יותר מיושבת. ואגב - מנסיון קצר על ה-1400 אוטו' ב-207, זהו שילוב די עצלן אבל אמין.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

המלצה חמה על רכישת פיג'ו 206.

 

אמינות הרכב / ביקורים במוסך - ניסיון אישי בפיג'ו 206.

 

שנה ראשונה - ביקורת שנתית עלות: 98 ₪ במוסך היבואן דוד לובינסקי בני ברק,

 

שנה שניה - טיפול שנתי 30,000 ק"מ לפי מפרט - (לרכב היו כ - 19,256 ק"מ)



החלפת נוזל בלמים וניקוז אויר, החלפת מסנן מזגן, החלפת שמן מנוע החלפת מסנן שמן + אטם פקק אגן שמן.

עלות: 862.00 ₪ במוסך מורשה - מרום צמרת.

 

שנה שלישית - ביקורת שנתית (לרכב היו כ - 30,639 ק"מ)



בוצע ללא חיוב - מוסך מורשה - מרום צמרת.

 

ע"פ הוראות היצרן עד כה בוצע החלפת מערכת התזמון כל - 3 שנים או 60,000 ק"מ הבא קודם.



בהתאם למידע שנמסר לי ע"י המחלקה הטכנית בחב' דוד לובינסקי עודכנו הוראות היצרן.

 

להלן ההוראות החדשות - החלפת מערכת התזמון תתבצע אחת ל - 120,000 ק"מ או 10 שנים.



הנחייה זו הועברה למוסכים המורשים ובהתאם לזאת בוצע ברכבי פיג'ו סיטרואן משנת יצור 2006.

 

 

להלן התייחסות לתיבת ההילוכים:

 

תיבת הילוכים אוטומטית בת ארבעה הילוכים מדגם AL4 -TIPTRONIC SYSTEME PORSCHE



(כולל אפשרות החלפה ידנית - טפרוניק)

 

 

תיבת תמסורת זו משמשת את כל צי הרכבים: רנו / פיג'ו / סיטרואן, מזה זמן רב.



ב- 5 שנים האחרונות שודרגה ונוספה לה האפשרות לטיפרוניק.

מאחר ובאירופה כידוע לך ממעטים ליצר רכבים בעלי תמסורת הילוכים אוטומטית.

החליטו החברות המיצרות רכבים בצרפת להשתמש בתיבת תימסורת הילוכים אוטומטית זהה.

 

בשנים האחרונות לא ידוע על בעיות בתקינות תיבת התמסורת,



רק שהיא מסרסות את הכח המופק מהמנוע,

זאת כמובן בהשוואה לרכב זהה בעל תיבת הילוכים ידנית.

 

 

תיבת הילוכים זו קיימת בפיג'ו 206 שברשותי מנוע 1,400 סמ"ק שנת יצור 2006



ועם הזמן לומדים כיצד להתייחס אליה.

בנסיעה מתונה בעליה מתמשכת מסרבת לפעמים העביר הילוך ואז שעון הטורים מטפס מעלה

עד 3,100 סל"ד לערך במקום החלפה רגילה ב - 2,700 סל"ד.

ניתן לתקן זאת (למי שמפריע רעש המנוע) בהעברת הילוך ידנית והחזרה למוד אוט' לאחר מכן.

תיבת הילוכים זו מורידה הילוכים במהלך ביצוע האטת הרכב ע"י הורדת הרגל מדוושת הבנזין

לקראת רמזור או בנסיעה עירונית ומפחית את השימוש בבלמים.

 

לאור האמור, ממליץ לך על הפיג'ו 206 שיתאים יותר לצרכיך.

פורסם

תודה לשניכם על העזרה, ובמיוחד לאייל על ההמלצה באמת מפורטת שנתת.

אשמח לקבל עוד תגובות בהקדם.

בנוגע "לתיבה המסרסת"-האם לא ניתן לומר זאת על כל תיבת הילוכים אוטומטית,כשמשווים אותה לאותו הרכב עם תיבה רגילה?

פורסם

ה206 היא אופציה טובה, ולדעתי עדיפה אם אין לך צורך בגודל הנוסף של ה307.

מה שכן, השילוב של מנוע ה1400 סמ"ק ותיבת ההילוכים AL4 לא מבטיח ביצועים מסמרי שיער. אם יש לך אפשרות לפזול לכיוון גרסאת ה1600 האוטומטית או חלילה וחס ה1600 הידנית (כלומר XS) - לדעתי תקבל ביצועים עדיפים, כאשר ההפרש בתצרוכת הדלק ובעלות הרכישה אינו גדול במיוחד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ה206 היא אופציה טובה, ולדעתי עדיפה אם אין לך צורך בגודל הנוסף של ה307.

מה שכן, השילוב של מנוע ה1400 סמ"ק ותיבת ההילוכים AL4 לא מבטיח ביצועים מסמרי שיער. אם יש לך אפשרות לפזול לכיוון גרסאת ה1600 האוטומטית או חלילה וחס ה1600 הידנית (כלומר XS) - לדעתי תקבל ביצועים עדיפים, כאשר ההפרש בתצרוכת הדלק ובעלות הרכישה אינו גדול במיוחד.

 

קודם כל תודה.

אני אגיד לך מה העניין.

למעשה,עד יום חמישי לא חשבתי לקנות את ה206 עם מנוע 1400 אוטומטית.

מה שקרה זה שקבלתי הצעה לקניית 206 XLINE שנת 2004 עם 47,000 ק"מ,ובמצב מצויין.

השאלה היא אם כדאי לוותר על הרכב הנ"ל,מכיווון שהוא לא מציע "ביצועים מסמרי שיער" כדברך? האם אני אסבול מזה עד כדי כך?

אציין שאני גר באיזור פ"ת, ורוב נסיעותי הן באיזור המרכז.

פורסם

זה כבר שיקול אישי שלך.

היות ויש לא מעט 206 אוטומטיות על הכביש, לא אמורה להיות לך בעייה למצוא אחרת במצב טוב לא פחות. חיפוש קצרצר ביד2 מעלה לא מעט מועמדות פוטנציאליות.

 

ולגבי הביצועים - תעשה סיבוב על הרכב המועמד לרכישה, תחליט בעצמך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

השאלה היא אם כדאי לוותר על הרכב הנ"ל,מכיווון שהוא לא מציע "ביצועים מסמרי שיער" כדברך? האם אני אסבול מזה עד כדי כך?

אציין שאני גר באיזור פ"ת, ורוב נסיעותי הן באיזור המרכז.

 

מנסיון עם 206 , 1400 אוט' שנת 2001 (שנתיים היה בבעלותי)

שום ביצועים מסמרי שיער.

הרכב בסדר גמור, הרבה יותר נמרץ מה C3 1400 שיש לי (וזהה לחלוטין מבחינת המכאניקה המנוע והגיר ל 206).

גם לנסיעות עירוניות וגם לבין עירוניות, היה לי ממש כיף לנסוע בו.

גם אני מפ"ת, ורוב הנסיעות הן בעיר (גני ילדים / בית ספר) , או נסיעות קצרות (20 ק"מ) מחוץ לעיר לעבודה בהרצליה.

גם ב 110 קמ"ש הרכב משייט בכיף. ובעיקר בעיר, למה אתה חושב שאם תיסע בפפקים מנוע 1600 יהיה עדיף?

לאן יש לך להאיץ בתוך העיר ? ולמה זה חשוב אם מותר לנסוע 50 קמ"ש בשטח בנוי ?

בקיצור, הבנת למה אני חותר. אם מצאת 1400 שמור מטופל, זו קניה מצויינת.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...