Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין :

סיאט איבזה סמ"ק1600 שנים 2000-2002

הונדה סיווק סמ"ק1400 הקצרות שנים 97-99

יונדאי קופה 2000סמ"ק שנים 97-98

רנו מגאן 1600סמ"ק או 2000 סמ"ק שנים 97-98

אני צעיר בן 18 מחפש באוטו יופי צעיר ושיהיה קצת פוזה על האוטו אמינות וכח (זה לא כל כך חשוב אבל שלא יהיה עגלה) וצריכת דלק סבירה והתקציב שלי הוא עד 35K

 

איזה אוטו הכי הייתם ממליצים ולמה

תודה לעונים ושבת שלום !:-)

פורסם

מהרכבים שרשמת אני הייתי הולך על הסיוויק 5 דלתות, הבעייה היא למצוא אקזמפלר במצב טוב שלא "קרעו" אותו.

במידה ותמצא אחת במצב טוב, היא תציג אמינות טובה וגם צריכת דלק עדיפה. בנוסף, פלטפורמה עתידית טובה לשיפורים.

 

הייתי ממליץ לך לבדוק את האופציה של הפונטו HGT, לא קל למצוא אחת במצב טוב, אבל היא נותנת תמורה לא רעה בכלל לכסף.

בכל אופן, הסיוויק עדיפה.

 

בהצלחה :-)

פורסם

ב35K תוכל למצוא איביזה 2002 1.6 100 כ"ס בגירסת הסינגו 3 דלתות.

גם מראה צעיר, גם מאובזרת וגם כח לא חסר לה.

המודל מתקדם משמעותית יחסית ליונדאי או להונדה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...