Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה 323 1.8 01 מול הונדה סיוויק 01


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על שתי הרכבים ידניים.

שניהם עם סאן-רוף.

שתיהם יד 2.

קילומטראז' סביבות 120k.

מחיר סביבות k50.

 

אני יודע ש:

הביטוח של ההונדה יותר יקר ( לא הבדל משמעותי, ביטוח חבר).

החלקים של הונדה יותר יקרים.

צריכת הדלק של שני הרכבים הינה זהה.

הפנים של הונדה מצא חן בעיני יותר.(לוח שעונים יפה,הדשבורד יותר חמוד,ההגה)

אמינות זהה.

בטיחות של שתיהן היא על הפנים יחסית.

 

אני צריך את עזרתכם ב:

מה מרווח הטיפולים בשני הרכבים הללו.כל כמה ק"מ

איכות ההרכבה. מהתרשמות שלי אישית ההונדה יותר מודרנית. אך מי תשרוד את השנים טוב יותר.

וכמובן הכח. אך לא על הנייר אלא בשטח. מי תהיה יותר זריזה בהאצות מ-0 ובהאצות ביניים.

איזה רכב נוח יותר.

 

אבקש להתייחס לשני הרכבים הללו בלבד. ולא להוסיף רכבים אחרים. כי חיפשתי המון אלטרנטיבות כגון:

גולף-קשה למצוא ג'נריישן ידנית במצב סביר.

סיאט לאון - מחיר גבוהה מדי.

כל הצרפתיות למיניהן לא בא בחשבון. או יפני או גרמני.

פורסם

האמינות של הסיוויק טובה יותר, הסיוויק חיסכונית יותר באופן משמעותי, הסיוויק מרווחת יותר.

את האמת מנסיעה בשני הרכבים אני לא רואה מקום כלל להשוואה הסיוויק עדיפה מכל הבחינות, לפי דעתי לאחר נסיעה על שתיהן תראה שאין מקום להשוואה כלל.

החיסרון היחידי של הסיוויק שהיא לא נוחה אך גם המזדה לא מצטיינת בזה.

פורסם

לפי הבנתי הונדה עושה 1 ל 12 והמאזה עושה 1ל 10

 

אז בערך יוצא לך עוד 80 -100 למיכל בערך

 

גם אני עומד בפני בעיה:

איזה רכב מומלץ מבין שתים

עם הקרטריונים שלי הם:

מהירות (כוח)

ביטוחות

ונוחות

תודה

פורסם

כנהג על הונדה ובעל עבר לא קטן איתה הייתי ממליץ לך ללכת על ההונדה, היא תתן לך יותר..

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

מאזדה 125כ"ס אם מומנט של 15.7 קג"מ.

הונדה 110כ"ס אם מומנט של 15.5 קג"מ.

 

0-100 מאזדה 11.8ש'.

0-100 הונדה 11.9ש'.

 

הנתונים הם למאזדה 1800סמ"ק שנת 2001.

והונדה 1600סמ"ק שנת 2001.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

נדיר למצוא מכוניות כאלו במיוחד מאזדה (אני מתכוון לגיר ידני) אלא אם היו רכבי לימוד נהיגה לשעבר ואז עדיף שלא להתקרב ולא להתעסק- הבלאי עצום.

אם הרכבים אכן ידניים בדוק (במיוחד במאזדה) את נושא הבעלות לשעבר כדי שלא יהיו הפתעות לא נעימות בכלל לאחר הרכישה.

לגבי מי יותר "איכותית"- הונדה בגלל זריזות.

אמינות ? מי שטופלה טוב יותר תהיה אמינה יותר,אין כלל אצבע בעניין אבל עלות האחזקה של ההונדה גבוהה משמעותית "הודות" להיותה של המכונית גניבה ולמחירי ביטוח מקיף יותר יקרים בהשוואה למאזדה ולעיתים אף שערורייתיים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...