שלום אני וחברי נכנסו לוויכוח ואשמח לקבל תשובה
נגיד
אדם שנוסע בכביש מהיר במהירות רבה נגיד לצורך העניין 160 קמ"ש
ועמוד שוטר עם אקדח לייזר ורואה 160 קמ"ש מה הוא יעשה?
1)יסע אחריך ויעצור אותך?
2)ניידת שמוכנה מראש בהמשך הכביש תעצור אותך?
3)בדרך פלא יגיע הזמנה למשפט בדואר (אני לא מאמין שיש מישהו שיכול לקרוא מספר במהירות כזאת)
נגיד עם שוטר מקבל קריאה כזאת ולאחר מכאן לא עצרו אותך אז מכאן אני מבין שאתה לא תקבל דוח ושום דבר דומה?!
הכול תאורטי ולא לקוח ממקרה אמיתי!