Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים שיחקתי בצופר שנמצא על ההגה (באונו המנגנון יושב על אמצע ההגה ויכול להשלף),

כשהחזרתי אותו למקום הצופר התחיל לצפור קבוע,נכנסתי ללחץ כי היה די מאוחר ושכנים התחילו לצאת ולצעוק,כנראה חשבו שאני משועמם...

התחלתי לנתק את החוטים של הצופר ולחבר חלק מהם ואח"כ את כולם וכלום לא עזר,הדבר הראשון שחשבתי עליו היה המצבר אז הלכתי וניתקתי אותו לגמרי,אח"כ ניתקתי את הצופר עצמו ועכשיו נשארתי בלי צופר :(

אני לא יודע אם זה קשור אבל בזמן האחרון יש לי בעיה שאני מאותת הוינקר לפעמים נתקע,הנורות נתקעות דולקות וגם הנורה בלוח שעונים.

 

מה עושים?!

פורסם

תקלת האתותים נובעת מקוצב האתות (פלשר) שצבעו כחול ונמצא ליד תיבת הנתיכים.

בעיית הצופר נובעת, כנראה, מזה שקלקלת את לחצן הצופר שבגלגל ההגה ואולי ניתן עדיין לתקנו.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
תקלת האתותים נובעת מקוצב האתות (פלשר) שצבעו כחול ונמצא ליד תיבת הנתיכים.

בעיית הצופר נובעת, כנראה, מזה שקלקלת את לחצן הצופר שבגלגל ההגה ואולי ניתן עדיין לתקנו.

בברכה - רפי לין :-)

 

אז להחליף פלשר.

אבל בנוגע לצופר,גם כשהלחצן מנותק לגמרי מהחיבורים,הוא ממשיך לצפור...אז הבעיה אמורה להיות בחיווט לא ?

פורסם

כנראה שהמגעים בלחצן תפוסים אחד בשני,ללחצן סה"כ יש שני חוטים

פורסם

אם הצופר פועל גם כששני חוטי הלחצן מפורקים אז ברור שהתקלה לא מהלחצן.

צריך להוציא את ממסר הצופר (אם יש, כי לא בכל דגמי אונו יש ממסר) ולחבר חוטי הצופר ואם הוא ינו צופר אז אויל הממסר תפוס או שיש קצר בחוט הפעלת הממסר. ממסר הצופר נמצא בתיבת הנתיכים (פיוזים).

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...