Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים

ברשותי מרצדס 300SE שנת 90 מיוחדת ומושקעת,הגז מהמזגן לצערי בורח כל שבועיים-שלוש,איש מזגנים אחד טוען שזה המדחס ושני טוען שזה שסתום התפשטות או היחידה הפנימית.

אם הבעיה בכל המרכיבים שציינתי מלבד היחידה הפנימית אני יחסית רגוע והכל בר תיקון דיי פשוט.

אך אם הבעיה הינה (הרכב עדיין בדיאגנוזה של זרחן) היחידה הפנימית,אזי נאלץ לפרק דשבורד +חצי אוטו.

מיותר לציין שזה הדבר האחרון שאעשה מפאת עלות ופוטנציאל שהמזגניסט יהרוס לי דברים אחרים שכן עובדים ברכב.

שאלתי היא:

בהנחה שהבעיה היא היחידה הפנימית האים קיים חומר איטום טוב שיכול למנוע פירוק כה מאסיבי?

אם כן כמה הוא עולה והיכן משיגים אותו ?

 

אם למישהו יש הצעה אחרת אשמח מאוד לשמוע

 

יוסי

פורסם

לדעתי, לא כדאי להתחיל לאלתר ברכב,

ובמידה והיא באמת מושקעת כפי שאתה אומר - שווה להשקיע ולסדר את התקלה כראוי.

 

הרכבים האלה בנויים באיכות אמיתית ובנויים לנסוע עוד שנים רבות,

אם תשקיע מעט יותר תקבל אמינות לאורך זמן.

 

בכל מקרה הייתי מציע לחפש המלצה על בעל מקצוע מומלץ שמכיר ויש לו ניסיון ברכבים שכאלה,

ומסדר את הבעיה באופן יסודי כדי להמנע מתקלות שעלולות להגרם מכל מיני פתרונות יצירתיים.

פורסם

לא קיים חומר איטום, אם מתקנים דליפה אז זה ע"י ריתוך החור.

 

אם שמו לך זרחן אז מאוד פשוט לגלות את הדליפה , ואי אפשר לסבן אותך,

 

בכל מקרה תעביר יד על כל הצנרת כדי לגלות שמן שיעיד על דליפה,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

גם אני עמדתי בזמנו באותה סיטואציה.

כל אחד זרק השערות בלי לבדוק בכלל, בסוף החליפו שסתום התפשטות ומייבש והכל הסתדר.

ואם חס וחלילה באמת צריך לפרק דשבורד, תשקול לבצע את הפירוק וההרכבה בעצמך כי אף אחד אחר לא יעשה את זה באותה התחשבות, ותן למזגניסט לטפל רק במאדה.

×
×
  • תוכן חדש...