Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול הבחנתי שנוזל לי שמן מהמכסה שסתומים.

את האטם החלפתי כשקניתי את האוטו,לפני שנה בלי שבוע,אחרי זמן מה הידקתי קצת את האטם והכל היה בסדר,האוטו עבר 16 אלף קילומטר עם האטם הזה,האטם לא מקורי מהחברה.

השמן בורח בקמויות לא קטנות יחסית,אתמול ניגבתי מסביב לאטם שמן והיום בדקתי שוב (אחרי נסיעה לא רצופה של 50 ק''מ. כמות השמן שהיתה על המנוע היום בכמות בערך כמו אתמול,ז"א כשאני מעביר את האצבע נישאר לי שמן על האצבע.

לרוץ לקנות אטם חדש בחברה ולהחליף? וכמה זה בערך יעלה לי?

כי להדק אין יותר לאן...

פורסם

רכוש אטם מקורי.

 

אם הוא מגומי אז לא מורחים כלום.

 

אסור להדק את הברגים אתה תגרום לנזק!

 

ההברגה תהרס או שבורג יגזר ויהיה קשה לחלוץ.

 

סוגרים חלש, לא משנה כמה תחזק זה לא יעזור חבל על המאמץ ועל הנזק שיגרם.

 

תחליף אטם בהקדם זה לא כ"כ דחוף, רק תבדוק שלא ניכנס שמן לפלאגים כי אז המנוע יזייף..

פורסם

ומה אני עושה אם ימשיך לנזול שמן אחרי אטם חדש,להדק אותו קצת אפשר?

יש לי רגש בידיים...

וכמה זמן האטם אמור להחזיק מעמד?

פורסם

אטם מקורי מחזיק הרבה יותר זמן מאטם חליפי, מניסיון.

 

לא יעזרו ההידוקים.

 

סוגרים את הברגים במומנט מסויים, אפשר ברגש למי שיש וזהו.

×
×
  • תוכן חדש...