Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לעשות היום טיפול 10.000 לרכב,אני לא יודע בדיוק מה צריך לקנות מה להחליף ומה לא זה הטיפול הראשון שלי הדעות שלי הם כאלה:לחליף שמן,מים,שמן גיר כי צריך,פלאגים,ניקוי פילטר.

ד"א יש לי בחודש עשירי טסט לרכב אז אני צריך טיפול טוב כדי שיראו בטסט שהרכב באמת טוב והכל.

אני מחפש את הסוגים של השמנים הכי טובים הכל מהכל רציתי לדעת מה המחירים פחות או יותר תודה.

HONDA

פורסם

בוקר טוב.

שמן חצי סינטטי 10W40 לא לקנות ב"אייס" או משהו כזה, בדוק שיש תו תקן, אם זה תוצרת הארץ. לא "אמריקן איגל"!

פילטר שמן - לא סיני.

פילטר דלק- מומלץ מאוד, כנ"ל, לא סיני.

פילטר אויר.

פלאגים- עדיפות NGK

שמן גיר, לא הייתי ממהר להחליף.

בדוק חוטי הצתה.

בטסט לא בודקים אם הרכב מטופל, בודקים : צמיגים, בלמים, פרונט, תאורה ואיתות, רשיונות. במקרה שלך, לא בודקים זיהום אויר כי הרכב מתחת לשנתון 95'.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
בוקר טוב.

שמן חצי סינטטי 10W40 לא לקנות ב"אייס" או משהו כזה, בדוק שיש תו תקן, אם זה תוצרת הארץ. לא "אמריקן איגל"!

פילטר שמן - לא סיני.

פילטר דלק- מומלץ מאוד, כנ"ל, לא סיני.

פילטר אויר.

פלאגים- עדיפות NGK

שמן גיר, לא הייתי ממהר להחליף.

בדוק חוטי הצתה.

בטסט לא בודקים אם הרכב מטופל, בודקים : צמיגים, בלמים, פרונט, תאורה ואיתות, רשיונות. במקרה שלך, לא בודקים זיהום אויר כי הרכב מתחת לשנתון 95'.

 

 

רפידות ברקסים עדיף כמה ימים לפניי הטסט?

HONDA

×
×
  • תוכן חדש...