Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תקשיב עידן,

 

תודה רבה על העצות המועילות,באמת מועילות.

 

אני פשוט אוהב לדעת את כל האפשרויות שלי.

 

 

מה יפעילו עליי כח? יזמינו מ"צ? מה יקרה בדיוק?

 

אף אחד לא יפעיל עלייך כוח כדי לשפוט אותך,פשוט ישפטו אותך שלא בפנייך,ובמידת הצורך יביאו מ"צ כדי שהם יבצעו את הענישה, ואם צריך אז כן,גם בכוח יקחו אותך לכלא.

 

עד כאן הסכמתי איתך, אבל תמיכה עיוורת של קצין בקצין אחר היא כל דבר חוץ מצדק.

 

רואים שאתה מדבר מעמדה של מפקד שנאלץ בעבר להתמודד עם אוכלוסיה בעייתית.

אני מבין את זה, אבל לא מקבל את עמדתך. כנראה שבצד השני של המצב הזה לא

יצא לך לבקר.

 

ולמיטב ידיעתי, זה "פיזי-בבליך", לא "פוזי-בבליך".

 

ידידי לא הבנת אותי כראוי (באשמתי,מודה).

 

הכוונה שלי היתה שבמידה והוא יבקש להשפט ע"י קצין אחר,הוא אוטומטית מועבר לקצין בכיר יותר (זה הנוהל הצבאי).

 

אותו קצין יעבור על התיק,ישמע את מה שיש לחייל לומר,ואז יחליט אם להעניש אותו או "לזכות" אותו.

 

במידה ואותו קצין יחליט שאכן החייל ראוי לענישה, כאן ייכנס גם השיקול של ההיכרות עם הקצין הזוטר יותר, ורוב הסיכויים שהענישה תיהיה כבדה יותר.

 

אגב, אין פה המצאה של הצבא, גם אזרח שיישפט ע"י בית משפט מחוזי,ואז יגיש עתירה על העונש או יעתור לבג"ץ, אם הוא ייצא שוב אשם,בחלק ניכר מהמקרים הוא יספוג עונש כבד יותר מזה המקורי שהיה אמור לקבל,כי בג"ץ רואה את העתירה אליו כסוג של זלזול בסמכות המשפטית ה"זוטרה" יותר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבל אחי גם אני לפעמים הייתי הולך עם הראש כמוך

וזה טעות. היה עדיף לך לכתוב ערר והיו ממתיקים לך את העונש.

עכשיו צפה ל21 יום ריתוק אם לא איזה שבוע שבועיים כלא.

תנסה שאביך ידבר עם מפקד הבסיס זה תמיד עוזר!!!

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

פורסם

יש לי חבר ג'ובניק שלא רואה את הצבא ממטר, שום דבר לא מפחיד שום עונש שקיים בצבא, לכן הוא עושה מה שבא לו!

ולהגיד לך את האמת הוא כל הזמן מנצח את המפקדים שלו, יש עליו 9 תלונות ולכולם הוא סירב להכנס להשפט, כל יום המפקד פלגה מאיים עליו שעם הוא לא יכנס למשפט אז המשטרה הצבאית תכניס אותו למשפט באזיקים ובכוח. כי הוא פשוט חייב להשפט!

 

אחרי שבוע שאלתי מה נסדר והוא אמר שוויתרו לו על התלונות כי פשוט אין להם כבר כוח להתעסק איתו, והבן אדם לא היה ולא מוטרד מכלום, סתם שבר להם את הראש.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אל תלך ראש בראש מול הצבא אתה תפסיד.

לא משנה מה עשית, אם כ"כ קשה לך להתמודד עם 7 ימי ריתוק אתה מפונק.

מי שנפקד או עריק בסופו של דבר בורח מבעיות במקום לטפל בהם.

ואם לא תכנס למשפט ישפטו אותך שלא בפנייך.

ואם תסרב ליסוע למעצר/כלא אתה מסתבך בגדול.

העונש הוא כ- חודשיים כלא.

אם תשתין על הצבא הוא ירטב אם הצבא ישתין עלייך אתה סתם תטבע.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

בתור אחד ששירת בפרקליטות הצבאית - יש חוק (שגם הותיקים, כשאני אומר ותיקים אני מתכוון אנשי-קבע עם פזם של 20 שנה) לא יודעים ואף אחד לא מספר להם.

 

במהלך השירות הצבאי - זכותך לפנות פעם אחת לאלוף(!) שאחראי על החיל שלך להמתקת או ביטול העונש (ולא משנה איזה עונש קיבלת). ולא רק זה, אלא האלוף חייב להחזיר לך, החפ"ש הצעיר, תשובה בתוך 48 שעות. ולא רק זה, אסור לו להחמיר איתך בעונש - מותר לו רק להמתיק.

 

אני הייתי בהלם כשקראתי את זה.

 

אני במקומך- מתקשר מחר על הבוקר לסנגוריה הצבאית (תברר את הטלפון ב-144 הצבאי, שכחתי איך קוראים לו) ומבקש להתייעץ לגבי האפשרות הזו. אם יגידו לך שאין כזה דבר - תבקש לקבל חוברת של הדין המשמעתי. זה הטלפון של מדור דמש, נסה גם כאן 03-5694675

 

הסיכון היחיד שיש בפניה כזו היא שהמפקד שלך ישנא אותך, והוא יכניס לך בפעם הבאה, כשתהיה כזאת. (ותהיה. אתה בטוח תאבד את הכומתה באוטובוס או תבוא לא מגולח איזה בוקר).

 

 

(נ.ב הכותב יצא זכאי/עם עונש מזערי על כל הדברים עליהם נשפט, והיו כאלה לא-מעט :) יש פתגם שאומר שמערכת המשפט לא עושה צדק - אלא היא פשוט מגרש משחקים בין עורכי-הדין והשופטים. כמה שזה נכון!).

פורסם

א. א. 123

חבל לבזבז את התחמושת הכבדה על שטות קטנה

מה זה שבוע ריתוק אם גם ככה אתה יוצא הביתה רק לחמשוש?

 

חוץ מזה - מה אתם ממשיכים לכתוב לו? נראה לכם שבכלא 6 יש אינטרנט?

פורסם

עם הצבא של היום אני לא אתפלא אם יש שם אינטרנט ומכונת אספרסו.

 

מה שמקס לא לוקח בחשבון זה את אופצית המעצר. תסרב להיכנס למשפט אז יעצרו אותך עד שתיכנס.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בכלא הצבאי אין כלום , פשוט כלום - תת תנאים זאת מחמאה למה שקורה שם (לפחות ב-4 ).

אם תגיע למצב כזה נסה לתמרן דרכך למעצר באחד מבסיסי מ"צ ולא בכלא.

פורסם

המתקה ניתן להגיש רק פעם אחת ואני לא חושב ששווה "לבזבז" אותה על 7 ימי ריתוק.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

" נפקדות בזמן ריתוק - למה לצפות? "

 

לעונש :wink:

 

אני הייתי מרותק 42 יום והיה בסדר. זה לא שירות צבאי אמיתי אם אתה לא נשפט\מרותק בו לפחות פעם אחת :-D

פורסם
זה לא שירות צבאי אמיתי אם אתה לא נשפט\מרותק בו לפחות פעם אחת :-D

 

 

ממש כמו המשולש של "אתה לא לוחם אמיתי אם לא:":

 

1.***** קצינה.

 

2.ישבת במעצר\כלא.

 

3.הרגת מחבל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בתור אחד ששירת בפרקליטות הצבאית - יש חוק (שגם הותיקים, כשאני אומר ותיקים אני מתכוון אנשי-קבע עם פזם של 20 שנה) לא יודעים ואף אחד לא מספר להם.

 

במהלך השירות הצבאי - זכותך לפנות פעם אחת לאלוף(!) שאחראי על החיל שלך להמתקת או ביטול העונש (ולא משנה איזה עונש קיבלת). ולא רק זה, אלא האלוף חייב להחזיר לך, החפ"ש הצעיר, תשובה בתוך 48 שעות. ולא רק זה, אסור לו להחמיר איתך בעונש - מותר לו רק להמתיק.

 

אני הייתי בהלם כשקראתי את זה.

 

אני במקומך- מתקשר מחר על הבוקר לסנגוריה הצבאית (תברר את הטלפון ב-144 הצבאי, שכחתי איך קוראים לו) ומבקש להתייעץ לגבי האפשרות הזו. אם יגידו לך שאין כזה דבר - תבקש לקבל חוברת של הדין המשמעתי. זה הטלפון של מדור דמש, נסה גם כאן 03-5694675

 

הסיכון היחיד שיש בפניה כזו היא שהמפקד שלך ישנא אותך, והוא יכניס לך בפעם הבאה, כשתהיה כזאת. (ותהיה. אתה בטוח תאבד את הכומתה באוטובוס או תבוא לא מגולח איזה בוקר).

 

 

(נ.ב הכותב יצא זכאי/עם עונש מזערי על כל הדברים עליהם נשפט, והיו כאלה לא-מעט :) יש פתגם שאומר שמערכת המשפט לא עושה צדק - אלא היא פשוט מגרש משחקים בין עורכי-הדין והשופטים. כמה שזה נכון!).

 

 

כמה זה יכל לעזור לי כשישבתי 46 ריתוק...

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

46 ימי ריתוק זה לא כ"כ הרבה.

ואת האמת לשבת בכלא זו חוויה אין מה להגיד.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים


×
×
  • תוכן חדש...