Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע כמה הוא רותק

אבל אם יחברו את כל הימים שבהם הייתי מרותק - אני חושב שזה יהיה חצי מהשירות:lol:

 

וזה לא היה בגלל בעיות משמעת.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני דווקא הצלחתי להעביר את השירות רק עם 3 ריתוקים אבל הם הצטברו ליותר מחמישה חודשים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
רק אני כאן עברתי שירות סדיר+קבע נקיים וסיימתי כחייל מצטיין בטקסי יום העצמאות של שנתיים מתוך השירות שלי ?

:D

 

יש מצב שאתה :yum: (ליקקת) למפקדים ?.....

 

:wink:

 

סתם צוחק אייל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
רק אני כאן עברתי שירות סדיר+קבע נקיים וסיימתי כחייל מצטיין בטקסי יום העצמאות של שנתיים מתוך השירות שלי ?

:D

 

כן.

 

יש לציין שאת הריתוק הכי ארוך קיבלתי בכלל בלי לפגוש את המרתק. פשוט תפסנו קו ובביקור באחד המוצבים מפקד האגד הודיע על עוצר יציאות עד להודעה חדשה וההודעה החדשה היתה אחרי חודשיים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יש מצב שאתה צהוב? :puzzled:

 

:wink:

 

יש מצב שאתה :yum: (ליקקת) למפקדים ?.....

 

:wink:

 

סתם צוחק אייל.

 

 

צהוב כמובן שכן.... אוהד שרוף של מכבי. :D

 

פראייר ממש לא הייתי (אפילו הייתי דיי חוצפן) , אבל תמיד הייתי בשליטה על מה קורה איתי , והכרתי את האנשים הנכונים שידעו לשמור עליי בשעת הצורך, לכסות או לקמבן אותי בשעת צרה וכו'.

הגעתי למצב שיש לי מודיעין מהימן לפני שהצרות מגיעות (עבודות רס"ר, אבטש"ים ושאר נאחסים שבאים רע) ואז ידעתי להיערך בהתאם.

 

בצבא צריך ללמוד כיצד המערכת עובדת ואיזה מניפולציות צריך לבצע כדי להשיג את מטרותיך, במקום לעבוד כמו אדיוט עם הראש בקיר ואז לחטוף תלונות, משפטים, כלא וכל השיט הזה.

 

כן.

 

יש לציין שאת הריתוק הכי ארוך קיבלתי בכלל בלי לפגוש את המרתק. פשוט תפסנו קו ובביקור באחד המוצבים מפקד האגד הודיע על עוצר יציאות עד להודעה חדשה וההודעה החדשה היתה אחרי חודשיים.

שי, השארות במשך חודש או חודשיים בזמן תפיסת קו לא ממש נחשב ריתוק.... גם לי זה קרה לא פעם ולא פעמיים.

ריתוק זה עונש על משהו שעשית , לפחות ככה אני מחשיב את זה.

משהו שנשפטת עליו ישירות ולא סוג של עונש קולקטיבי וכו'.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

גם אני סיימתי את השירות בלי אף ריתוק!

 

זה לא אומר שלא היו לי תלונות בתיק. פשוט, כמו שאייל אומר, צריך לדעת לשחק את המשחק.

 

דוגמא: מקריאת ספר בשמירה והנחה של הנשק ליד יצאתי עם אזהרה. (נו נו נו!!)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב,אז קיבלתי שבוע ריתוק ולמרות שהיה לי תנאי 16 על נפקדות מתחת ל24 שעות,סירבתי להשפט בפני מפקדי....

 

הלכתי חירטטתי אותו וקיבלתי 14 יום,שחופפים להתחלה של הריתוק הקודם.

 

 

אגב שהיה ברור,יצא לי לשבת גם 21 כלא,ו28 ריתוק ולהנות מכל החגיגות האפשריות :|

פורסם

מקס, עוד לא הפנמת שהצבא יותר חזק ממך?

 

מי שנפגע מהשטויות שאתה עושה זה רק אתה. כדי לך לפחות להשתדל לא להסתבך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עזוב שטויות

מה אתה רוצה בדיוק?

ראש בראש וצדק עד הסוף? - נלך איתך

דרך לצאת מהבלאגן הקטן שארגנת לעצמך? - נעזור לך

 

תחליט

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד


×
×
  • תוכן חדש...