Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי 3 שנים עם הרכב:



 

1 ל 10 ~ 10.5 בנסיעות שהרוב מחוץ לעיר.

 

תלוי כמה הרגל שלך כבדה ומה מסלול הנסיעה שלך. בפקקים הנתון ירד ל 1 ל 9 לדעתי.

פורסם

קניתי את האוטו הזה לפני כמה ימים (שנת 2004) ונסעתי איתו בערך 23-25 קילומטר ראיתי שהוא שתה לי כבר בסביבות 4 ליטר.

בדקתי לחץ צמיגים ובגלגלים הקדמיים הלחץ אמור להיות 32 והיה רק 28. בגלגלים האחוריים הלחץ אמור להיות 33 והלחץ שהיה זה 28 בגלגל אחד ו 20 (!!!) בגלגל האחורי השני.

 

עד כמה זה השפיע על צריכת הדלק?

 

איזה פעולות אתם ממליצים לי לעשות בנוסף כדי לשפר את צריכת הדלק?

 

תודה רבה.

פורסם

1 ל 6 !!!! קשה לי להאמין שזה רק בגלל לחץ אויר אבל אתה צריך לנסוע לפחות מיכל מלא לקבל נתון ...



למלא מיכל - לאפס שעונים ולמלא עוד מיכל לאותה נקודה.

 

שנת 2004? אז שלך זה 1.6 - לא ספירט (5 דלתות 2000 סמק התחיל ב 2005 אם אני לא טועה).. אני התיחסתי בתשובה למנוע 2 ליטר.

1.6 צריך להראות נתונים טובים יותר.

פורסם

מילאתי גם חצי טנק רק אז הנתונים לא כ"כ מדוייקים...

בנוסף הנסיעה היתה אך רק בעיר וכל 100 מטר היה רמזור ועצירות + מזגן עבד חזק כי היה חום לא נורמלי..

 

אחרי שאני אמלא טנק מלא ואסע כמו שצריך, אני אעדכן מה קורה עם צריכת הדלק.

 

יש לי עוד שאלה,

הייתם ממליצים לי על K44? אמרו לי שזה מנקה את המנוע מפיח ומשפר את צריכת הדלק...

* אני לא יודע אם זה רלוונטי אבל האוטו עבר 33 וחצי אלף קילומטר.

פורסם

תירגע קצת, תיסע עם רכב שבועיים-שלוש, תיבדוק צריכה ממוצעת.

אני בטוח, שתגיע לנתונים הרגילם של 1 ל 9- 1ל 10.

 

אחרי 20 ק"מ קצת מוקדם להסיק מסקנות .

 

 

פורסם

נתוני יצרן :

 

שנת יצור 2007

 

נפח מנוע 1.6 (5 דלתות אוטומת)

ערוני - 10.1 ליטר ל-100 ק"מ

בין ערוני - 6.8

 

נפח מנוע 2.0

ערוני - 11.5

בין ערוני - 6.3

 

שים לב, מדובר בנתוני יצרן, והם לרוב לא זהים לנתונים שניתן למדוד

המשך יום טוב

×
×
  • תוכן חדש...