Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי התלבטות גם לגבי סוג המבנה של הדירה וגם לגבי המיקום.

 

בתאוריה אם יכולתם לבחור בין שתי דירות, אחת 2 וחצי חדרים גדולים מאוד ( כעיקרון באחד החדרים שהוא חלל גדול אפשר גם לחלק אותו לסלון קטן ומיטה בצד השני של החדר) אבל אין סלון אלא רק רחבה קטנה באמצע הדירה מהווה מעבר בין המטבח שירותים והאמבטיה, שני החדשים ועוד חצי חדר.

נתונים נוספים על הדירה... נמצאת בצפון העיר קומה שלישית בלי מעלית אבל אחלה של מיקום ויש מזגן.

בדירה הזאת לצאת העיר זה שתי דקות ואני בכביש גני התערוכה.

 

או דירה 3 חדרים כאשר יש סלון בינוני פלוס אבל שני החדרים ממוצעים כלומר יש בהם מקום למיטה ועוד לא הרבה מידי מקום מסביב.

נמצאת במרכז העיר קצת לכיוון דרום (גם מיקום מעולה) עם מעלית וחניה ומזגן מרכזי, הבעיה בדירה הזאת של לצאת מהעיר זה סיפור רציני של פקקים.

 

מצד אחד זה שיש סלון זה נחמד ככה חברים או אורחים לא יושבים בחדר שינה שלך ויש גם איזה אינטרקציה עם השותפ/ה חוץ מבמטבח מצד שני הדירה עם השני חדרי שינה הם ממש גדולים שאחד מהם זה חלל גדול ואחד זה חדר גדול עם מרפסת בגודל 2 על 2.

 

חשוב לי היציאה מהעיר כי אני לא עובד או לומד בתל אביב.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אם אתה לא עובד ולא לומד בת"א, למה לשלם את מחירי השכירות של ת"א?

לא כדאי להשכיר יותר קרוב למקום בו אתה עובד/לומד?

 

אם הבחירה היא רק בין 2 הדירות הנ"ל, אישית, הייתי בוחר בדירה עם ה2 חדרים הגדולים מאוד (לתיאורך).

ממה שאני רואה אצל חברים, הסלון הוא רק מקור למריבות בין השותפים (בלגאן, טלויזיה, רעש וכו'..) :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הבחירה לגור בתל אביב זה כי אני פשוט רוצה לגור שם, העבודה לא רחוקה משם והלימודים מבחינתי לא ממש קשורים.

 

הבחירה היא רק בין שתי הדירות האלה כי שתיהן בבעלות משפחתית והמסקנות מכך הם שלכם.

 

חשבתי על זה שהסלון יכול להיות בעייתי בצורה מסויימת עם שותפים אבל מצד שני זה אומר שלא צריך להיות בחדר כל היום

וגם שבאים אורחים לא כולם יושבים לך בחדר שינה...

התלבטות בעייתית מבחינתי.

 

חוץ מזה אני זה שהולך להכניס שותפ/ה ככה שאני הולך לעשות איזה סוג של תיאום ציפיות לפני כדי למנוע סיכסוכים מיותרים כמו שאתה מתאר, יש לי ניסיון גם מחברים של בעיות עם שותפים שלא עשו איתם תיאום ציפיות מינימלי כמו שאחד סטודנט ואחר ברמן ושניהם ערים בדיוק בשעות הפוכות.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

הדירה מס. 2 יותר מתאימה לשותפים.

כדאי שלכל אחד יהיה חדר שינה משלו וגם סלון - על סלון אפשר להסכים איכשהו (תורנות, התחשבות וכו..).

חוץ מזה -אם תחליט ללכת על האפשרות סמ. 1, מה אתה מציע לשותף?

חדר שינה ללא סלון?

חדר שינה ועוד חצי חדר?

סלון בתור חדר שינה?

נראה לי בעייתי אלא אם השותפה משדרגת את הסטטוס :wink: .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדירה עם השני חדרים אפשר לחיות עם שותפ/ה בלי בעיה...

הכוונה שיש שם שני חדרים, חדר אחד גדול שיש מקום לשים גר סלון בתוכו.

בחדר השני זה חדר גדול יחסית גם ועוד חדרון שאפשר לשים שם כמו שיש עכשיו חדר מחשב/עבודה

ככה שמי שמחפש משהו בסגנון אחר זה מאוד נוח.

 

אם השותפה תשדרג את הסטטוס זה דירה אידאלית :)

דרך אגב זה המצב כרגע שאחותי גרה שם... חדר אחד זה חדר שינה והשני סלון.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

לך על דירת השניים וחצי חדרים.

קח לעצמך את החדר הענק שלדבריך יכול להכיל בתוכו גם סלון.

בעיצוב נכון אתה יכול ליצור חיץ בין פינת שינה לבין אזור האירוח (פרגוד, ארון בגדים, ארון ספרים וכד').

באופן כזה לא תארח את חבריך בחדר המיטות שלך.

את השותף/ה תוכל לפגוש במטבח.

 

אזורים משותפים הם נקודת חולשה למחלוקות, היות ואתה כביכול בעל-הבית, לעובדה שאין לשותף סלון = יתרון.

לזה תוסיף את יתרון הנגישות ליציאה מהעיר ולמרכזי בילוי בעיר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...