Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה ואני צריך שתעזרו לי קניתי רכב לא מיזמן ממגרש עכשיו שלקחתי תאוטו הוא היה בסדר ולא ראיתי שהוא פולט אשן לבן

למחרת בבוקר שבאתי לצאת איתו כמובן שהוא היה קצת קר ואז הוא הוציא אשן סמיך לבן ( ממש ארפל כיסה את כול השכונה )

עשיתי לאוטו בדיקה בב"ש במונדיאל ואמרו לי שהמנוע בסדר אבל עשה ראש .

עכשיו שהלכתי למוסך מורשה של מזדה הוא אומר לי שצריך לפתוח מנוע או שתחחיה עם זהה..

 

יש לי רכב מזדה 626 שנת 1999

 

 

אולי אתם יודעים מזה העשן הזה כול פעם שהוא מתקרר קצת ואני בא להדליק אותו הוא מוציא עשן

 

תודה לעוזרים.

פורסם

העשן הוא לבן שלג, או לבן כחלחל?

 

הרכב מאבד נוזל קירור?

 

ניראה שהבעיה היא בגומיות השסטומים, במשך הזמן שהמנוע לא פועל חודר שמן לתא השריפה, מצטברת כמות נכבדה של שמן בתא השריפה, ובהתנעה העשן הוא השמן שנישרף.

 

אם זו הבעיה, צריך לשפץ ראש מנוע/להחליף בתקין.

פורסם

שלום רב!

מתגובתו של פותח השרשור, ניתן להבין ששהרכב עבר ראש מנוע לא מזמן, ואם נניח תאורתית, שהעבודה בוצעה במקצועיות, הוחלפו גומיות שסתומים, והראש מנוע תקין ואין דליפת גזים למי הקירורף אחרת הדבר היה מתגלה בבדיקה. רצוי ומומלץ לסרוק את טופס הבדיקה,ונוכל בכך להבין ולהסיק מסקנות לגבי מצב המנוע כפי שהתגלה בבדיקה.

מכון הבדיקה מונדיאל בבאר שבע, נחשב אמין ומקצועי, ובעליו ברזילי שהוא גם חבר פורום זה, נחשב מקצועי ואמין.

לצערי מגרשי רכב, יצרו תדמית של מכירת מכוניות, בעלות עבר תאונתי שמוסתר, ובמצב מכני, שמוסתר על ידי שטיפת מנוע, ליצירת רושם של מנועים יבשים ןמטופלים היטב, כאשר בתוך אגן השמן, מסתתרים תוספים שונים ומשונים, שתפקידם חד הוא, להסתיר ולהשקיט רעשי מנוע, לצמצם לאפס עשן יתר של שריפת שמן, והעלאת קומפרסיה זמנית, שמתפוגגים לאחר כיום עד שבוע מהקנייה.

גם בעל מקצוע הטוב שבעולם, המסתמך על נתני מכשירי הבדיקה, נסיעת המבחן, והבדיקה החיצונית, יכול לטעות\ בגלל הטעיה מכוונת, ותכליתית של המוכר/ המגרש.

לא ניתן עדיין להסיק מכך שמכון הבדיקה כשל, או שהמגרש מכר רכב "לימון".

ההמצאת טופס הבדיקה, יכולה לעזור מעט בהסקת מסקנות, אם כי לא לגמרי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

העשן שיוצא הוא לבן שלג ולא אני לא רואה שחסר לי נוזל קירור.

בקשר לשסתומים שאמרתה קוראים לזה רינגים?

 

זה אפשרי לשפץ ראש מנוע שכבר עשו לו שיפוץ ?

 

ובקשר לסריקה של הבדיקה אני יעשה את זה מחר למה אין לי סורק

פורסם

יש לעשן הזה ריח חריף, או שאין לו ריח??

 

נישמע כמו חדירת נוזל קירור לצילינדר, אבל אתה אומר שלא חסר נוזל קירור וזה מאוד מוזר.

 

אתה בטוח שאתה לא מוסיף מידי פעם קצת נוזל קירור?

פורסם

יש ריח של אשן כזה אבל לא של חריף , כי קרה לי פעם אחת שקיבלתי תעשן לפנים חח

 

מממ ואללה עכשיו בדקתי והמים מתחת לחצי כאילו צריך להוסיף !

פורסם

במקרה של מחסור של מי קירור ברדיאטור, ההסבר יכוטל להיות בחלחול מי קירור, לתא השריפה במנוחה, והפיכתו לאדים, בזדמן ההתנעה, העשן אמור להעלם תוך זמן קצר, ויחד איתו מי קירור ימשיכו לחדור, משמע פירוק ראש מנוע, ובדיקת סדק בראש, או בבלוק הוא כנראה בלתי נמנע.

מה כמות המים שחסרה, ברדיאטור ולא במיכל העבוי, והאם הוספת נוזל קירור, או מי ברז.

מחכה לסריקת טופס בדיקת הרכב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תגיד איך בודקים כמה חסר? אני יודע שצריך לבדוק במיכל הזה .

 

אני שם רק נוזל קירור זה המים הירוקים !

 

החילחול הזה של המים זה יכול לגרום נזק למנוע משהו ?

פורסם

למנוע שלך צריך נוזל קירור כחול שקיים במוסכים המורשים, כניראה של MOTORCRAFT

 

ואם חסר לך קצת נוזל קירור עדיף למלא מים מהברז, ולא נוזל קירור אחר שלא זהה לקיים במנוע.

בכל מיקרה צריך ךהיות במנוע נוזל קירור ייעודי, ואם חסר קצת מוסיפים מים רגילים.

 

האם ההתנעה הראשונה בבוקר קשה?

 

אם כן אז אני כמעט בטוח שחודר לך נוזל קירור לצילינדרים וזה מה שגורם לעשן כמו שאמרתי בהתחלה.

 

לדעתי צריך לשפץ את הראש יכול להיות שיש פריצה באטם או סדק בראש או במנוע.

פורסם

נוזל קירור כחול ?? של MOTORCRAFT ?? חייב למאזדה 626 ??

פעם ראשונה אני שומע על חיה כזאת.

הנוזל הירוק של פרסטון מצוין לכל סוגי הרכב ואין שום סיבה לשלם יותר מ-40 ש"ח על גלון שלו (4 ליטר).

 

בעל המאזדה - יש לך בעיה במנוע, בהנעת בוקר לא צריכה לצאת טיפת עשן מכל סוג שהוא.

מתי נעשתה הבדיקה ? מתי הרכב נרכש ?

תעלה את תוצאות הבדיקה לפורום !

מים בודקים בבוקר גם ברדיאטור עצמו וגם במיכל הפלסטיק שלידו.

פורסם

ב 99% מהמקרים שניתקלתי בהם, מאזדה לאנטיס או 626 שמעשנת לבן בהנעה המנוע היה גמור.

ברור שקשה לאבחן את זה כאן, אבל רוב הסיכויים שאתה בדרך להחלפת\שיפוץ מנוע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...