Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ב 99% מהמקרים שניתקלתי בהם, מאזדה לאנטיס או 626 שמעשנת לבן בהנעה המנוע היה גמור.

ברור שקשה לאבחן את זה כאן, אבל רוב הסיכויים שאתה בדרך להחלפת\שיפוץ מנוע.

 

בוודאי, גם אני.

מנוע יעלה לך ים של כסף.

מ-ת-י הרכב נרכש ומתי בוצעה הבדיקה ?

פורסם

מה אתה רוצה שנעשה ?

בדפים שהעלית לא רואים כלום, אמרנו לך שיש בעיה רצינית במנוע,

גש למוסך לאבחון ולקבלת הצעת מחיר ותראה מה אתה עושה עם זה הלאה.

הדף השני מראה בדיקה ממוחשבת של מצב המנוע כביכול והכל נראה בסדר.

פורסם

ככל הנראה,שיפוץ הראש לא נעשה כמו שצריך (משהו בזה אינו כשורה) וכבר קרו מקרים של תקלות במנועים לאחר שיפוץ ראש.

זה יכול להיות כיוון שלא חרטו,מילאו ויישרו את הראש כנדרש.

יתכן גם, שעשו ראש ללא בדיקה מעמיקה נוספת, שאולי הצריכה עבודה נוספת (רינגים ?גומיות שסתומים?) כדי שהרכב לא יעשן.

אין לפסול גם אפשרות לריקבון בבלוק המנוע ופשוט הרכיבו עליו ראש.

בקיצור-עשו ראש לדברי בעל המכון ועל כך אין עוררין אך לגבי איכות עבודה (של השיפוץ) יש ויש.

ד"א אם לא עברו עדיין 3 חודשים מיום שיפוץ הראש עדיין יש אחריות והייתי מנסה לדבר עם בעל הרכב כדי שתגשו יחד למקום שבו בוצעה העבודה ואולי תחסוך לפחות חלק מהסכום שאתה עתיד להשקיע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...