Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

כאשר רכשתי את רכבי, קיבלתי אותו עם מגבר של פיוניר 300WRMS (לא מחובר).

מחר אני מתקין מערכת מיגון של גארד, ועל הדרך מחבר את המגבר ואת הסאב (JBL 1204T).

 

השאלה: רציתי לדעת הם בעתיד כאשר ארצה להשתדרג מבחינת מגבר, אוכל להחליף פשוט בין החיבורים של המגבר החדש והישן? או שכרוך בכך משהו נוסף?

סיבת ההשתדרגות היא ערוצים נוספים, בנוכחי קיימים רק 2 ערוצים.

 

את החיווט וכל השאר יעשו לי מחר בהתקנה מקצועית.

רצוי לציין, שמעולם לא חיברתי מגבר אבל יש לי חוש טכני דיי טוב.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

כמובן שאם מדובר בשני ערוצים נוספים יש לסלול חיווט נוסף לרמקולים שיחוברו אליו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אוי, צריך גם לבדוק כמה יציאות RCA יש לרדיו דיסק. אם יש שתי יציאות (זוג X 2) אז כדאי למשוך עוד כבל RCA.

אם יש רק זוג יציאות בודד - אין צורך ברכישת כבל RCA נוסף כי אם רק מפצלי Y.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לפי האתר הזה יש לך שתי יציאות RCA מהרדיו דיסק, ע"מ לשלוט הרמקולים הקדמיים והאחוריים בנפרד ולנצל את מלוא הפונקציות של המכשיר.

 

סביר להניח שהיום יש לך רק כבל RCA אחד שהולך מהרדיו דיסק למגבר, אתה צריך להוסיף עוד אחד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נקווה שעד הבוקר אני אקבל תשובה מהחבר'ה שעוד פה.

האם כדאי לבקש מהמתקין שיחבר עוד RCA כבר מעכשיו במחשבה לעתיד?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

בד"כ אם חושבים על העתיד, תמיד טוב לתת בסיס בריא להתקנה, אם אתה לא רוצה לפתוח פלסטיקה כל שבועיים.

 

שלושה זוגות RCA [מתוך מחשבה על סט קדמי + אחורי + סאב \ סט אקטיבי 2 חלקים + סאב]

חיווט ראוי לרמקולים מקדימה, שלא תסתכל עליו עוד חודש ותגיד "איך שמתי כזה זבל באוטו?!"

חיווט ראוי למגבר , אםם אתה חושב שלא תעבור את ה 800 \ 1000 RMS , אז 4 גייג' איכותי [לא סיני] יספיק לך למערכת מהמצבר עד התא מטען.

 

וזה בערך, אבל אתה לא חייב לעשות את כל זה, אני רק מדבר על העתיד :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

העתיד כבר כאן..

 

אני חשבתי להעביר זוג RCA שלישי נוסף, עוד לפני שחשבתי להגביר אקטיבית את הקדמי, כדי שבעתיד אשתמש בהם ולא אפתח מחדש הכל. בסופו של דבר השתמשתי בהם עוד לפני שהדלקתי פעם ראשונה את המערכת:lol:.

 

כנ"ל עם חווט מתח ורמקולים. חייבים לחשוב בחווט על העתיד משום שפעמים רבות העתיד קרוב מאד..

×
×
  • תוכן חדש...