Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

החלפתי מנוע ברכב ,המוסכניק אמר שלפני טסט צריך לגשת למשרד הרישוי כדי לעדכן את פרטי המנוע של הרכב

 

לאיזו מחלקה במשרד הרישוי צריך לגשת על מנת לבצע את הרישום\עדכון?

 

האם אוכל לגשת למשרד הרישוי בראשל"צ או שמשרד הרישוי בחולון הוא היחיד בו נעשית הפעולה?

 

תודה

פורסם

עמדה מס' 1 בחולון, תצטייד בכל המסמכים והאישורים כולל תעודת זהות שלך, ותגיע לשם מוקדם בבוקר בערך ב6 כדי לא להתעכב שם עד הצהריים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

משרד הרישוי הפריט את השירות של רישום המנועים למכוני הרישום (ולא משנה אם המנוע מיבוא או מפירוק תוצרת הארץ) אך עליך להגיע למכון הרישוי עם האישורים שצריך.

במקרה של מנוע מיבוא או מפירוק תוצרת הארץ צריך להגיע עם שטר מכר חתום ע"י המוסך.

פורסם
עמדה מס' 1 בחולון, תצטייד בכל המסמכים והאישורים כולל תעודת זהות שלך, ותגיע לשם מוקדם בבוקר בערך ב6 כדי לא להתעכב שם עד הצהריים.

 

האוטו רשום על שם אבא שלי

האם רק הוא יוכל לעשות את הרישום?

 

 

משרד הרישוי הפריט את השירות של רישום המנועים למכוני הרישום (ולא משנה אם המנוע מיבוא או מפירוק תוצרת הארץ) אך עליך להגיע למכון הרישוי עם האישורים שצריך.

במקרה של מנוע מיבוא או מפירוק תוצרת הארץ צריך להגיע עם שטר מכר חתום ע"י המוסך.

 

המנוע מפירוק ויש רק אישור אחד שקבלתי מהמוסך

 

מכון רישוי או מכון רישום?

קומפיוטסט בראשל"צ מתאים,נכון?

פורסם

הנך יכול לבצע זאת ב"קומפיוטסט" או בכל מכון רישוי אחר וזאת במידה ודגם המנוע ה"חדש" זהה לזה הישן.

אם דגם המנוע אינו זהה, את רישום ההחלפה תוכל לבצע רק בעמדה מס' 1 בחולון.

עליך להצטייד ב-

1. רשיון הרכב.

2. ת.ז. של בעל הרכב+יפוי כח(ניתן להוריד מאתר משרד התחבורה).

3. ביטוח חובה.

4. ת.ז. של מיופה הכח.

5. שטר מכר על מנוע מפירוק מקומי. יש לוודא שחלק התחתון של אישור המוסך ממלוא.

פורסם

אפשר כיום לשנות במשרדי רישוי גם אם דגם המנוע לא זהה אבל ההספק ונתוני המנוע זהים או דומים מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה זאת אומרת מנוע לא זהה? אם אני רוצה לדיאל שלי מנוע 1600 של אימפרזה? אי אפשר רק מנועים בקוד EA71

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

אנא שים לב שכתבתי דגם מנוע לא זהה, לא מנוע לא זהה, יש הבדל.

אני אתן לך דוגמא.

בכל הדגמים השונים של VW יש למנועי ה 20VT בעלי 150 כ"ס איזה 3-4 קודי מנוע.

כיום ניתן לאשר את כל 3-4 המנועים האלה במכון רישוי גם אם הקוד המקורי שונה מהקוד החדש (אבל המנוע בעצם זהה למעט הבדלים מינוריים).

פעם על שטות כזאת היית צריך לבזבז 3 ימים בעמדה מספר 1.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה,

אתה טועה ומטעה אחרים.

מכון רישוי המאשר הח' מנועים בעלי דגם מנוע תואם עובר על הוראות הנוהל של משרד התחבורה.

אין כל אישור שכזה למכוני הרישוי לבצע זאת מלבד רישום הח' מנועים זהים לחלוטין.

ניתן לאשר רישום הח' מנוע בעלי דגם תואם רק לאחר קבלת אישור מאת חגאי אסף.

×
×
  • תוכן חדש...