Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ציירתי ציור קטן שמדגים מה מצאתי.

 

בחיבור בין הצינור לגוף הדוד, על דופן הדוד, מתפתח סדק, ונראה לי שהזוית שם חדה מדי בגלל שהאגזוז איכשהו "לא יושב טוב", למרות שהוא מקורי, במצב טוב ללא חלודה והתושבות נראות בסדר גמור.

 

ביום שישי סתמתי את הסדק עם נקניק אפוקסי, אבל האפוקסי התפורר ונפל, כנראה בגלל שהסדק מתרחב ומתכווץ עם הטלטולים בנסיעה.

 

יש רעיונות מה אפשר לעשות ? אולי אפוקסי גמיש יותר , אולי ריתוך ?

exhaust.GIF

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
ציירתי ציור קטן שמדגים מה מצאתי.

 

בחיבור בין הצינור לגוף הדוד, על דופן הדוד, מתפתח סדק, ונראה לי שהזוית שם חדה מדי בגלל שהאגזוז איכשהו "לא יושב טוב", למרות שהוא מקורי, במצב טוב ללא חלודה והתושבות נראות בסדר גמור.

 

ביום שישי סתמתי את הסדק עם נקניק אפוקסי, אבל האפוקסי התפורר ונפל, כנראה בגלל שהסדק מתרחב ומתכווץ עם הטלטולים בנסיעה.

 

יש רעיונות מה אפשר לעשות ? אולי אפוקסי גמיש יותר , אולי ריתוך ?

 

ללכת לפחח (הם בד"כ מתעסקים גם באגזוזים) או למישהו שמתעסק רק באגזוזים ולתקן את זה.

אם אפשר רק לרתך אז מרתכים - ואם לא אז עושים תלאי על החלק הרקוב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק,

האם תוכל בטובך לסמן לי בציור מה בדיוק צריך לעשות כדי לפתוח את הדוד האחורי?

והאם בפיז'ו 205 FOREVER ניתן לעשות זאת?

תודה מראש,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

טוב, היום בבוקר הלכתי לאלי (מול המשתיק ברח' המלאכה, חולון), ריתך יפה ושם גם תמוכה מרותכת שלא ייפתח שוב, 70 ש"ח כולל מע"מ.

 

כמאמר המרתך - "כל האוטו יתפרק ולא הריתוך הזה ..."

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...